kun on oikein puute ja panattaa valtavasti niin otatko dildon kaapista kun sormetus ei enää riitä vaan pitää saada kunnolla kyytiä pilluun
dildolla pilluun syvälle
15
579
Vastaukset
- Anonyymi
Mä sanon että anna kyrpää niin ei tartte kauaa dildolla lykkiä
- Anonyymi
Dildolla on hyvä tyydyttää jos ei ole kullia tarjolla, mutta jos on kullia niin sitä sitten jatkoksi ja tissihierontaa myös:)
- Anonyymi
Täältä pesee jos olet lähelläkään mikkeliä. T. M40
Kyllä silloin kun tekee mieli ja kullia ei ole saatavilla, niin dildo tai kaksi auttaa asiaan nopeiten.
- Anonyymi
Mimmosta dildoa käytät lissu?
- Anonyymi
Jaa tykkäät vähän isommasta? Mites jos miehellä tota pienempi?
Anonyymi kirjoitti:
Jaa tykkäät vähän isommasta? Mites jos miehellä tota pienempi?
Ei se haittaa, jos mies on mukava, mutta koska avauksessa oli puhe dildosta kullin korvikkeena niin siksi näin.
- Anonyymi
No näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mimmosta dildoa käytät lissu?
Mulla on sellainen pumpatta imukupilla varustettu musta iso.
- Anonyymi
Täällä ois ihan oikeeta kyrpää tarjolla:)
- Anonyymi
Mitä se mulkku siellä inisee?
- Anonyymi
Totta kai otan
- Anonyymi
Kyllähän muna ilman sitä muikkua on ihan paras vaihtoehto.
- Anonyymi
Vaimoni pilluun meni panoloneen isoin kulli 27 / 6,5 cm niin noin 25 senttiä kun oli saanut pari kunnon orgasmia ensin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu564237Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182801- 1402613
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152073- 151523
- 1091400
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731367Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1581098- 931057
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211028