Todella ikävää että tällä palstalla jatkuvasti valehdellaan että keskuudessamme salattaisiin lasten hyväksikäyttöä. Kaikki on aina ilmoitettu poliisille.
Ainahan meitä on mustamaalattu mutta tulette tietämään totuuden kun Jeesus saapuu liekehtivissä vaunuissa 144000 kanssa.
t. mainosvaltuutettu
Panettelua
17
62
Vastaukset
- Anonyymi
Onko provosointi ainoa mihin kykenet? Inhottavaa!
Teet vahinkoa jw.org:lle mutta ehkä se on tarkoituksesi.
Kuka terve ihminen uskaltaa olla ihmisten kanssa, jotka
tekevät mitä rikoksia tahansa kahden tai kolmen todistajan
varjolla ja vetoamalla rajattomaan anteeksiantoon ja yhteistyöhön,
muka Jumalan anteeksiannon kustannuksella.
En minä ainakaan! - Anonyymi
Ja mitenkähän sinun silloin käy?
Luuletko olevasi vahvoilla?
Käykö sinun samoin kun Jeesuksen ajan uskonnollisille johtajille?
Ainakin valehtelijat ovat silloin heikoilla. Ilm.22:15.- Anonyymi
A-haa, et siis olekaan peikko kannon alta, vaan uhkailet ihan tosissasi! Uhkailet minua, koska en hyväksy moraalittomuutta.
Mutta Paavali puhuikin niistä seurakunnan ja aikoinaan myös israelilaisten keskuudessa, jotka olivat pahempia kuin maailmalliset ihmiset. Siis ne, jotka eivät tunteneet JHVH:n lakeja.
Minä aion pitää korkeammista periaatteista kiinni kuin mitä
jw.org sallii! Teidän kanssanne ei uskalla olla yhteydessä nykyisin ja
vielä vähemmän 1000 vuotta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A-haa, et siis olekaan peikko kannon alta, vaan uhkailet ihan tosissasi! Uhkailet minua, koska en hyväksy moraalittomuutta.
Mutta Paavali puhuikin niistä seurakunnan ja aikoinaan myös israelilaisten keskuudessa, jotka olivat pahempia kuin maailmalliset ihmiset. Siis ne, jotka eivät tunteneet JHVH:n lakeja.
Minä aion pitää korkeammista periaatteista kiinni kuin mitä
jw.org sallii! Teidän kanssanne ei uskalla olla yhteydessä nykyisin ja
vielä vähemmän 1000 vuotta!En minä sinua tarkoittanut vaan tuota aloittajaa.
Olen samaa mieltä kanssasi siitä että Jehovan todistajien 1000 vuotta olisi hirveää aikaa. Vähän niinkuin Pohjois-koreassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä sinua tarkoittanut vaan tuota aloittajaa.
Olen samaa mieltä kanssasi siitä että Jehovan todistajien 1000 vuotta olisi hirveää aikaa. Vähän niinkuin Pohjois-koreassa.Sorry! Anonyymina tulee "huudeltua välillä vääriin pöytiin";-D
Olen muutenkin huomannut, että näköni himmenee ja
aivot saavat oikosulun tuohtuessani.
Vähän kuin P-Koreassa?
Pelkäänpä, että korealaiset saisivat "uutta tuulta purjeisiin" ja
tehokkaampia kiristystapoja jw.org metodeilla.
Jos et kovasti vaikuttaisi trollilta, minulla olisi kyllä kysyttävää Jeesuksen vaunuajelusta. Mutta antaa nyt olla.
- Anonyymi
Paikalla täytyy olla kaksi tai kolme todistajaa ja nimenomaan Jehovan todistajat ennenkuin kanssasi keskustellaan Repe Ruutitynnyri.
- Anonyymi
Kysy nyt kuitenkin, kyllä sulle vastataan.
- Anonyymi
Porsaita oomme kaikki, laulaa luopiot heilutellen pikku saparoitaan.
- Anonyymi
Onko kookoo2 ja-3 kaksi eri sikaa?
En uskalla lukea heidän tuotteitaan. Anonyymi kirjoitti:
Onko kookoo2 ja-3 kaksi eri sikaa?
En uskalla lukea heidän tuotteitaan.Älä luekaan, niitä ei ole tarkoitettu tyhmille uskiksille.
Olet aivan oikeasssa. Saatana ilmeisesti sulki henkistyttetytyn ja palstalla ilmeisen arvostetun kookoo2-nimmarin. Mietin silloin mitä teen. Ja sainkin vinkin suoraan tietäjäkerubilta taivaasta, kun olin laskemassa huolellisesti artikuloiden suhnua. Eli tietäjä neuvoi minua syntymään uudestaan ja ottamaan uuden nimmarin. Minähän tein työtä käskettyä; kävin uudelleen syntymässä kookoo3:ksi Kärsämäen lapsenpäästölaitoksella. Ja olen ilonanne aina maailmanloppuun saakka, eli hyvin hyvin vähän aikaa.
- Anonyymi
kookoo3 kirjoitti:
Olet aivan oikeasssa. Saatana ilmeisesti sulki henkistyttetytyn ja palstalla ilmeisen arvostetun kookoo2-nimmarin. Mietin silloin mitä teen. Ja sainkin vinkin suoraan tietäjäkerubilta taivaasta, kun olin laskemassa huolellisesti artikuloiden suhnua. Eli tietäjä neuvoi minua syntymään uudestaan ja ottamaan uuden nimmarin. Minähän tein työtä käskettyä; kävin uudelleen syntymässä kookoo3:ksi Kärsämäen lapsenpäästölaitoksella. Ja olen ilonanne aina maailmanloppuun saakka, eli hyvin hyvin vähän aikaa.
Saatana poisti kommenttini johon vastasit. Mitäs siihen sanot.
Anonyymi kirjoitti:
Saatana poisti kommenttini johon vastasit. Mitäs siihen sanot.
Juu. Niin Hän kertoi minulle.
Uutta valoa kenties? Eikös jessuli enää saavukaan pilvessä. Missähän muuten jessuli on oppinut polttamaan pilveä. Luulisi, ettei ainakaan taivaassa. Onko tietoa?
- Anonyymi
Huvittavia höpönassuja olette,
teette aloituksia nimimerkilläni.
Kiitos vaan, tehän alatte arvostamaan minua, kun esiinnytte minuna.
Tämän viestiketjun aloitus ei tullut mainosvaltuutetulta.
Terveisin palstan ainut ja oikea, pesunkestävä mainosvaltuutettu.
PS. kiitos vaan aloittajalle ihan hauska yritys, kuvan tuokin antaa taas
eräänlaisen sinusta minulle, anteeksi vaan mutta minua säälittää toimintasi ihan vilpittömästi, sinulla on varmaan kovasti katkeruutta meihin Jehovan todistajiin, tosin katkeruus koituu aina kantajansa taakaksi. - Anonyymi
Minäkin haluaisin nähdä tämän liekehtivän, 144000 hengen ( Jesse kuskina) vaunun kulkevan helsingissä pitkin mannerheimintietä ruuhka-aikana!!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173846
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1782346Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731567Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231037- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42872Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73831Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800- 100799