Cherrykirsikka

kivulias

Hei, näetkö minulle parempaa tulevaisuutta minulla on kipuja ja joudun syömään niihin paljon lääkkeitä. Kohta aivan loppu . Kiitos sinulle vastauksesta.

1

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyt nyt läpi kovaa koulua ja vaikeita aikoja. Tämä kaikki liittyy menneisiin elämiisi, olet ennen tähän elämään syntymistäsi päättänyt tässä elämässä polttaa pois kertynyttä karmalastia. Elimistösi tekee sitä parhaillaan ja se tuntuu tuskalliselta. En tiedä helpottaako tietoisuus siitä, että tämän kaiken olet itse aikanaan valinnut, mutta näin se kuitenkin on ja koituu myöhemmin siunaukseksesi - loppuelämäsi (ja ne seuraavat ;)) on helpompi ja kevyempi elää.

Jonkin verran olosi helpottuu lisääntyvän auringonvalon ja parantuneiden ulkoilumahdollisuuksien myötä, mutta lopullisen avun löytymiseen saattaa mennä vielä vuosi, pari. Tuolloin tapaat henkilön (en ole varma, onko hän perinteisen suunnan lääkäri vaiko jonkin vaihtoehtoishoidon edustaja / parantaja) jonka avulla löydät uudenlaisen avun ja hoidon kipuihisi, ja lopulta pääset niistä kokonaan. Koita jaksaa nyt läpi näiden koettelemusten, niin Raamattua mukaellen 'vielä kirkkaimman kruunun saat' - jo tässä elämässä :) Ja jos tuntuu, ettet millään enää jaksa, pyydä Korkeimmalta lykkäystä tuohon karmanpolttoosi - mutta jos kuitenkin jaksat sinnitellä läpi tämänkin harmaan kiven, sitten se kerran ohi on ja muisto vain... Parempaa kevättä sinulle toivottelen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      63
      5479
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      19
      3732
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2756
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      139
      2021
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1785
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      117
      1534
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1347
    8. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1096
    9. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1062
    10. Ratti vinossa

Taas oli lähetty päissään kokeilemaan kytökyläntiellä
      Haapavesi
      8