Oon mies ja mua kiihottaa vain katsella kun joku runkkaa loppuun asti.Onks muita miehiä joita kiinnostaan sama juttu?
Vastaukset 14
Kyllä kiihoiittaa....
- Anonyymi
On!
- Anonyymi
TURku runkku nyt
Kiihottaa katsoa , jos runkkaaja on nainen ja runkkaa itselleen orkut hame vyötäröllä. Saa käyttää kurkkua, dildoa tai mitä vaan apuvälinettä...
Voin myös itse auttaa orkun saannissa... ;)hey drop me a massage
- Anonyymi
Tuu kattoon. Kuopio m33
- Anonyymi
Vaimon kanssa kun olisi kävelyllä/ pyöräilemässä,olisi upeaa ’törmätä’ vanhempaan( 65)paksu/kookaskaluiseen ukkoon Hesassa...
- Anonyymi
Ei taida olla sellasia H;gissä???
- Anonyymi
Eipä ole Hesassa vanhempia kullinheiluttajia...?
Viime kesänä porvoon motarin levarilla oli montakin tilaisuutta nähdä kun sperma lentää kullin nokasta.Oli kiihottavaa kävellä korseletti päällä ja katsella.Toisia sai auttaakin orgasmiin,jotkut ujona vaan runkkasivat komean kaaren.Parasta on nähdä oikein läheltä kun sperma sykkii suoraan kasvoille
- Anonyymi
Minä ottaisin spermat mielellän suuhun. 😋
- Anonyymi
missäpäin ottaisit?
Kotimatkalla Keskideltä josta olin ostanut naisen asuja pysähdyin useita kertoja tyydyttämään asuissa levikkeelle. Varsinkin ne muutamat ihanan väljät ja ohuet kuviohousut oli mahtavia. Hyvin naiselisia ja elin saattoi sojotta pystyssä ja niiden läpirunkkaaminen oli vaivatonta. Minut nähtiin pari kertaa kun laukesin ja kastelin housut. Ne olivat paremmat kuin satiinihousut, kyrpä sain nousta aivan täyteen sojotukseen.
- Anonyymi
Oj då!
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???502318Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7021519- 1061188
- 1321085
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk89963- 71923
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku16754- 118733
- 33694
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä23628