Panettelua

Anonyymi

Todella ikävää että tällä palstalla jatkuvasti valehdellaan että keskuudessamme salattaisiin lasten hyväksikäyttöä. Kaikki on aina ilmoitettu poliisille.
Ainahan meitä on mustamaalattu mutta tulette tietämään totuuden kun Jeesus saapuu liekehtivissä vaunuissa 144000 kanssa.
t. mainosvaltuutettu

17

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko provosointi ainoa mihin kykenet? Inhottavaa!
      Teet vahinkoa jw.org:lle mutta ehkä se on tarkoituksesi.
      Kuka terve ihminen uskaltaa olla ihmisten kanssa, jotka
      tekevät mitä rikoksia tahansa kahden tai kolmen todistajan
      varjolla ja vetoamalla rajattomaan anteeksiantoon ja yhteistyöhön,
      muka Jumalan anteeksiannon kustannuksella.
      En minä ainakaan!

    • Anonyymi

      Ja mitenkähän sinun silloin käy?
      Luuletko olevasi vahvoilla?
      Käykö sinun samoin kun Jeesuksen ajan uskonnollisille johtajille?
      Ainakin valehtelijat ovat silloin heikoilla. Ilm.22:15.

      • Anonyymi

        A-haa, et siis olekaan peikko kannon alta, vaan uhkailet ihan tosissasi! Uhkailet minua, koska en hyväksy moraalittomuutta.
        Mutta Paavali puhuikin niistä seurakunnan ja aikoinaan myös israelilaisten keskuudessa, jotka olivat pahempia kuin maailmalliset ihmiset. Siis ne, jotka eivät tunteneet JHVH:n lakeja.
        Minä aion pitää korkeammista periaatteista kiinni kuin mitä
        jw.org sallii! Teidän kanssanne ei uskalla olla yhteydessä nykyisin ja
        vielä vähemmän 1000 vuotta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A-haa, et siis olekaan peikko kannon alta, vaan uhkailet ihan tosissasi! Uhkailet minua, koska en hyväksy moraalittomuutta.
        Mutta Paavali puhuikin niistä seurakunnan ja aikoinaan myös israelilaisten keskuudessa, jotka olivat pahempia kuin maailmalliset ihmiset. Siis ne, jotka eivät tunteneet JHVH:n lakeja.
        Minä aion pitää korkeammista periaatteista kiinni kuin mitä
        jw.org sallii! Teidän kanssanne ei uskalla olla yhteydessä nykyisin ja
        vielä vähemmän 1000 vuotta!

        En minä sinua tarkoittanut vaan tuota aloittajaa.
        Olen samaa mieltä kanssasi siitä että Jehovan todistajien 1000 vuotta olisi hirveää aikaa. Vähän niinkuin Pohjois-koreassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sinua tarkoittanut vaan tuota aloittajaa.
        Olen samaa mieltä kanssasi siitä että Jehovan todistajien 1000 vuotta olisi hirveää aikaa. Vähän niinkuin Pohjois-koreassa.

        Sorry! Anonyymina tulee "huudeltua välillä vääriin pöytiin";-D
        Olen muutenkin huomannut, että näköni himmenee ja
        aivot saavat oikosulun tuohtuessani.
        Vähän kuin P-Koreassa?
        Pelkäänpä, että korealaiset saisivat "uutta tuulta purjeisiin" ja
        tehokkaampia kiristystapoja jw.org metodeilla.


    • Jos et kovasti vaikuttaisi trollilta, minulla olisi kyllä kysyttävää Jeesuksen vaunuajelusta. Mutta antaa nyt olla.

      • Anonyymi

        Paikalla täytyy olla kaksi tai kolme todistajaa ja nimenomaan Jehovan todistajat ennenkuin kanssasi keskustellaan Repe Ruutitynnyri.


      • Anonyymi

        Kysy nyt kuitenkin, kyllä sulle vastataan.


      • Anonyymi

        Porsaita oomme kaikki, laulaa luopiot heilutellen pikku saparoitaan.


      • Anonyymi

        Onko kookoo2 ja-3 kaksi eri sikaa?
        En uskalla lukea heidän tuotteitaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko kookoo2 ja-3 kaksi eri sikaa?
        En uskalla lukea heidän tuotteitaan.

        Älä luekaan, niitä ei ole tarkoitettu tyhmille uskiksille.


      • Olet aivan oikeasssa. Saatana ilmeisesti sulki henkistyttetytyn ja palstalla ilmeisen arvostetun kookoo2-nimmarin. Mietin silloin mitä teen. Ja sainkin vinkin suoraan tietäjäkerubilta taivaasta, kun olin laskemassa huolellisesti artikuloiden suhnua. Eli tietäjä neuvoi minua syntymään uudestaan ja ottamaan uuden nimmarin. Minähän tein työtä käskettyä; kävin uudelleen syntymässä kookoo3:ksi Kärsämäen lapsenpäästölaitoksella. Ja olen ilonanne aina maailmanloppuun saakka, eli hyvin hyvin vähän aikaa.


      • Anonyymi
        kookoo3 kirjoitti:

        Olet aivan oikeasssa. Saatana ilmeisesti sulki henkistyttetytyn ja palstalla ilmeisen arvostetun kookoo2-nimmarin. Mietin silloin mitä teen. Ja sainkin vinkin suoraan tietäjäkerubilta taivaasta, kun olin laskemassa huolellisesti artikuloiden suhnua. Eli tietäjä neuvoi minua syntymään uudestaan ja ottamaan uuden nimmarin. Minähän tein työtä käskettyä; kävin uudelleen syntymässä kookoo3:ksi Kärsämäen lapsenpäästölaitoksella. Ja olen ilonanne aina maailmanloppuun saakka, eli hyvin hyvin vähän aikaa.

        Saatana poisti kommenttini johon vastasit. Mitäs siihen sanot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatana poisti kommenttini johon vastasit. Mitäs siihen sanot.

        Juu. Niin Hän kertoi minulle.


    • Uutta valoa kenties? Eikös jessuli enää saavukaan pilvessä. Missähän muuten jessuli on oppinut polttamaan pilveä. Luulisi, ettei ainakaan taivaassa. Onko tietoa?

    • Anonyymi

      Huvittavia höpönassuja olette,
      teette aloituksia nimimerkilläni.

      Kiitos vaan, tehän alatte arvostamaan minua, kun esiinnytte minuna.

      Tämän viestiketjun aloitus ei tullut mainosvaltuutetulta.

      Terveisin palstan ainut ja oikea, pesunkestävä mainosvaltuutettu.

      PS. kiitos vaan aloittajalle ihan hauska yritys, kuvan tuokin antaa taas
      eräänlaisen sinusta minulle, anteeksi vaan mutta minua säälittää toimintasi ihan vilpittömästi, sinulla on varmaan kovasti katkeruutta meihin Jehovan todistajiin, tosin katkeruus koituu aina kantajansa taakaksi.

    • Anonyymi

      Minäkin haluaisin nähdä tämän liekehtivän, 144000 hengen ( Jesse kuskina) vaunun kulkevan helsingissä pitkin mannerheimintietä ruuhka-aikana!!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      844
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      465
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe