Miksi Raamattu on niin epäselvä että kaikilla nettiopettajilla on eri käsitys lopun ajan tapahtumista
Miksi eri tulkintoja lopun ajasta
12
<50
Vastaukset
Pääasia on että löytää pelastuksen Jeesuksen Krituksen kautta. Lopunaika on soidottu aikaan ja historian tapahtumien kulkuun. Koko ajan profetiat täyttyvät ja ymmärrys ja tieto lisääntyy. Ei kannata kompastua erilaisiin näkemyksiin.
- Anonyymi
Kolmannen enkelin varoitussanoma tulee ottaa vakavasti, sillä Jumalan viha tulee kohtaamaan peron kumartajia.
Ymmärryksen pitäisi lisääntyä, mutta ei ainakaan vielä näytä siltä.
1234567---
- Anonyymi
Joku vastaa kyllä Pyhä henki neuvoo. Miksi se neuvoo sit erilailla joka ukolle.
- Anonyymi
Pyhä Henkikään ei voi neuvoa, ellei osaa lukea. Ongelmat alkavat usein jo luetun ymmärtämisestä:).
Jotkut lopun aikoihin liittyvät asiat on kerrottu raamatussa selkeästi, ainakin jos lukee huolellisesti. Jotkut on taas ilmaistu epäselvästi.
Ei esim. kaikkia Johanneksen ilmestyksiä voi kukaan sanoa varmuudella ymmärtävänsä. Sillä Johannes näki asioita, joiden selittämiseen hänellä ei ollut edes sanavarastoa.
Eikä ole tarpeenkaan, sillä uskoa on tarkoitus elää todeksi tässä päivässä. "Eilinen on mennyt, huominen ei ole vielä tullut, mutta tänään auttaa Herra."
- Anonyymi
Dan.8:17 Biblia Ja hän tuli juuri liki minua; mutta minä hämmästyin, kuin hän tuli, ja lankesin kasvoilleni. Ja hän sanoi minulle: ota vaari, ihmisen poika, sillä tämä näky ajallansa täytetään.
- Anonyymi
valhepastori ja valhehebrealainen, ainoa minkä eteen olet polvistunut, on sielunvihollinen.
- Anonyymi
Kaikille hyväksi Raamatun UT mukaiseen ja perustuvaan Kristillisyyteen Oikeaa suuntaa ja sillä, kohti täydellisyyttä vievällä eteeen päin vievää, jo alkuun viitoitettua tietä, josta on hyvä jatkaa... tuolta... http://www.suomenkristityt.foorumimme.com asiallisesti ja rakentavasti Kristillisyydestä KESKUSTELU, foorumilta
- Anonyymi
Hoos.8:3-4 Israel on hyljännyt hyvän. Vihollinen sitä vainotkoon. He ovat asettaneet kuninkaita, mutta ei se ole minusta; ovat asettaneet ruhtinaita, mutta minä en ole siitä tiennyt. Hopeansa ja kultansa he ovat tehneet epäjumalikseen, että tulisi hävitys. Hoos.2:8
- Anonyymi
Kyllä raamattu on satukirja vaikkakin hyvää tarkoittava
- Anonyymi
Hoos.8:13 Minun uhrilahjoikseni he uhraavat lihaa ja syövät. Ei Herra niihin mielisty. Nyt hän muistaa heidän rikoksensa ja rankaisee heidän syntinsä: Egyptiin on heidän palattava.
- Anonyymi
5Moos.28:68 Ja Herra vie sinut laivoilla takaisin Egyptiin samaa tietä, josta minä sanoin sinulle: Et ole sitä enää näkevä. Ja siellä teitä kaupataan vihollisillenne orjaksi ja orjattariksi, mutta ostajaa ei ole. 5Moos.17:16
- Anonyymi
Hyvin tarkoituksenmukaista. Jos raamattu olisi selkeä ja ymmärrettävä, ei edes kaikista yksinkertaisimmatkaan uskosi sen joutavaa legendaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5613083T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli373733Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo372258- 1552144
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3221637Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast231402- 851395
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2011392- 1021164
- 621156