Juuri saamamme tiedon mukaan MAAJOHTAJA on liittynyt metsästäjien webbirinkiin eivätkä he tiedä/tunne MAAJOHTAJAn tarkoitusperi. MAAJOHTAJA on kysellyt heiltä tietoja Pirkanmaan merikotkien asuinpaikoista.
Miksi ihmeessä tämä heikkolahjaisten ihmisten rahastaja kyselisi kotkien asuinpaikkoja muuten kuin että hän aikoisi tuhota ne.
Estäkää MAAJOHTAJAA pääsemästä päämääräänsä!
MAAJOHTAJA aikoo tuhota merikotkia
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on totta. Hän kyselee facebookissa "Metsästäjät" ryhmältä sijainteja Pirkanmaan merikotkista
- Anonyymi
Avotampiolle, aikamme suurimmalle filosofille vastaisin "kuivan nasevasti" seuraavaa. Maajohtaja kerää kotkanpesästä munia ja aikoo itse hautoa ne uljaiksi linnuiksi.
Ennen keskiajalla oli haukoilla pyydystäminen aatelisten kova juttu. Nyt myöhäisimmällä valistuksen ajalla kotkilla pyytäminen on pian trendikästä. Maajohtaja on innovatiivinen sillä Onekaivos on louhittu pohjia myöten, KOTKAT nousevat pian siivilleen. (pituushyppääjä samalla)
- Anonyymi
Alkaa olla valmista. Maajohtaja ja kahdeksan muuta.
- Anonyymi
Ennen pesärosvo nyt häkkilintu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294