Sehän ei liene vaikeaa, kun sokeria,suolaa ja mausteita hierotaan pintaan ja kylmään viedään yöksi tjsp. Rahaa siinä säästää varmasti.
Oletteko itse graavannut lohta?
7
<50
Vastaukset
Fileet lihapuolet vastakkain, väliin runsaasti KARKEAA suolaa, yöksi kylmään. Aamulla karistellaan imeytymättä jääneet suolarakeet pois, pyyhkäistään fileet kevyesti talouspaperilla ja pistellään poskeen.
- Anonyymi
Jaaha..olisiko se paino hyväksi päälle, kuten jotkut tekevät? Ja kääntämäänkin joskus neuvotaan, onko hifistelyä?
Tuo sokerin ripottelu lienee turhaa. Anonyymi kirjoitti:
Jaaha..olisiko se paino hyväksi päälle, kuten jotkut tekevät? Ja kääntämäänkin joskus neuvotaan, onko hifistelyä?
Tuo sokerin ripottelu lienee turhaa.Tiiviisti kun paketoi voipaperiin niin painoa ei tarvita. Sokeria ja tilliä en itse käytä mutta makujahan on tunnetusti monia 🙂
- Anonyymi
Kränkkymaakari kirjoitti:
Tiiviisti kun paketoi voipaperiin niin painoa ei tarvita. Sokeria ja tilliä en itse käytä mutta makujahan on tunnetusti monia 🙂
Ookoo..pitää edes kerran koittaa.
- Anonyymi
Kränkkymaakari kirjoitti:
Tiiviisti kun paketoi voipaperiin niin painoa ei tarvita. Sokeria ja tilliä en itse käytä mutta makujahan on tunnetusti monia 🙂
Samoin. Pelkkä merisuola riittää meikäläisellä, juhlavammissa tarjoiluissa tilli koristeeksi.
- Anonyymi
Voisiko puniikin lihaa ( rinne sipilä ) graavata tulevaa kurjuusaikaa silmällä pitäen ?
- Anonyymi
Kuivalihaa valmistetaan varsin samoin keinoin, mutta täytyy varata huomattavasti pidempi aika kuin lohen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2876488Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653559- 2003031
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242667- 741882
- 1461622
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2001601Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631501Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121438- 881363