Varoitukseksi kirjoitin.
Tilasin metallinetsimen suomalaisesta verkkokaupasta. Metallinetsin koostuu muutamasta osasta ja yleensä toimitetaan osissa, ei kokonaisena. Avatessani paketin huomasin, että kaksi keskeistä metallinetsimen osaa puuttuu.
Lähetin heti sähköpostia kyseiseen nettkauppaan ja kysyin puuttuvista osista. En ole vielä saanut vastausta.
En ole koskaan edes osannut ajatella, että vain osa tuotteesta lähetteisiin, eikä minulla ole mitään millä todistaisin, mitä paketissa oli.
Olen pettynyt hämmentynyt. Onko mitään käytäntöä välttää kyseisen tilannne?
Vain osa tilauksesta tuli
Anonyymi
2
138
Vastaukset 2
- Anonyymi
Jos et pysty kirjoittamaan verkkokaupan nimeä, täysin turha urputtaa täällä.
- Anonyymi
Tilasin astianpesukoneen ja jääkaapin. Minulla ei vieläkään ole uunia. Kenelle valitan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde941414- 47921
- 97901
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86825Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57747- 64602
- 42601
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191579- 34577
- 48547