Onko muita joiden on pakko käydä kädellä...

Kun näkee Liin kuvan töllössä, netissä, lehdessä, vaalimainoksessa jne. jne. Livenä jos näkis niin valuis vaan lahkeesta tekemättä mitään.
404099
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 40

Vanhimmat

en tiiä liistä...
mut kyllönen on mun stondis herättäjä..

Äänestä
  • Kurtturuusu on minun suosikkini.

1Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kurtturuusu on minun suosikkini.

Mun suosikki on Jutta Urpilainen niissä mustissa korsettikuvissa. Voi olla feikkejä kuvia mutta Urpilainen on kyllä pantavimman näköinen nainen joita politiikassa on miesmuistiin näkynyt.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kurtturuusu on minun suosikkini.

Teillä persuilla on kummaliset jutut

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Teillä persuilla on kummaliset jutut

No kun me ei oikeaa naista saada, eikä osata tietsikkaa käyttää, niin on pakko vetää telkun eessä käteen.

Äänestä

ei noin törkeää perverssiota muilla voi olla

Äänestä
  • Kyllähän se on tosi perverssiä, että sossua panis!
    Ajatuskin alkaa etoon!

Äänestä

On meitä muita. Kovin samean punaisia vain ovat muutkin ajatuksemme!

Äänestä

Livenä haluaisin nähdä sakset auki edessäni ja pallo suussa sidottuna =)

2Äänestä
  • Mitä sinä niillä saksilla teet? Oletko joku perverssi rikollinen?

Äänestä

Lii oli työministerinä Kataisen hallituksessa.

Äänestä

Minun olisi pakko käydä paskalla!

1Äänestä

On se Lii kyllä panettava ilmestys. Harvemmin tykillä ampuu meikkejä naamaansa.

Äänestä

Kyllä mulla aina käsi vispaa kun Li on Televiissiossa. Todella seksikäs ja pantava nainen.

Äänestä

Olette pervoja mulla menee hanskahommaksi,kun näen moniosaaja Jaakonsaaren.

Äänestä
  • heh, toi oli kyllä paha, ei taitais saada "kirveelläkään" stondista aikaiseks tän mainitsemas kaa?

Äänestä

• ei saatana kyllähän saa tatti haipakkaa ja heppi liikettä? kun näitä teidän ehdottamia sossutanttoja näkee vaikka töllöstä

Äänestä

Minulla tulee kylmähiki otsalle, kun näkee näitä hallitusministereitä tekonauruineen. Kyllä se hymy vielä hyytyy, sanon minä.

1Äänestä

Muutamalla naisministerillä oli leningit tänään, ja Lilläkin vaihteeksi tummat sukkikset ja tuttu, paksu musta mekko päällä.

Jos ihan kinttuja katsoo, niin SDP:n vanharouva Paaterolla oli sutjakammat sääret kuin Lillä. Pitäisi saada 18 cm lisää pituutta Lille, niin sen sääretkin alkais näyttää mallisääriltä.

Äänestä
  • Myös Tytti Tuppuraisen oululaiset pitkät sääret on mainittava, jos näitä paremmuusjärjestykseen laitetaan.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Myös Tytti Tuppuraisen oululaiset pitkät sääret on mainittava, jos näitä paremmuusjärjestykseen laitetaan.

Sääret ok, mut naama kun petolinnun, sanonko mikä, en kehtoo...

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Myös Tytti Tuppuraisen oululaiset pitkät sääret on mainittava, jos näitä paremmuusjärjestykseen laitetaan.

On kyllä upeat sääret Tytillä. Perjantain A-Talkissa se taas nähtiin.

Äänestä

Arvatenkin moni käy kädellä siksi, kun Susianaliitikko ei päässyt eduskuntaan.

Äänestä

Aloittaja etsi itsellesi nais ystävä. Vai onko elämäsi pelkkää fantasiaa?

1Äänestä

Kyllä Tavja saa hakkaamaan tattia ahkeraan.

1Äänestä
  • Hyi saatana, tää oli paha...

Äänestä

Pekka Haavistoa ei saa mainita, koska vitsinä tehty avaus on poistettu.

Pekka Haavisto voi silti olla monen miehen unelma ?

1Äänestä
  • Se on varattu.

Äänestä

Minä vatkaan Jutta-tädille, on todella ihanan kiihottava ja paranee ikääntyessään...

Äänestä
  • Mulla taas ottaa eteen kun antin naaman näkee...?

Äänestä

Oksennuttaa - pakko nostaa käsi silmien suojaksi.

Äänestä

On.
Kaikki muut vasemmistonaiset.

Äänestä

Jutta-täti on ihanin!

Äänestä

Tulee heti mieleen, että ajokoira pitää viedä ulos.

Äänestä

Etoo ajatus että joku on köyrinyt näntä .

Äänestä
  • ku ois päässyt stalkkaan...

Äänestä

Andersson? Kalanaama on rumilus, oikea hevosenperä. Tuppuraisella menee ihan hyvin kirjastonhoitajan tai ankaran opettajan lookit oikealla väsäilyllä.

Äänestä

Kyllä Tytillä seksikkäät sukkis-sääret..!👍

Äänestä

Oksella aina kun se sanoo sanan "oikeusvaltio".

Äänestä

Tytti kiiltävissä sukkiksissa ja korkkareissa on kyllä seksikkään näköinen..!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Kun näkee Liin kuvan töllössä, netissä, lehdessä, vaalimainoksessa jne. jne. Livenä jos näkis niin valuis vaan lahkeesta tekemättä mitään.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu