Tällainen ohje leviää netissä:
Nainen ei maksanut parkkilaskua, vaan ilmoitti sen olevan aiheeton. Hän kiisti pysäköineensä mitään autoa alueelle ja totesi, ettei ole tehnyt mitään sopimusta parkkifirman kanssa.
https://www.is.fi/autot/art-2000006108851.html
46000 EUR kiisti netistä saamillaan ohjeilla tuli kalliiksi.
11
208
Vastaukset
- Anonyymi
Missä se netissä leviävä ohje on?
- Anonyymi
Varmaakin on lukenut täältä palstalta hooNin, sushin syöjän ja muiden parkkiaktivistien 'vinkkejä'.
- Anonyymi
"Hän kiisti pysäköineensä"
Olisiko naisen sitten pitänyt valehdella että hän on auton pysäköinyt mies?
Tällä palstallahan on jatkuvasti vaahdottu valehtelemisen olevan väärin, miksi nyt olisi pitänyt valehdella? - Anonyymi
Tuomio oli täysin oikea. Nyt tälläkin palstalla vääriä ja lainvastaisia toimintatapoja levittäneet henkilöt voisivat osallistua kolehtiin ja kiltisti maksaa oikeuden määräämän summan. Aikaisemmin täällä eräs "Pentti" jakoi useaan otteeseen juuri niitä ohjeita, joiden mukaan nainen toimi ja nyt maksaa kovan hinnan tyhmyydestään. Olisiko Pentillä muutama kolikko sossun rahaa jemmassa, jotta voisi osallistua talkoisiin?
- Anonyymi
Mitä vääriä ja lainvastaisia toimintatapoja tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vääriä ja lainvastaisia toimintatapoja tarkoitat?
Tarkoittaisiko se virkavallan anastusta, muita lainvastaisia toimintatapoja en ole huomannut palstalla levitettävän?
No myös jotain lapsellisia vaatimuksia tyyliin, "väärinpysäköijien autot täytyy saada rikkoa", on myös palstalla esiintynyt. - Anonyymi
En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta olen huomannut palstalla kyseenalaisia ohjeita esim. syyllisyyden kiistämisestä silloinkin kun on itse autonsa laittomasti pysäköinyt. Eikö teissä ole miestä/naista ottaa vastaan seuraukset tietoisesta virheestä? Tämä ei suoranaisesti ole laitonta, mutta moraalitonta. Luokkaa vakavampi asia on kyseessä silloin, kun esim. pyytää kaveriaan antamaan väärän todistuksen.
Nimimerkki saako naapurin tontille rakentaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta olen huomannut palstalla kyseenalaisia ohjeita esim. syyllisyyden kiistämisestä silloinkin kun on itse autonsa laittomasti pysäköinyt. Eikö teissä ole miestä/naista ottaa vastaan seuraukset tietoisesta virheestä? Tämä ei suoranaisesti ole laitonta, mutta moraalitonta. Luokkaa vakavampi asia on kyseessä silloin, kun esim. pyytää kaveriaan antamaan väärän todistuksen.
Nimimerkki saako naapurin tontille rakentaa?Mutta kun tässä tapauksessa tällä naisella ei edes ole autoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimimerkki saako naapurin tontille rakentaa?Minkälaista laitonta pysäköintiä tarkoitat, ja millä tavoin annetut ohjeet on laittomia?
Täyttä shaissea. Lukekaa tänään 22.00 www.anyhelp.fi sivustolta kuka ei enää pysäköi valvonta-autojaan edes omalle maalle :)
- Anonyymi
Mitä se jäbä kiihkoilee siellä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4043058Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12279Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k612219Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll171897Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1681419Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel31287Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2011089Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,38904Iltalehden evästeasetukset
No nyt pomppas! Avasin Iltalehden sivut ja niin kuin silloin tällöin sattuu, sivusto kysyi evästeasetuksia, joihin ylee100860Sun seurassa oli turvallinen olo
Yhteisiä vietettyjä aikoja muistelen. Yllätit mut kerran tavalla josta tulin äärettömän onnelliseksi 😘 Olkoon tämä nais38832