Unilin ennustajat

Anonyymi

Mikähän kyseisessä paikassa mättää kun aiemmin hyvät ja ahkerat näkijät on ollut pitkään poissa?

Sari on ollut poissa varmasti lähemmäs kuukauden ja Eevi on nyt pois joka on ollut "aina" töissä?

Olen kaipaillut molempia. Siiri joka oli aiemmin on ollut jo pitkään myös pois,ei kauaa tainnut olla linjoilla. Eevistä on laitettu,että on poissa toistaiseksi ja Sarin tiedossa on toukokuulta viimiset tiedot?

Olen kokeillut melkein jokaista ja en kyllä nyt soita näille jotka vuorossa on. Minulle eivät ole nähneet.

55

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ihme olisi jos nämä näkijät ei Unililla pysy. Olen entinen Unilin työntekijä ja yrityksen omistajille ei riitä mikään.

      Olen erään työntekijän kanssa yhteydessä niin väsynyt on hänkin eikä kuulemma enää kauaa tee töitä siinä firmassa.

      Me ei saataisiin olla tekemisissä toistemme kanssa, mikä on todella outoa

      • Anonyymi

        Samoin minä, todellakin entinen työntekijä! Totesin, että omistajat on oikeita " besserwissereitä ".
        Voimia heille, jotka jaksaa vielä tuon valtavan paineen alla tehdä töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minä, todellakin entinen työntekijä! Totesin, että omistajat on oikeita " besserwissereitä ".
        Voimia heille, jotka jaksaa vielä tuon valtavan paineen alla tehdä töitä.

        Juu todellakin ovat. Hei eivät tiedä mitään alasta,mutta hyvin saavat rahaa ja työntekijät on todella alhaisella palkalla. Ei arkipyhä eikä sunnuntai korvauksia vaikka ne on ihan suomen työlaissa,että ne pitää maksaa.

        Mutta tuolla tavalla he pystyvät olemaan siellä thaimaan lämmössä lomailemassa.

        Sen firman alaisuudessa todellakin on paineen alaa. Itse ehdotin että tietoihini voisi lisätä tapoja miten tehdä työni,mutta ei käynyt.

        Luulen,että se menee nurin eikä siihen kauaa mene,kun työntekijät huomaa
        miten työantaja lyttää maanrakoon.

        Minulla on monta sähköpostia heiltä ja se on hyvin narsistimaista tekstiä. ehkä julkaisen sen joskus.

        Tsemppiä kaikille unilin työntekijöille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minä, todellakin entinen työntekijä! Totesin, että omistajat on oikeita " besserwissereitä ".
        Voimia heille, jotka jaksaa vielä tuon valtavan paineen alla tehdä töitä.

        Saitko sinä "todellakin entinen työntekijä" olla muiden kanssa tekemisissä? tai oliko sinulla siihen mahdollisuus?


      • Anonyymi

        " todellakin entinen työntekijä " vastaa: Ei siihen, että olisin saanut pitää yhteyttä kollegaan annettu mitään mahdollisuutta. Sitten se häiritsi myös, että laitettiin koesoittajia/ testaussoittajia soittamaan minulle ja sillä testattiin osaamistani/ henkisyyttä...mutta kohdallani jotenkin vaistosin aina nämä testisoittajat ja pääsin " luokaltani".

        Teen nykyisinkin tätä samaa työtehtävää, mutta ihan omaan tahtiin ilman mitään painostusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " todellakin entinen työntekijä " vastaa: Ei siihen, että olisin saanut pitää yhteyttä kollegaan annettu mitään mahdollisuutta. Sitten se häiritsi myös, että laitettiin koesoittajia/ testaussoittajia soittamaan minulle ja sillä testattiin osaamistani/ henkisyyttä...mutta kohdallani jotenkin vaistosin aina nämä testisoittajat ja pääsin " luokaltani".

        Teen nykyisinkin tätä samaa työtehtävää, mutta ihan omaan tahtiin ilman mitään painostusta.

        "todellakin entinen työntekijä" minusta on hyvin outoa,ettei voi pitää yhteyttä kolleegaan,se olisi ollut voimavara ihan vaikka sähköpostitse olisi saanut vaihtaa kuulumisia. Itse myös vaistosin nuo testaajat olen kuitenkin niin monta vuotta tällä alalla ollut. Ja olen itse myös todellakin entinen työntekijä. enkä ole koskaan ennen ollut työssä jossa palkkalaskelma tulee kännykkään kun sitäkään ei tehdä kunnolla. Ihania asiakkaita on ikävä. mutta ei voi yksinkertaisesti tai itse ainakin näyt heikkenee kun pomoportaassa painetaan päälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "todellakin entinen työntekijä" minusta on hyvin outoa,ettei voi pitää yhteyttä kolleegaan,se olisi ollut voimavara ihan vaikka sähköpostitse olisi saanut vaihtaa kuulumisia. Itse myös vaistosin nuo testaajat olen kuitenkin niin monta vuotta tällä alalla ollut. Ja olen itse myös todellakin entinen työntekijä. enkä ole koskaan ennen ollut työssä jossa palkkalaskelma tulee kännykkään kun sitäkään ei tehdä kunnolla. Ihania asiakkaita on ikävä. mutta ei voi yksinkertaisesti tai itse ainakin näyt heikkenee kun pomoportaassa painetaan päälle

        Täällä olisi myös entinen työntekijä. Itse jouduin tappelemaan siitä että kun palkkalaskelma tuli kännykkään. Kerroin ettei soviteltuun päivärahan hakemiseen kelvannut tekstiviesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi myös entinen työntekijä. Itse jouduin tappelemaan siitä että kun palkkalaskelma tuli kännykkään. Kerroin ettei soviteltuun päivärahan hakemiseen kelvannut tekstiviesti

        Sama juttu, Unilin pomo ei suostunut eikä suostu edelleenkään antamaan kunnon palkkalaskelmaa jossa näkyisi enemmän tietoa. Tämä herättää itsessäni vain entistä enemmän kysymyksiä siitä, että onko palkka oikein laskettu (ei ollut omalla kohdallani) ja ovatko kaikki viralliset maksut tilitetty oikealle taholle.


      • Anonyymi

        Tekee niin siksi, että hän on tehnyt erilaisia sopimuksia eri työntekijöiden kanssa ja ne keitä on kohdellut huonosti eivät pääsisi kertomaan asiasta toisille ja nousisi yhdessä häntä vastaan.

        Minunkin kanssa sopi, että tästä ei sitten saa puhua kenellekään. En voi kertoa mitä ehdotti mutta en suostunut siihen ja siksi alkoi uhkailu ja kiristys.

        Sanoi ettei näkijät tunne toisiaan mutta itse tunsin jo ennestään muutamia. Kerran pomo laittoi vahingossa työvuorolistojen mukana muiden työntekijöiden nimet ja sähköpostiosoitteet. Eli sen jälkeen tiesin keitä siellä on töissä ja myös heidän sähköpostiosoitteet. Oli hienoa huomata, että joukosta löytyi tuttuja nimiä minulle.


    • Anonyymi

      Pari työntekijää näyttää olevan toisissa yrityksissä. Ovat tainneet väsyä Uniliin.

      Ihanaa,että heitä saa vielä kiinni, itse olen saanut apua,en nyt mainitse nimiä,ettei täällä tule sanomista mainostamisesta.

      • Anonyymi

        Itse jäin kovasti kaipaamaan Unilin Marinia, joka oli minulle sopiva/tietävä näkijä, tietääkö kukaan jatkaako kenties jossakin toisessa numerossa ?

        Kaipaamaan jäänyt


      • Anonyymi

        Itse jäin kovasti kaipaamaan Unilin Marinia, joka oli minulle sopiva/tietävä näkijä, tietääkö kukaan jatkaako kenties jossakin toisessa numerossa ?

        Kaipaamaan jäänyt


    • Anonyymi

      Monesti tullut mieleen, miten nämä kaikki firmat yleensä pysyvät pystyssä. Luulisi, että ainakin useimmilla soittajilla olisi toiveissa jonkinlainen kuva tulevasta. Kukaan ei varmasti jaksa soitella loputtomasti, jos ennustus ei mitenkään ole linjassa totuuden ja tulevan kanssa. Jatkuvasti vaihtuvilla ja alati pieleen menneillä ennustuksilla ei kukaan varmaan elätä itseään.

      Totta varmaan on se, että näissä yrityksissä omistajat ovat valmiita mihin tahansa, että rahaa tulee. Toisaalta tietysti soittajatkin haluaisivat rahalleen jotain vastinetta.

      Niitä jotka soittavat vain saadakseen jutella jonkun kanssa, saattaa soittajissa olla jonkin verran, mutta osa varmasti haluaa myös edes vähän oikeaan osuneita ennusteita.

      Tuo, ettei saisi olla toisten kanssa tekemissä on ainakin omasta mielestäni jopa ymmärrettävää sen kokemuksen jälkeen, jonka itse olen saanut eräästä firmasta vuosia sitten.

      Kaksi näkijää kertoi täsmälleen samaa tarinaa, joka ei mitenkään pitänyt paikkaansa. Tuli kyllä mieleen, että kokemuksia oli vaihdettu uskottavuuden lisäämiseksi.

      • Anonyymi

        Tähän vielä lisätäkseni, näitä ketjuja, joissa kehutaan joku näkijä maasta taivaaseen, ilmestyy näille palstoille silloin tällöin. Varmaan hetkeksi lisää soittajia, mutta ei kuitenkaan kanna pitkälle, jos tuolla paljon kiitosta saaneella näkijällä ei sitten osaamista olekkaan.


      • Anonyymi

        Itse entisenä Unilin työntekijänä voi ihan suoraan ja rehellisesti kertoa,että ei todellakaan olla tai itse en ollut muiden kanssa tekemisissä,en missään vaiheessa.
        Muista en tiedä.

        Pistin työnantajalle hanttiin jolloin alkoi todella ikävä ja lannistava mollaaminen sähköpostitse, Se oli jotain todella järkyttävää ja jos työnantaja kuvittelee,että se motivoi työntekijää niin on todella väärässä.

        Toivon myös voimia nykyisille työntekijöille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse entisenä Unilin työntekijänä voi ihan suoraan ja rehellisesti kertoa,että ei todellakaan olla tai itse en ollut muiden kanssa tekemisissä,en missään vaiheessa.
        Muista en tiedä.

        Pistin työnantajalle hanttiin jolloin alkoi todella ikävä ja lannistava mollaaminen sähköpostitse, Se oli jotain todella järkyttävää ja jos työnantaja kuvittelee,että se motivoi työntekijää niin on todella väärässä.

        Toivon myös voimia nykyisille työntekijöille

        Kysehän on aina että työntekijät tekee rahaa yritykselle, jonkun on vaa uskallettava sanoa se ääneen.Ei kyse ole asiakkaan suhteenkaan kun ainoastaan rahasta, mitä enemmän ja pitempiä puheluita, sen enempi rahaa. Puhelujen tahallinen pitkittäminen on kiellettyä, jokainen firma rikkoo tätä. Nythän ne katkeaa operaattorien toimesta kun laki tuli ettei asiakkaat saa yllätyslaskuja. Jos asiakas haluaa lyhyen puhelun niin työntekijä yrittää pitkittää sen tuohon lain sallimaan aikaan. Tämä tuskin hyvää palvelua. Työntekijän on taas saatava palkkansa kasaan minuuteilla ja ei välttämättä edes tiedä tekevänsä väärin. Onko koskaan minkään firman pomot sanoneet työntekijöille että puheluita ei saa turhaan pitkittää?? epäilen että tuskin. Koko ala on kyseenalaista, työntekijän ja varsinkin asiakkaan kannalta. Yksi ja sama firma voi pyörittää monta eri nimistä sivustoa ja palvelunumeroa jota asiakkaat ei tiedä. Puhelut nauhoitetaan ja asiakkaalle ei kerrota tästä puhelujen alussa vaikka sekin on pakollista. Ainoastaan siksi että tuskin asiakas soittaisi jos tietäisi tästä. Onneksi tähän aletaan pikku hiljaa puuttua viranomaisten puolelta. Virallisesti ennustuspalvelut ovat viihdepalveluita, oletetaan että soittaja tietää kyseessä olevan pelkkää viihdettä, ei välttämättä että kukaan osaa oikeasti ennustaa. Ei kaikki tiedä.Ihmisten kärsimyksillä ja epätoivolla rahastetaan häikäilemättömästi. Jotkut lopettavan työn kun ymmärtävät asiat firman kannalta ja itsensä kannalta, ei haluta olla osa huijausta kun omakin palkka muutaman satasen kuukaudessa.


      • Anonyymi

        Entisenä unilin työntekijänä voin sanoa käsi raamatulla että en koskaan pitkittänyt puhelua,sanoin mielummin että mennään suoraan asiaan niin ei tule turhia kuluja,voi olla että tästä jo joku minut tunnistaa. Tein energia putsausta mutta AINA työpäivän jälkeen,eli omalla ajalla,enkä rahastanut sillä

        Kyllä palkkaa piti saada mutta jotkut asiat on sellaisia että niillä ei rahasteta,esim. energiaputsaus. Omalla kohdallani sain se parhaiten tehntyä niin että työpäivän jälkeen kun oli hiljaista eikä puhelin soinut sain keskittyä rauhassa ja sain siitä kiitosta. se kiitos on parempi kuin palkka

        mielestäni on hyvä että tuli puhe rajoitus sillä on paljon niitä ihmisiä ketä
        voi olla rahallisesti ahdingossa ettei tule sitten puhelinkulut niin suureksi

        ja nämä firmojen omistajat ei ajattele asiakasta he ajattelevat rahaa

        itse näkijänä ajattelen ihmistä ja minä myös olen jatkanut työtä niinkuin "todellakin entinen unilin työntekijä" eli omaan tahtiin ja juuri silloin kun energiat on kohdillaan

        ihanaa kesää kaikille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entisenä unilin työntekijänä voin sanoa käsi raamatulla että en koskaan pitkittänyt puhelua,sanoin mielummin että mennään suoraan asiaan niin ei tule turhia kuluja,voi olla että tästä jo joku minut tunnistaa. Tein energia putsausta mutta AINA työpäivän jälkeen,eli omalla ajalla,enkä rahastanut sillä

        Kyllä palkkaa piti saada mutta jotkut asiat on sellaisia että niillä ei rahasteta,esim. energiaputsaus. Omalla kohdallani sain se parhaiten tehntyä niin että työpäivän jälkeen kun oli hiljaista eikä puhelin soinut sain keskittyä rauhassa ja sain siitä kiitosta. se kiitos on parempi kuin palkka

        mielestäni on hyvä että tuli puhe rajoitus sillä on paljon niitä ihmisiä ketä
        voi olla rahallisesti ahdingossa ettei tule sitten puhelinkulut niin suureksi

        ja nämä firmojen omistajat ei ajattele asiakasta he ajattelevat rahaa

        itse näkijänä ajattelen ihmistä ja minä myös olen jatkanut työtä niinkuin "todellakin entinen unilin työntekijä" eli omaan tahtiin ja juuri silloin kun energiat on kohdillaan

        ihanaa kesää kaikille

        näkijän työ on myös palkkatyötä mutta ei siitä itselle paljoa jää ei edes sen verran mitä on minimi työttömyyskorvaus (kelan) joten ei sillä rikastumaan pääse. yritysten pomot rikastuu kyllä


      • Anonyymi

        Miten voi kaksi näkijää vaihtaa kuulumisia koska näissä firmoissa se on kiellettyä ja olen ollut 4 eri firmassa töissä eikä missään ole saanut olla muiden näkijöiden kanssa tekemisissä,ei ollut tiedossa edes sähköpostiosoitetta,Ainoa tapa joka oli niin soittaa 0700 numeroon. Kerran jouduin Unililla tekemään niin koska joku pääportaassa oli sössinyt näkijöille väärät puhelinnumerot eli minulle tuli toisen näkijän puhelut,en saanut häntä mitenkään kiinni kuin ainoastaan soittamalla 0700 numeroon ja kertoa että ilmoittaa pomolle että numerot on väärin. ei ollut halpa puhelu noinkin tärkeässä asiassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi kaksi näkijää vaihtaa kuulumisia koska näissä firmoissa se on kiellettyä ja olen ollut 4 eri firmassa töissä eikä missään ole saanut olla muiden näkijöiden kanssa tekemisissä,ei ollut tiedossa edes sähköpostiosoitetta,Ainoa tapa joka oli niin soittaa 0700 numeroon. Kerran jouduin Unililla tekemään niin koska joku pääportaassa oli sössinyt näkijöille väärät puhelinnumerot eli minulle tuli toisen näkijän puhelut,en saanut häntä mitenkään kiinni kuin ainoastaan soittamalla 0700 numeroon ja kertoa että ilmoittaa pomolle että numerot on väärin. ei ollut halpa puhelu noinkin tärkeässä asiassa

        Miksi et itse ilmoittanut pomolle, vaan pyysit toista näkijää ilmoittamaan? Jos väärät puhelut tuli sinulle???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et itse ilmoittanut pomolle, vaan pyysit toista näkijää ilmoittamaan? Jos väärät puhelut tuli sinulle???

        Meinaatko etten yrittänyt saada näitä kahta pomoa kiinni jotka olivat vastuussa tuosta? Kyllä koitin soittaa molemmille ja laitoin vielä sähköpostin, mitään ei tapahtunut. Siksi soitin tälle toiselle näkijälle.

        Nämä pomot ei paljoa välittänyt siinäkään asiassa että jotkut asiakkaat haluaa soittaa tietylle näkijälle,sitä asiaa olisi myös pitänyt kunnioittaa,että asiakas saa kiinni juuri sen näkijän. Siksi soitin tälle toiselle että hänkin yrittäisi saada pomoja kiinni,silloin oli muuten sunnuntai päivä. Pomoille vaan oli tärkeää että firmaan tulee rahaa


    • Anonyymi

      Sama ongelma taitaa olla kaikissa ennustajapalveluissa. Alussa on kivaa mutta työnantajan vaatimukset muuttuu koko ajan. Toinen esimerkki on ennustaja 24.fi palvelu, useampi työntekijä lähtenyt ja uusia ottavat tilalle. Osalle annettu potkut jos kyseenalaistanut firman toimintaa. Palkassa mm. epäselvyyksiä, yhtiöllä ei ole y-tunnustakaan Suomeen mutta moni työntekijä tarvitsee sen 150 euroa kuukaudessa ja sinnittelee vaikka vähän asiakkaita. Nämä firmat ovat huonoja työnantajia vaikka lupaavat alussa hyvää palkkaa ja ym. Pomot hakeutuu facebookissa kaveriksi ja seuraa ettei työasioista yksityisesti puhuta, pomot ei osaa edes Suomea ja jos murteella kirjoitat niin on google-kääntäjällä työtä. Työpaikan facebook sivulla ei saa moittia tai kysellä palkkojen perään, saat valheellisen vastauksen ja monelle tullut siitä nuo potkut ja tämä on totta joka ikinen sana :D

      • Anonyymi

        Ennustaja24 ja enkeliviesti.fi niin siellä ei ole kuin yksi työntekijä.
        Nämähän vaati että pitää suostua facekaveriksi,yövuoroja jolloin ei kyllä kukaan soittanut. Työnantaja myös sanoi että työntekijöiden pitää mennä kehumaan tätä firmaa,väänsin siitä sen kanssa,hän kun oli ulkomailla ja minä suomessa joten google näyttää erillailla maksetut mainokset,en koskaan mennyt mainostamaan vaikka olisi miten tuonut näkyvyyttä.


    • Anonyymi

      Ainakaan tässä firmassa ei asiakaspalvelu pelaa firman omistajien puolelta! Sähköposteihin pitää odottaa aina vastausta viikkokausia. Näkijä kattaus on kyllä erittäin hyvä ja ammattitaitoinen.

      • Anonyymi

        juu ei toimi,niille on niin kauan hyvä kun rahaa tulee,eivät ne piittaa asiakkaista ainoastaan niiden rahoista


    • Anonyymi

      Minäkin irtisanouduin Unililta koska minua painostettiin työhön ja myös osan palkastani pitävät itsellään, yhden kuun palkan kokonaan. Pomon mukaan olen edelleen heille tuhansia euroja velkaa koska irtisanouduin ilman hänen lupaansa. Etsii nyt kaikki mahdolliset syyt olla maksamatta mitään mikä minulle virallisesti kuuluu. Heidän mielestään olen nyt paskanpuhuja sekä huijari, enkä ole noudattanut työaikoja, olen patologinen valehtelija jne.

      Pomo myös haukkuu entisiä työntekijöitään uusille työntekijöille.

      Pomo on omien sanojensa mukaan käynyt puhumassa minusta erikoislääkärille, kuinka heidän, pomon ja lääkärin mielestä tarvitsen hoitoa. Diagnoosin tekee yleensä lääkäri mutta nyt sen on tehnyt minulle Unilin toimitusjohtaja.

      Alkoi pomon puolelta paskamyrsky, kun uskalsin nousta häntä vastaan. Onneksi minulla on sähköpostit ja viestit tallella.

      Vien asiaa eteenpäin nyt virallisesti.

      Entinen pomoni lupasi minulle vaikeuttaa työntekoani, mainettani ja varoittaa asiakkaita minusta. Uhkasi laittaa minut myös vankilaan useaksi vuodeksi jne.

      Jos joku haluaa töihin näkijäksi Unilille, miettikää vielä. Suosittelen että ette mene.

      Entinen pomo saattaa hyökätä, kun näkee tämän, mutta pidän teitä ajantasalla missä mennään.

      • Anonyymi

        Jos Unilin pomo on muka käynyt kertomassa erikoislääkärille sinusta ja maksanut siitä,ei erikoislääkärit ole halpoja,eikä Unilin omistaja voi saada sinusta mitään tietoa ja että erikoislääkäri muka voi kertoa sinua näkemättä että tarvit hoitoa,jestas että siellä Unilin johtoportaassa taitaa jossa visertää korvienvälissä aika lujaa.

        Jo on muka valtaa jos meinaa jonkun laittaa vankilaan useammaksi vuodeksi siitä syystä että et halua olla edes kyseisessä firmassa töissä. Toivottavasti sen näkee muutkin. Unilin omistaja ei vissiinkään ymmärrä että jos ei ole näkijöitä hällä töissä niin se menettää myös firmansa.

        Jos myös uhkailu menee asiakkaille niin äkkiä sana leviää ettei sinne todellakaan kannata soittaa. Harmi että he pilaavat myös työntekijöiden maineen,oman maineensa ne on jo pilannut. En suosittele tuota kenenkään työpaikaksi. Olen sen myös itse kokenut


    • Anonyymi

      Kyllä työntekijöiden lisäksi myös asiakkaat saivat ja saavat kuulla edelleen uhkailuja ja panostusta.

      Onhan se niin helppo siellä johtaja-asemassa uhkailla, kun tietää ettei monet asiakkaat uskalla kertoa siitä, sillä pelkäävät muiden tuomitsevan, että "mitäs soitit" ja tästä syystä Unikin pomo jatkaa toimintaansa kun kukaan ei nouse häntä vastaan.

      • Anonyymi

        Itse olen soittanut Unille jo vuosia eräälle näkijälle. Tämä kyllä nyt kuulostaa todella oudolta. Ei ole kukaan koskaan uhkaillut ja itse olen ollut tyytyväinen kyseisen näkijän näkemisiin. Aiemmin kokeillut useitakin ko. firman näkijöitä eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen soittanut Unille jo vuosia eräälle näkijälle. Tämä kyllä nyt kuulostaa todella oudolta. Ei ole kukaan koskaan uhkaillut ja itse olen ollut tyytyväinen kyseisen näkijän näkemisiin. Aiemmin kokeillut useitakin ko. firman näkijöitä eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia.

        Kyse olikin Unilin pomosta joka uhkailee milloin milläkin asialla, oletkos ollut hänen kanssaan tekemisissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse olikin Unilin pomosta joka uhkailee milloin milläkin asialla, oletkos ollut hänen kanssaan tekemisissä?

        Eikös tuossa ylläolevassa kerrota että asiakkaitakin uhkaillaan. En ole ollut pomon kanssa tekemisissä, eikä ole siihen ollut tarvetta. Omalla kohdalla asiat sujuneet hyvin, ole ollut tyytyväinen näkijään, jolle olen soittanut. Jos en ole johonkin näkijään tyytyväinen, en soita enää kyseiselle näkijälle, ei ole tarve olla siinäkään kohtaa pomon kanssa tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuossa ylläolevassa kerrota että asiakkaitakin uhkaillaan. En ole ollut pomon kanssa tekemisissä, eikä ole siihen ollut tarvetta. Omalla kohdalla asiat sujuneet hyvin, ole ollut tyytyväinen näkijään, jolle olen soittanut. Jos en ole johonkin näkijään tyytyväinen, en soita enää kyseiselle näkijälle, ei ole tarve olla siinäkään kohtaa pomon kanssa tekemisissä.

        Se oli minun kirjoitukseni ja ehkä jäi epäselväksi niin entinen Unilin työntekijä kun olen, niin tiedän, että Unilin pomo uhkailee asiakkaita, useimmiten laskutusasiakkaita rikosilmoituksilla jne.

        En tarkoittanut että näkijät uhkailevat asiakkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli minun kirjoitukseni ja ehkä jäi epäselväksi niin entinen Unilin työntekijä kun olen, niin tiedän, että Unilin pomo uhkailee asiakkaita, useimmiten laskutusasiakkaita rikosilmoituksilla jne.

        En tarkoittanut että näkijät uhkailevat asiakkaita.

        Mahdollisesti jäänyt laskut maksamatta, ehkä siinä syy. Valitettavasti on niitäkin ihmisiä, jotka jäävät "koukkuun" näkijöihin ja heille soittelemiseen ja laskut saattavat paisua ja jäädä maksamatta.
        Ikävä tilanne sinänsä soittajalle ja myös palvelun tarjoajalle (yrityksen omistalle).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollisesti jäänyt laskut maksamatta, ehkä siinä syy. Valitettavasti on niitäkin ihmisiä, jotka jäävät "koukkuun" näkijöihin ja heille soittelemiseen ja laskut saattavat paisua ja jäädä maksamatta.
        Ikävä tilanne sinänsä soittajalle ja myös palvelun tarjoajalle (yrityksen omistalle).

        Lasku pistetään silloin perintään, eikä uhkailla!

        Yritys voi itse valvoa ettei asiakas tee suurta laskua, jos on aihetta että epäilee asiakkaan maksukykyä.


    • Anonyymi

      No ihan varmaankaan en tuon firman palveluita tartte.

      • Anonyymi

        Hyvä päätös. Tälläiset firmat voisi pikkuhiljaa hävitä maailmankartalta. Entinen Unilin työntekijä olen minäkin. Näkijöiden kohtelu siinä firmassa yrityksen omistaja ei kohtele todellakaan hyvin, uhkailua ja kiristystä. En suosittele kenenkään työpaikaksi vaikka näkisi asioita miten hyvin tai olisi hyvä tarot ennustaja. Kaikki into menee ja rapisee sen firman palveluksessa niinkuin monen muunkin. ¤ yritystä olen koittanut ja jokaisessa sama peli


      • Anonyymi

        Sanotaanko näin, että itselläni ei ole ollut Unilin asiakkaana huonoja kokemuksia (joskus pettynyt jonkun näkijän näkemisiin, mutta siitä pääse sillä, ettei enää soita kyseiselle näkijälle) , mutta aion edelleen olla asiakkaana näkijälle, jonka palveluihin olen ollut tyytyväinen jo vuosia.


    • Anonyymi

      Jotkut Unilin työntekijät kuulemma saavat ilta-, lauantai- ym. lisät. Minulle niitä ei ole koskaan maksettu. Entinen työntekijä olen minäkin.

      Unilin pomo väittää kohtelevansa jokaista työntekijää tasavertaisesti. Palkat maksettu usein väärin, mutta siitäkin nousee paskamyrsky jos kehtaat nousta itse toimitusjohtajaa vastaan ja kyseenalaistaa hänen toimintansa.

      Työajat työsopimuksen mukaan jokaisen vapaasti päätettävissä, mutta niihin puututaan ja painostetaan töihin.

      Töihin pitäisi tulla vaikka olisi sairaana, koska "asiakkaat kaipailee" mutta kyllä se on toimitusjohtaja joka niitä soitoista tulevia rahoja kaipailee.

    • Anonyymi

      Osa Unilin pomon viestistä kun irtisanoin itseni ja sanoin vieväni asiaa eteenpäin virallisesti. Ja miten sattuikaan, jälleen uhkailtiin rikosilmoituksella. Se on hänen kohdallaan enemmänkin sääntö, mikä tahansa asia josta haluat virallista dokumenttia tai että maksaa palkan oikein niin vastaus on "teen sinusta rikosilmoituksen"

      Unil:

      Me toimimme rehellisesti kaikessa ja sinä epärehellisesti kaikessa, mutta se on sinun ongelmasi jatkossa.
      Meillä on jopa 30 vuotta työskennelleitä ja kaikki pitävät meitä maailman parhaimpana työnantajana.
      Tuskin sinun paskapuheisiin kukaan heistä uskoisi, mutta tee niin kuin haluat ja jos täyttyy rikoksen tunnusmerkit, niin sitten edetään siltä pohjalta.

      • Anonyymi

        MAAILMAN PARAS TYÖPAIKKA... Ei todellakaan ole 30vuotta työskenneiltä...siellä on nyt 12 työntekijää ja joskus oli reilu 20,ei kukaan halua enää tulla töihin vaikka olisi hiton kova näkijä. Onneksi näkijöitä joiden takana ei ole joku kusipää pomottamassa.

        Kun se "pave" nyt käy näitä lukemassa niin sain kunnon huudot kun häneltä ei saanut tilinauhoja ja kännykkään viestin mitä tienannut: yleensä se noin 200e siitä verot ja nettotulo,ei riitä kelaan eikä liittoon,pistin sitten kelan niiltä kysymään tulotietoja,mahto vituttaa kun muutamanlta vuodelta joutui ne antamaan.

        Ja yleisesti nämä kaikki firmat,palkka ei kerrytä liitonpäiviä koska palkka on niin pieni joten se on hyvä syy irtisanoa itsensä ilman että saa karenssia


        2 § (8.6.2012/288)
        Pätevä syy työstä eroamiseen
        Henkilöllä on pätevä syy erota työstä:

        1) työsopimuslain 8 luvun 1 §:n 2 momentissa tarkoitetuissa tapauksissa;

        2) silloin, kun työtä hänen työkykynsä huomioon ottaen ei voida pitää sopivana;

        3) jos työtä ei 12 kalenteriviikon aikana välittömästi ennen irtisanoutumista ole ollut tarjolla siten, että työtä voitaisiin lukea hänen työssäoloehtoonsa, eikä työsopimuksessa ole sovittu säännöllisestä työn tekemisestä;

        4) jos hänellä ei 4 luvun 3 ja 3 a §:n perusteella ole oikeutta soviteltuun työttömyysetuuteen ja työstä maksettava palkka on vähemmän kuin 1 134 euroa kuukaudessa. (9.12.2022/1035)

        (18.5.2018/380)

        Henkilöllä on oikeus erota työstä menettämättä oikeutta työttömyysetuuteen myös muusta kuin 1 momentissa ja 3 sekä 8 §:ssä tarkoitetusta syystä, jos se on pätevyydeltään verrattavissa näihin.

        Myös työnantajan törkeä käytös työntekijää kohtaan . Tsemppiä niille jotka tuolla työtä vielä tekevät. Pave nyt varmaan menettää yöunensa mutta ihan hyvä niin on työntekijöiltäkin unet mennyt ja jos sulla ei olisi työntekijöitä niin ei sulla olisi myös kyseistä yritystä.Samoin kaikille muille ns yrityspomoille jotka pyörittää näitä firmoja


    • Anonyymi

      Aikoinaan juttelin yrityksen johtajan kanssa sanoi ettei ota töihin ellei ole suomalainen ja kysyi onko minulla luottotiedot tallella. Olen suomalainen ja puhtaat luottotiedot. Tarkisti ennen puhelinhaastattelua olenko soittanut Unilille ja kyseli tunnetko muita näkijöitä linjalta. En mennyt töihin. Outo haastattelu muutenkin. Kyseli asioita joita minun ei työnhakijana tarvitse kertoa.

      • Anonyymi

        Ei kuulu työnantajalle onko luottotiedot puhtaat,se on henkilökohtainen asia. Ymmärrän tuon suomalaisuuden siksi että pitää asiakkaita palvella selkeästi. Minua kohdeltiin myös todella inhottavasti. En suosittele kenenkään työpaikaksi Unilia. Kävi niin mielenkiintoinen tapahtuma että oli prizzekillä käymässä puhumassa siis oman yrityksen laittamisesta, siellä keskusteltiin yrityksen nimistä ettei ole muiden kanssa samaa yritysnimeä. Myös tästä Unilista,niin se nainen jolla olin juttelemassa niin sanoi että Unil ei ole kaupparekisterissä että on poistunut sieltä 2kk aiemmin. Annoin siitä palautetta. Mutta tietty jos yritys vaihtaa toiminimeään koko ajan niin onko ihan puhtaat jauhot pussissaan. Sääliksi käy niitä jotka siellä vielä ovat,että tajusivat lähteä tuollaisen piinaajan alaisuudesta


    • Anonyymi

      Jaaha, entinen pomoni otti yhteyttä sähköpostitse ja sanoi että "olette levittäneet meistä törkyä useissa eri medioissa" kuvittelee että minä olen itse kaikkien näiden viestien takana. Antaa ymmärtää että kenellään muulla entisellä työntekijällä ei ole koskaan ollut huonoja kokemuksia heistä.

      • Anonyymi

        Se seuraa näitä palstoja että mitä siitä puhutaan. Antaa seurata vaan. Kirjoittajia on niin monia ja kun Unilin yrityspomot ei ole selvännäkijöitä niin ei todellakaan voi tietää kuka kirjoittaa ja mitä. Siinä hän kaatuu omaan näppäryyteensä ja myös siihen että on jatkuvaa uhkailua. Suomen työnlainsäädännössä lukee kyllä siitä miten työntekijöitä kuuluu kohdella samoin myös että työstä on maksettava kohtuullinen korvaus eikä se kohtuullinen ole sitä että jos puhelin ei soi ja odotat ja vahdit puhelinta monta tuntia,ei siitä saa yhtään mitään


    • Anonyymi

      Suosittelen nauhoittamaan puhelut jos Unilin johdon kanssa olette koskaan tekemisissä. Vältytte suurelta harmilta jos joskus pitää todistaa mitä oikein on suullisesti puhelimessa aikoinaan sovittu ja sanottu.

      • Anonyymi

        Samoin myös kaikkien muidenkin ennustusyritysten kanssa, äänitykset päälle ja myös jokainen sähköposti on hyvä pitää tallessa,
        suurimmaksi osaksi näiden yrityspomojen kanssa keskustellaan sähköpostitse.


    • Anonyymi

      Kyseisessä paikassa ongelma on vain ja ainoastaan itse toimitusjohtaja.

    • Anonyymi

      Omasta puolestani voin kertoa, että kyseisen firman toimitusjohtaja todellakin tehtailee perättömiä rikosilmoituksia.

    • Anonyymi

      Tällaisten firmojen toimitusjohtajat on yleensä rahanahneita paskoja

      • Anonyymi

        Niin on, jos linjan hinta on 2-3€min sekä pvm ja työntekijä saa siitä minuutista 20 senttiä,ni siitä voi repiä


    • Anonyymi

      Entisenä työntekijänä voin kertoa, että olen joutunut tekemään rikosilmoituksen/tutkintapyynnön poliisille tämän firman toimitusjohtajasta ja hänen tavastaan toimia.

      • Anonyymi

        Hyvä,että teit rikosilmoituksen jospa muutkin saisi siitä rohkeutta tehdä joita on väärin kohdeltu.

        Sieltä on niin moni lähtenyt,samoin ennustukset.comilta josta ollaan tekemässä rikosilmoitusta
        koska firman omistaja ei anna työaikaselvitystä. Sitä tarvitaan kun lopettaa työt yrityksestä missä vuosi palkka on alle 2000€. Todistaakseen että palkkaa ei todellakaan tule.

        Toivottavasti joku iltalehti tmv tekisin jutun näistä. Monesti puhutaan vaan näkijöistä,kuka on huono ja kuka hyvä,sitä ei tiedetä että mitä siellä takana häärätään ja millaisen paineen alla joutuu työskentelemään.

        Itselleni näkeminen on lahja ja rakastan asiakkaitani,suren heidän kanssaan ja myös iloitsen heidän kanssaan ja ihan aidosti ei ole mitään teeskenneltyä.

        Vaikka näillä keskustelu foorumeilla muuta puhutaan. Aika kovanahkaiseksi sitä joutuu tulemaan ettei joka puukonisku satuta.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe