Varoitukseksi kirjoitin.
Tilasin metallinetsimen suomalaisesta verkkokaupasta. Metallinetsin koostuu muutamasta osasta ja yleensä toimitetaan osissa, ei kokonaisena. Avatessani paketin huomasin, että kaksi keskeistä metallinetsimen osaa puuttuu.
Lähetin heti sähköpostia kyseiseen nettkauppaan ja kysyin puuttuvista osista. En ole vielä saanut vastausta.
En ole koskaan edes osannut ajatella, että vain osa tuotteesta lähetteisiin, eikä minulla ole mitään millä todistaisin, mitä paketissa oli.
Olen pettynyt hämmentynyt. Onko mitään käytäntöä välttää kyseisen tilannne?
Vain osa tilauksesta tuli
Anonyymi
2
94
Vastaukset
- Anonyymi
Jos et pysty kirjoittamaan verkkokaupan nimeä, täysin turha urputtaa täällä.
- Anonyymi
Tilasin astianpesukoneen ja jääkaapin. Minulla ei vieläkään ole uunia. Kenelle valitan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058869Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723288- 171764
- 771146
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79985- 55973
- 65920