Miksi BMW aina tuikkii päälle?

Anonyymi

Jos ajaa nopeusrajoitusta niin roikkuvat puskurissa, jos ajaa ylinopeutta roikkuvat puskurissa, jos kiihdyttää rauhallisesti tai epähuomiossa ajaa muutaman km/h alinopeutta niin tekevät vaarallisen ohituksen niin että auto heiluu kun pitää pieneen tilaan lähtee. Tuikkivat ohi 30km/h alueilla, ajavat päälle kaistan vaihdossa ja ilman omaa väistöliikettä tulisi peltiromua. Lapsetkin pitää melkein yliajaa, itku pääsi lapsi paralta kun melkein jalat jäi bemarin alle. Minä jäin ladalla tietä antamaan. Ei oo ees provo, köyhän ladailijan pitää BMW mulkeroille näyttää miehen mallia. Miksi BMW kuljettajilla on kusta päässä?

21

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siksi, koska BMW on niin vankkuri, ettei siellä viihdy erkkikään yhtään pitempään, kuin on pakko! Siksi pitää päästä perille mahdollisimman nopeasti, vaikka sitten liikennesääntöjä rikkoen!

      • Anonyymi

        No en nyt ladaanikaan maailman viihdyttävimmäksi perseenliikuttimeksi sanoisi, mutta pystyn toimimaan liikennesääntöjen puitteissa ja muut huomioonottaen.


      • Anonyymi

        Samaa olen itsekin ihmetellyt näiden hyvien ja mukavien ns. premium autojen osalta, että miksi niissä ei sitten jakseta istua tuolla tienpäällä rajoitusten mukaan.


    • Anonyymi

      Mulla ei ole ollu bemaria mutta tehokkain ollu ford yli 300hv eikä mulla ollu ongelmia ajaa rajoitusten mukaisesti ja muut huomioon ottaen.

      Siksi sen myin koska en tehnyt niillä tehoilla suomen teillä mitään niin koin tarpeettomaksi. Vähä ku ulkoporeallas mikä mulla oli että hetken aikaa kiva omistaa mutta sitten kyllästyy ja myy pois. Yhtälailla nyt alla olevalla rellulla pääsen ohi tarvittaessa ja paikasta toiseen.

      Autojen huippunipeuksilla ei ole mitään merkitystä Suomessa. Rellullaki pysyn tarvittaessa auton kuin auton perässä sinne vajaa 200kmh asti. Harva taitaa ajella 200kmh niin sama vaikka autot kulkis 150 mikä riittää Suomessa.

    • Anonyymi

      Mun puolesta saa bemarit ja kaikki muutkin roikkua perässä kiinni jos haluavat. En kiinnitä heihin mitään huomiota. Keskityn siihen mitä edessä tapahtuu enkä siihen mitä takana olevat touhuaa.

      • Anonyymi

        Äkkijarrutus tilanne tulee, esim hirvi hyppää tielle niin tulevat peräluukusta sisälle.


    • Anonyymi

      Taas kerran kateellisten ininää, olette onnettomia reppanoita.

    • Anonyymi

      En tiedä mutta nyt aamulla näin kun olin risteyksessä ja kääntymässä vasemmalle niin vastakkaista kaistaa oli traktori kääntymässä oikealle eli mun tulosuuntaan niin jonkun farmari bemarin oli pakko päästä siinä ohi traktorista eli ne molemmat käänty hetken aikaa vierekkäin. Yksi kaistainen tie. Siinä kun traktori ei ois mutkassa väistäny ois bemariin tullu kivat vauriot ja omaa syytä olis ollu täysin. Enpä ole yhtä typerää tilannetta nähnyt koskaan.

    • Anonyymi

      Tuolle yhdelle tiedoksi että jos joku on eri mieltä jostain automerkistä niin ei se tarkoita että olisi kateellinen. Mielipiteillä ei ole sen kateellisuuden kanssa mitään tekemistä.

      Vai onko se itsetunnolle niin kova isku kun tajuaa ettei kaikki merkit miellytäkkään kaikkia ja sitten otetaan tuskissa se kateellisuuskortti esiin vai mikä siinä on? Mielipiteitä autoista on yhtä paljon kuin ihmisiä.

      Ei kaikki rikkatkaan pidä bemareista tms. Ei ole automerkkiä joka olisi kaikkien köyhien/keskituloisten/varakkaiden tai rikkaitten mieleen.

      • Anonyymi

        Se on vaan se kylmä totuus että bemarin omistaja itkee köyhyyttäään ja katkeruuttaan velkaisen BMW:n ratin takana. Mutta sitä ei saa ääneen sanoa, hyss....


    • Anonyymi

      Johtuupi ehkä siitä että bmw on merkki joka miellyttää nuoria (johtuen varmaankin että ainoita nykyajan takavetoja) jotka eivät tajua ajaa liikenteessä sääntöjen mukaan turvallisesti. Ei auto voi vaikuttaa siihen miten kuski sitä ajaa. Ei pidä leimata bmw:tä sen takia että hulttiot ovat sen ostaneet😅

    • Anonyymi

      Bemari ja Audikuskit on pahimmasta päästä tuolla liikenteessä.Millään ei ole mitään väliä. Kovaa täytyy ajaa lippalakki väärin päin päässä. Täydellisiä koheltajia.

    • Anonyymi

      Ja taas väärin ei bemari kenenkään päälle tuiki vaan sen mahdollinen pölhö kuski. Kuski päättää auton käyttäytymisestä ei automerkki. Ja tämä pätee ihan joka merkkiin.

      • Anonyymi

        Joidenkin pönttöjen on vaikea tajuta sitä, että autot eivät liiku itsestään.

        Eivät ole vielä huomanneet että nitä joku kuljettaa.


      • Anonyymi

        Ei muuta sitä totuutta mihinkään, että juuri BMW'n valinneet jostain helvatan syystä törttöilevät eniten liikenteessä ja näitä on kahta sorttia. Ensimmäinen sortti on kaahaavat nuoret joilla keskisormi viuhuu muille autoilijoille ja toinen sortti on vanhat papat katumaastureissa jotka valuvat viereiseltä kaistalta päälle ilman vilkkua "isomman oikeudella". Rehellisesti kaksi kolmesta ojassa olevasta autosta on BMW tai Audi kun tien varsie vuosien varrella seuraillut. Kerran oli yritetty U-käännöstä korkean keskikorokkeen yli ja auto oli jäänyt renkaat ilmaan jumiin, tais olla madallettua sorttia. Hinaustahan siinäkin tarvittiin. Kyllä köyhänä autoilijan naurattaa rikkaiden koheltaminen.


      • Anonyymi

        Ei Bemarikuskit mitään rikkaita ole. Melkein kuka tahansa voi saada lainaa.
        Sitäpaitsi Firman autoja ainakin kalliimmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Bemarikuskit mitään rikkaita ole. Melkein kuka tahansa voi saada lainaa.
        Sitäpaitsi Firman autoja ainakin kalliimmat.

        Voin kertoa, että alle tonnin nettotuloilla ihminen joka haluaa auton ei pieraisekaan BMW'n suuntaan. Kiikku täytyy etsiä idän suunnalta Toyota, Hyundai, Skoda, Lada.. ja Kiakin alkaa tippua sopiviin hintaluokkiin. Puhtaasti matalat huolto- ja korjauskustannukset. Tähän pitää aina mainita että kukaan ei väitä, että ne olisivat mukavimpia autoja.


    • Anonyymi

      Hyundai oli valmistanut meillä täysin tuntematonta edustusautoa, Equusta, jo useamman vuoden, ja oli luonnollista, että uuden luksusmerkin ensimmäinen malli olisi seuraaja tälle. Näin vuonna 2016 esiteltiin massiivisen oloinen edustussedan, G90, joka tähtää nyt edeltäjäänsä korkeammalle.
      https://www.genesis.com/us/en/2019/genesis-g80.html

    • Anonyymi

      Minulla oli viime vuosikymmenellä BMW. Kyllä BMW:ssä on jotain omituista. Se ikään kuin pisti minut kuljettajana käyttäytymään huonosti liikenteessä. Aloin itsekin inhota itseäni. En vain ymmärtänyt, että se johtui automerkistä. Nykyään ajan Skodalla, eikä mieleeni tule enää koskaan kusipäinen käyttäytyminen liikenteessä.

    • Onhan minullakin ollut bemari, mutta en sen omistaessani ollut sen mulkerompi kuin muutoinkaan.

      Kai. ; )

      • Anonyymi

        Pointti oli että alunperin luonteeltaan mulkerot niitä ostaa. Olet siis mulkero? Näin tilastotietona onko vehje myös nysä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe