Sakolta löytyy tietääkseni yksi tehdaslataus, jossa on hirvilaillinen lataus lyijyluodilla.
Onko joku tutkinut ulkomaalaiset patruunat tai itselataukset että löytyykö hirvilaillista patruunaa lyijyttömällä luodilla?
Hirvilaillinen 6.5 Creedmoor?
Anonyymi
2
1998
Vastaukset
- Anonyymi
Itse lataamassa saa kyllä 6.5CR:lle hirvilaillisen. Ei ole lataus tietysti miedoimmasta päästä muttei ainakaan pulttilukkoiselle liian kova. Hylsyjen käyttöikä tietysti vähän kärsii paineista.
- Anonyymi
Sakolta löytyy se yksi, muiltakin valmistajilta ehkä ? Lyijytöntä hirvi-patruunaa et 6,5 mm löydä. Syynä luodin keveys, toki joku voi tarpeeksi painavan tehdä, se taas ei vakaudu normaalisti rihlatuissa piipuissa, toki sellaisenkin voi tehdä... hankalaksi menneepi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530