Lidl kiellettävä

Anonyymi

Myy myrkytettyä tuontimoskaa. Välillä jopa Suomen lippuun kiedottuna.

35

55

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lidl on Suomen paras kauppa.

• Anonyymi

Lidlin kaupat ovat hienoja, mutta myyntiartikkelit myyntikelvottomia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lidlin kaupat ovat hienoja, mutta myyntiartikkelit myyntikelvottomia.

Ahne ja kateellinen kepulainen valehtelee ja urputtaa.

• Anonyymi

Lidl ostaa elintarvikkeita myös suomalaisilta tuottajilta.

• Anonyymi

Alihintaan josta tuottajalle syntyy tappiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alihintaan josta tuottajalle syntyy tappiota.

Kepupropagandaa.

• Anonyymi

Missä viipyy Kilgore Troutin maatalouskritiikki taas??

• Anonyymi

Miten käy Pirkka- ja Rainbow-tuotteiden? Kaupan alalla ihmetellään, aikooko hallitus puuttua tuttujen halpamerkkien myyntiin?

Minäkin siirryn Lidlin asiakkaaksi, sanovat että se on edullinen.

• Anonyymi

Lidlin valikoimista lähtee uuden private label -lain myötä pois 75%. Jäljelle jäävät Kulta katriina ja Olvin Ale Coq olut. Ehkä muutama muukin Suomi-tuote.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lidlin valikoimista lähtee uuden private label -lain myötä pois 75%. Jäljelle jäävät Kulta katriina ja Olvin Ale Coq olut. Ehkä muutama muukin Suomi-tuote.

Porvarpersun tuubaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linkki väitteeseesi, muutoin huuhaata.

• Anonyymi

Kepulaiset monopolistit hädissään kun ei voi enää kiskoa kansalta mitä huvittaa.

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

Kyllä tossa Lidlin parkkipaikka näyttää aika täydeltä, että kyllä ihmiset siellä asioivat.

• Anonyymi

Kävin Lidlistä hakemassa viikon ruoat, banaaneja lukuunottamatta kaikki suomalaista: leivät, vihannekset, juurekset munat, lihat, leiikkeleet, jauhot ja maitotuotteet ja juomat. Kaikki halvempia kuin S- ja K-marketeissa, enempää en voi vähävaraisena suomalaisia tuotteita kannattaa.

• Anonyymi

Rosvottu suomalaiselta maataloustuottajalta. Alihintaan ostaminen on varastamisen halveksituin laji

• Anonyymi

Itse olen vähävarainen myös, se takuueläke. mutta en ymmärrä, mitä suuria säästöjä sieltä voi tehdä? Itse kyllä suosin niitä suomikauppojen -30-50 % -alelappuja mutta nehän nyt ovat satunnaisia löytöjä.
        Minusta S-kauppa,Tokmanni ja H-H ovat edullisia - kaikkihan on kiinni siitä, mitä valitsee. Saman rahan voi käyttää tehokkaasti tai haaskaavasti.
        Jos maito on muutaman sentin halvempi Lidlissä..,,so what?

• Anonyymi

Eläkeläinen ei tarvitse maitoa. Ihmisille riittää ensimmäisten elinvuosien tissimaito. Yli 10-vuotiaita ei kannata enää imettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen vähävarainen myös, se takuueläke. mutta en ymmärrä, mitä suuria säästöjä sieltä voi tehdä? Itse kyllä suosin niitä suomikauppojen -30-50 % -alelappuja mutta nehän nyt ovat satunnaisia löytöjä.
        Minusta S-kauppa,Tokmanni ja H-H ovat edullisia - kaikkihan on kiinni siitä, mitä valitsee. Saman rahan voi käyttää tehokkaasti tai haaskaavasti.
        Jos maito on muutaman sentin halvempi Lidlissä..,,so what?

Lidl on kokonaisedullisin joten käyn siellä. Joku yksinasuva voi kyylätä alelappuja mutta ei perheellinen jouda sellaista tekemään. Maito on tosiaankin edullisinta lIdlissä ja siitäkin tulee suuri säätö vuoistasolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lidl on kokonaisedullisin joten käyn siellä. Joku yksinasuva voi kyylätä alelappuja mutta ei perheellinen jouda sellaista tekemään. Maito on tosiaankin edullisinta lIdlissä ja siitäkin tulee suuri säätö vuoistasolla.

Lidlissä minäkin käyn, sinne on matkaa n.4km, polttoainettakaan ei paljoa kulu kun auto on pienipäästöinen diesel, keski kulutus 3.8ltr/100km

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siellä Lidlissä myydään muutakin kuin maitoa ja halvemmalla kuin muualla.
        Ainakin meilläpäin nämä ale-tuotteiden kerääjät tulevat jo ainakin tuntia ennen keräämään parhaimmat tarjoukst kärryyn ja maksamaan vasta sitten kun aika on täysi. Olen kuullut, että jopa päivällä käydään piilottamassa -30%-lapulla olevia jotta saadaan ne illalla -60%.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siellä Lidlissä myydään muutakin kuin maitoa ja halvemmalla kuin muualla.
        Ainakin meilläpäin nämä ale-tuotteiden kerääjät tulevat jo ainakin tuntia ennen keräämään parhaimmat tarjoukst kärryyn ja maksamaan vasta sitten kun aika on täysi. Olen kuullut, että jopa päivällä käydään piilottamassa -30%-lapulla olevia jotta saadaan ne illalla -60%.

Itse kerään päivällä hyvissä ajoin -30 tuotteet omaan kylmälaukkuuni, jonka jätän ostoskärryihin odottamaan. Laukun käyn noutamassa vasta klo 21 jälkeen, kun alennus on kaksinkertaistunut.

• Persut varmaankin haluaisivat tilalle Magnitin tai Pjatorochkan liittolaismaastaan Venäjältä.

• Anonyymi

Ruoka on niin kallista että viisas todellakin katsoo mistä sen ostaa ja nyt näyttää siltä että voittajaksi päätyy Lidli jos kerran hallitus puuttuu kauppojen omiin tuotemerkkeihin ja hinta nousee näillä.

• Anonyymi

Huonolta näyttää, nyt ei ihmistä ajatella tässä hallituksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huonolta näyttää, nyt ei ihmistä ajatella tässä hallituksessa.

Noin on, nyt on ilmasto ja pyörätiet kärkihankkeina.

• Anonyymi

kateus yleensä tällaisissa aloituksissa:)

• Anonyymi

En pidä lidlistä sen natsimenneisyyden vuoksi.

• Anonyymi

Kuka käy Lidlissä 2019?

• Anonyymi

Minä käyn, eikä siihen mene kauankaan.

• Anonyymi

Lisään vielä, että tulevaisuudessa olen venäläinen persu.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      95
      4760
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      166
      4145
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      4119
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2668
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2638
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2187
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2087
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1870
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1739
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1737
    Aihe