Hei, näetkö minulle parempaa tulevaisuutta minulla on kipuja ja joudun syömään niihin paljon lääkkeitä. Kohta aivan loppu . Kiitos sinulle vastauksesta.
Cherrykirsikka
1
127
Vastaukset
Käyt nyt läpi kovaa koulua ja vaikeita aikoja. Tämä kaikki liittyy menneisiin elämiisi, olet ennen tähän elämään syntymistäsi päättänyt tässä elämässä polttaa pois kertynyttä karmalastia. Elimistösi tekee sitä parhaillaan ja se tuntuu tuskalliselta. En tiedä helpottaako tietoisuus siitä, että tämän kaiken olet itse aikanaan valinnut, mutta näin se kuitenkin on ja koituu myöhemmin siunaukseksesi - loppuelämäsi (ja ne seuraavat ;)) on helpompi ja kevyempi elää.
Jonkin verran olosi helpottuu lisääntyvän auringonvalon ja parantuneiden ulkoilumahdollisuuksien myötä, mutta lopullisen avun löytymiseen saattaa mennä vielä vuosi, pari. Tuolloin tapaat henkilön (en ole varma, onko hän perinteisen suunnan lääkäri vaiko jonkin vaihtoehtoishoidon edustaja / parantaja) jonka avulla löydät uudenlaisen avun ja hoidon kipuihisi, ja lopulta pääset niistä kokonaan. Koita jaksaa nyt läpi näiden koettelemusten, niin Raamattua mukaellen 'vielä kirkkaimman kruunun saat' - jo tässä elämässä :) Ja jos tuntuu, ettet millään enää jaksa, pyydä Korkeimmalta lykkäystä tuohon karmanpolttoosi - mutta jos kuitenkin jaksat sinnitellä läpi tämänkin harmaan kiven, sitten se kerran ohi on ja muisto vain... Parempaa kevättä sinulle toivottelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465710Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2405501Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2332979Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,822742Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171482496- 702129
Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina492026- 701860
- 2131784
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871389