Kaikesta huolimatta naiselleni

Anonyymi

En todellakaan tiedä, miten sen sanoisin tarpeeksi kauniisti, mutta kyllä minä nainen sinua rakastan kaikesta huolimatta. Vaikka oletkin tehnyt yhtä ja toista vähemmän mairittelevaa ja vaikka varmaan omasta mielestäsi sinulla on puutteita ja et pidä itseäsi täydellisenä. Ehkä olet pieni ja herkästi särkyvä sieltä syvältä sydämestäsi, mutta juuri siksi sinä olet niin herttainen, sellainen, jota tekee mieli rutistaa ja pitää pitkään sylissä. Siis nainen, todella, ihan oikeasti olet minulle äärimmäisen rakas. Tämän halusin sinulle kertoa, ja haluan tehdä niin yhä uudelleen. Tunteeni sinua kohtaa eivät ole leikkiä.

61

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos tämä ei ollut kyllin kauniisti sanottu, niin mitäköhän se vähemmän kaunis versio piti sisällään?

    • Anonyymi

      ❤️👍

    • Anonyymi

      Tunsin viime yönä jälleen etänä erään miehen lämpimät tunteet ja rakkauden, ja mietin milloin hän tunnustaa ne minullekin. Onko vielä edes tunnustanut itselleenkään? Sitä olen odottanut.

      • Anonyymi

        Toivoisin että tuntisit. Lämpimiä tunteita on paljon sinua kohtaan eikä niitä tarvitse edes pakottaa. Sinä vain yksinkertaisesti sytytät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoisin että tuntisit. Lämpimiä tunteita on paljon sinua kohtaan eikä niitä tarvitse edes pakottaa. Sinä vain yksinkertaisesti sytytät.

        Telepatiaan ei usko ennen kuin sen itse kokee. Se on hieno tunne. Mutta en tiedä hänen elämäntilanteestaan. Jos se sama kuin ennenkin, eikä muutosta, niin tunteet pysyvät haaveina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Telepatiaan ei usko ennen kuin sen itse kokee. Se on hieno tunne. Mutta en tiedä hänen elämäntilanteestaan. Jos se sama kuin ennenkin, eikä muutosta, niin tunteet pysyvät haaveina.

        Mitä muutosta tarkoitat? Tunteeni häneen eivät ole muuttuneet, lisääntyneet kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muutosta tarkoitat? Tunteeni häneen eivät ole muuttuneet, lisääntyneet kyllä.

        Ajattelemani mies oli varattu ja on sitä ehkä vieläkin.


      • Anonyymi

        Mä tiedän mitä hää tarkoittaa. No... Se on kai sitten liibalaaba.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelemani mies oli varattu ja on sitä ehkä vieläkin.

        Mitä väliä. Jos itse rakastat sitä niin teet sen selväksi miehelle, alatte seurusteleen, muutatte yhteen, teette lapsen ja rakkaus riehuu. Ei se sen kummempaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä. Jos itse rakastat sitä niin teet sen selväksi miehelle, alatte seurusteleen, muutatte yhteen, teette lapsen ja rakkaus riehuu. Ei se sen kummempaa ole.

        Oi kun olisikin noin helppoa! Edellisen kerran kun yritin tunteista puhua, niin ei silloin vielä kys. herraa kiinnostanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelemani mies oli varattu ja on sitä ehkä vieläkin.

        Kelle tämä?


      • Anonyymi

        Rakastamisen vaikeus Mikä tekee mustasukkaiseksi onko se oma mieli vai toisen käytös ja seura. Lisääkö toisen osapuolen välinpitämättömyys Mustasukkaisuutta osaltaan. Eron Partaalla keikutaan.


    • Anonyymi

      Joku mies on kyllä nytte maansa myyny😀.

      • Anonyymi

        nytten nytten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nytten nytten

        Joo-o. Kyllä kyllä😉


    • Anonyymi

      Kaunista.

    • Anonyymi

      Ruusuissakin piikkejä, joskus ne pistävätkin.

    • Anonyymi

      Tears in my eyes. If it only were you thinking of me..

    • Anonyymi

      Joo, loppuelämän kestävän halin jos saan.

    • Anonyymi

      Mitä rumaa hän teki? Sitä vähemmän mairittelevaa?

    • Anonyymi

      Kyllä minäkin mies sinua rakastan, vaikka oletkin tehnyt yhtä ja toista vähemmän mairittelevaa, tiedän myös hyvin millaisena pidät itseäsi ja uskot siihen, vaikka sinussa on paljon kauniita ja hyviä asioita
      Sinäkin olet minulle äärimmäisen rakas ja tärkeä! ❤️

      • Anonyymi

        Minä oikeasti olen tehnyt sellaista mitä häpeän. Miellyttävää on kuulla erityisesti se, että olen sinulle rakas ja tärkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oikeasti olen tehnyt sellaista mitä häpeän. Miellyttävää on kuulla erityisesti se, että olen sinulle rakas ja tärkeä.

        Mitä pelleilyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oikeasti olen tehnyt sellaista mitä häpeän. Miellyttävää on kuulla erityisesti se, että olen sinulle rakas ja tärkeä.

        Mistä päättelit, että juuri hän sinulle kirjoittaisi, ettei pahoilla teoillasi ole väliä tai että olisit silti rakas ja tärkeä juuri hänelle.


    • Anonyymi

      Jos tää olis häneltä, oksettavaa....

      • Anonyymi

        Ei ollunna 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollunna 😀

        Huh 😖


    • Anonyymi

      Tykkäsin viestistä, se oli jotenkin positiivisen toiveikas. Minulle tämä ei tosin voi olla, koska en ole hirveän pieni (vertikaalisesti) :)

    • Anonyymi

      Only on, jee ee my only one. Please come back to me.

    • Anonyymi

      Kirjoitan tai näytän tämän keskustelupalstan raakuuden ja tarpeen poistaa tämä aihealue kokonaan.
      Näinkin kauniisti joku kirjoittaa. Lähinnä asia menee kuitenkin surkeaksi.
      Vastaisin jos tämä olisi minulle:

      Mitä pidemmälle olet mennyt todistaaksesi rakkauttasi, sen varmemmin olet taannut sen että pääset eroon. Ja pääsit. Siltikään et luovuta. Päätit tuhota ihmisen oikeuden intiimiin ja vapaaseen elämään. Ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.
      Itsetuntoni ei tarvitse pönkitystä enkä halua yhtäkään yritystä sen suhteen että saisit pelastettua oman nahkasi siltä kaikelta mitä vuosien saatossa on tapahtunut.

      • Anonyymi

        Ootpas katkera ihminen. Mies vai nainen on sut saanut noin katkeraksi?


      • Anonyymi

        Jos joku ruikuttais tuollain mun perään ja liikaa tunteilis tms. niin karkuun mäkin lähtisin.
        Näihin jos kommentoi niin koht heti se ite kysyy kuka siihe vastas.. Että oliko se hänen kaivattu.
        Ehkä vähä joku nyt epätasapainossa...
        Tai sitt joku vaan leikkii. Testataa...
        Liika yrittäminenkää oo hyvä. Tuosta tulee olo että pakottaa ja väkisin roikkuu toisessa.
        Ei taida olla oikeesti rakkautta. Jotain muuta.
        Ei pahalla.


      • Anonyymi

        8:18 kommentti viittasi tuohon
        "Mitä pidemmälle olet mennyt todistaaksesi rakkauttasi, sen..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootpas katkera ihminen. Mies vai nainen on sut saanut noin katkeraksi?

        Voihan sen pukea katkeruudeksi. Tuskin se sitä kuitenkaan on.
        Sukupuolella ei ole niinkään väliä.
        Ihmisten taito tuhota toisen oikeus elämään on järisyttävän nokkelaa. Työkaluja sen suhteen ei puutu.


    • Anonyymi

      Niin kauniisti ap kirjoittaa kaivatustaan, että olisi rikos ihmisyyttä vastaan olla kertomatta tuo kohteelleen.

      • Anonyymi

        Kyllä. Kaunista. Harmi jos toinen ei tiedä.


    • Anonyymi

      Yhtä kummastelen : Useampi kuin yksi nainen oli milelestäsi rakkaasi ? Kaikkihan on sitten pelleilyä puoleltasi ja aloitus pelkkää sontaa.

    • Anonyymi

      Ketjun perusteella sanan naiselleni olisi pitänyt olla aloituksessa monikossa.

      • Anonyymi

        Vastauksia tulee enemmän kun kohdistaa vain "yhdelle"


    • Anonyymi

      Aloitus on yhdelle yksikössä mutta ketjussa naisia enemmän, onko aloittaja monikkoajattelun kannalla. ?

    • Anonyymi

      Aloittaja, mitä vähemmän mairittelevaa???

    • Anonyymi

      Kiitos viestistäsi, se on kaunis. En vaan ymmärtänyt kohtaa, missä mainitsit minun tehneen vähemmän mairittelevaa. Mitä tarkoitat?

      • Anonyymi

        Ei ehkä mitään vakavaa. Joskus aikoinaan, ja lisäksi saatan olla ymmärtänyt naisen osuuden väärin.

        Ja kuvastaa myös sitä, että kukaan ei ole elänyt täydellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä mitään vakavaa. Joskus aikoinaan, ja lisäksi saatan olla ymmärtänyt naisen osuuden väärin.

        Ja kuvastaa myös sitä, että kukaan ei ole elänyt täydellisesti.

        Avaa nyt edes vähän lisää, että tietäisin, mitä tarkoitit koko jutulla. Nyt jäi vaivaamaan tämä...


      • Anonyymi

        Minuakin kiinnostaa. Haluaisin myös irl tietää, tapahtuiko jotain väärinkäsityksiä ehkä puolin ja toisin. Vaikkei sillä olisi mitään käytännön merkitystä enää, niin haluaisin silti ymmärtää paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin kiinnostaa. Haluaisin myös irl tietää, tapahtuiko jotain väärinkäsityksiä ehkä puolin ja toisin. Vaikkei sillä olisi mitään käytännön merkitystä enää, niin haluaisin silti ymmärtää paremmin.

        Ehkä väärinymmärrys, mutta liittyy siihen, että hänen olisi pitänyt olla minun. Mitä tapahtui, ettei näin päässyt käymään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä väärinymmärrys, mutta liittyy siihen, että hänen olisi pitänyt olla minun. Mitä tapahtui, ettei näin päässyt käymään?

        Miksi aloittaja jauhaa täällä tämmöisiä, miksi näitä pitää selitellä yleisellä nettipalstalla, eikö nämä ole vain ja ainoastaan kahden henkilön välisiä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä väärinymmärrys, mutta liittyy siihen, että hänen olisi pitänyt olla minun. Mitä tapahtui, ettei näin päässyt käymään?

        Oletan sinun olevan ketjun aloittaja? Tuo viestissäsi mainittu "pieni" taitaa tarkoittaa todellisuudessa sitä, että olen mielestäsi vähän naiivi, eikö totta? Naiivi, kun en ymmärtänyt ja hyväksynyt muiden naisten tuloa meidän väliin.
        Toki olin itsekin varattu, mutta en sinun tavallasi: sinut "kohdattuani" ei tullut enää rakkauden/ihastuksen tunteita ketään muuta kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletan sinun olevan ketjun aloittaja? Tuo viestissäsi mainittu "pieni" taitaa tarkoittaa todellisuudessa sitä, että olen mielestäsi vähän naiivi, eikö totta? Naiivi, kun en ymmärtänyt ja hyväksynyt muiden naisten tuloa meidän väliin.
        Toki olin itsekin varattu, mutta en sinun tavallasi: sinut "kohdattuani" ei tullut enää rakkauden/ihastuksen tunteita ketään muuta kohtaan.

        Mistäs sen voisi tietää mitä tarkoittaa kun sinä et tunne aloittajaa eikä aloittaja sinua. Huhheijaa teitä ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sen voisi tietää mitä tarkoittaa kun sinä et tunne aloittajaa eikä aloittaja sinua. Huhheijaa teitä ihmiset.

        Mitä sinä teet ylipäätään tällä palstalla? Jospa itse menisit jonnekin muualle kertomaan noita viisauksiasi.. Ja opettelisit ihan ensin kirjoittamaan oikein!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä väärinymmärrys, mutta liittyy siihen, että hänen olisi pitänyt olla minun. Mitä tapahtui, ettei näin päässyt käymään?

        Halusiko HÄN olla koskaan sinun? Jospa hänen ei pitänyt olla sinun, koska hän ei ikinä niin tahtonut.

        Tuskin hänenkään elämänsä tarkoitus on olla stalkattavana ja mairitella sinua omalla elämällään. Ei kenenkään ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä teet ylipäätään tällä palstalla? Jospa itse menisit jonnekin muualle kertomaan noita viisauksiasi.. Ja opettelisit ihan ensin kirjoittamaan oikein!

        Kuulehan räksyttäjä siinä, hänellä on paljon viisaampaa sanottavaa kuin sinä ehkä ymmärrätkään, kaikkein kamalinta täällä on nämä ihmiset jotka aivan suorin vartaloin " tuntevat " kenet hyvänsä palstalla ja sitten uskovat itse tähän kuvitelmaan. Siitä on syytä herätellä ihmisiä.
        Ja toiseksi, mikä sinä olet ketään palstalta pois häätämään, hänellä on sama lupa kirjoittaa mielipiteensä kuin sinullakin. Kukaan ei myöskään ole sinulle tilivelvollinen syistään olla palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan räksyttäjä siinä, hänellä on paljon viisaampaa sanottavaa kuin sinä ehkä ymmärrätkään, kaikkein kamalinta täällä on nämä ihmiset jotka aivan suorin vartaloin " tuntevat " kenet hyvänsä palstalla ja sitten uskovat itse tähän kuvitelmaan. Siitä on syytä herätellä ihmisiä.
        Ja toiseksi, mikä sinä olet ketään palstalta pois häätämään, hänellä on sama lupa kirjoittaa mielipiteensä kuin sinullakin. Kukaan ei myöskään ole sinulle tilivelvollinen syistään olla palstalla.

        No jospa sinäkin antaisit kaikkien kirjoitella tällä palstalla arvostelematta ja ns. herättelemättä ihmisiä!


    • Anonyymi

      Jos kyse on jostain toisen käden tiedoista, niin kannattaako niihin luottaa? Kertojalla voi olla ollut oma lehmä ojassa.

    • Anonyymi

      Ainahan se tietty negatiivisyys toisesta pitää tuoda esiin vaikka kuinka kauniisti olisi kirjoittavinaan.

      • Anonyymi

        No "miten sen nyt tarpeeksi kauniisti" aloittajalle sanoisi; no totta kai, sillä tavoin aloittaja nostaa itsensä sen naisen yläpuolelle, jonne mielestään kuuluukin. Todennäköisesti on keikkunut siellä naisen yläpuolella jo tapailtuaan tuota naista, ja siksi joutuukin nyt tänne sylkemään katkeruutensa kun nainen on pistänyt kaikki väylät kiinni. Ihan oikeutetusti.


    • Anonyymi

      En usko että kukaan joka kokee toisen äärimmäisen rakkaana pystyy käyttäytymään niin ikävällä tavalla kuin mitä sinä olet käyttäytynyt / käyttäydyt.
      Tämä hänelle oli aloittaja kuka hyvänsä.

    • Anonyymi

      Äärimmäisen suloinen tuo alku

    • Anonyymi

      Sinulla taitaa jäädä oluet ottamatta näinä päivinä? No, minäpä otan sitten sinunkin edestä siideriä juhannuksen ja loman alkamisen kunniaksi :) Tänä vuonna olen todellakin lomani ansainnut.
      Kuten kerroin jo, kiitos kauniista sanoistasi. Kunpa vain sinulla ei olisi muitakin rakastamisen kohteita...
      Ihanaa, loma kutsuu!!! Ja eihän sitä tiedä, jos vaikka tutustuisi johonkin lähemmin <3

    • Anonyymi

      En välitä susta, tuollainen sä olit silloinkin. Yritit lauseissasi nostaa itseäsi, ja alentaa minua. Ei mulle merkkaa sun välittäminen, en kaipaa sulta yhtään mitään. Tekeydyt joksikin armon enkeliksi, kun olet hyväksyvinäsi mut sellaisena kuin olen, vajavaisenakin. Huomaan irl, ettet ole päässyt yli siitä että jätin sut ja suljn sulta yhteydenpito mahdollisuudet. Mutta sekään ei liikuta mua, en vain jaksa kaltaistasi tyyppiä, huonolla itsetunnolla varusteltua joka yrittää kompensoida omia puutteitaan uholla, omakehulla ja toisen alentamisella.
      Koita pärjäillä.

    • Anonyymi

      Ei mukaan tunteet ole leikkiä. Rakastan sua paljon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      60
      3110
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      546
      2967
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2155
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1781
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1542
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1267
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe