Lestadiolaisesta Sipilästä tuli se henkilö joka omalla toiminnallaan teki kepusta pysyvästi pienpuolueen. Siinä Alkiolaiset opit unohtuivat kokonaan kun lestadiolainen Sipilä teki kokoomuslaisempaa politiikkaa kuin kokoomus itse.
Lestadiolaisen Sipilän perintö
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kepulta löydy rehellistä ja ilman käräjäoikeuden tuomiota omaava henkilöä Kaikkosen tilalle puolustusministeriksi?
- Anonyymi
Ootko Pennanen muistanu onanoida tarpeeksi? Saisit edes joskus positiivisen postauksen aikaseksi, tähän asti sinussa ei ole muuta positiivista kuin salmonellanäyte ja kuppatesti.
- Anonyymi
Sipilä hommasi valtiolle rahhaa jonka Rinne nyt tuhlaa mm. kehitysapuun, maahanmuuttajiin ja älyttömään oppivelvollisuuden jatkamiseen
- Anonyymi
Juha Sipilä on johtanut Suomea perheyrityksen johtajan ottein. Sipilä lupasi pistää Suomen kuntoon ja onnistuikin siinä hallituksineen tietyissä asioissa.
Maassa on nyt 140 000 työllistä enemmän kuin hallituskauden alkaessa! - Anonyymi
Kunhan Rinne aikansa suhmuroi niin tulee kansalla vielä Juhaa, jolla pinkka on kunnossa ikävä...
- Anonyymi
Verotus, miten ne" kirjekuoreen" piilotetut verot ?
- Anonyymi
Vakuutuskuoresta verot maksetaan, jos sieltä rahhaa otetaan. Ei ole kummoinen pisnes, itselläkin pienimuotoinen kuori. Pankki ottaa kuluja melekolailla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 472985
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222425- 222288
- 342263
- 281931
- 331678
- 371590
- 761588
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161486- 301405