Oon mies ja mua kiihottaa vain katsella kun joku runkkaa loppuun asti.Onks muita miehiä joita kiinnostaan sama juttu?
Katselu ulkona
14
179
Vastaukset
Kyllä kiihoiittaa....
- Anonyymi
On!
- Anonyymi
TURku runkku nyt
Kiihottaa katsoa , jos runkkaaja on nainen ja runkkaa itselleen orkut hame vyötäröllä. Saa käyttää kurkkua, dildoa tai mitä vaan apuvälinettä...
Voin myös itse auttaa orkun saannissa... ;)hey drop me a massage
- Anonyymi
Tuu kattoon. Kuopio m33
- Anonyymi
Vaimon kanssa kun olisi kävelyllä/ pyöräilemässä,olisi upeaa ’törmätä’ vanhempaan( 65)paksu/kookaskaluiseen ukkoon Hesassa...
- Anonyymi
Ei taida olla sellasia H;gissä???
- Anonyymi
Eipä ole Hesassa vanhempia kullinheiluttajia...?
Viime kesänä porvoon motarin levarilla oli montakin tilaisuutta nähdä kun sperma lentää kullin nokasta.Oli kiihottavaa kävellä korseletti päällä ja katsella.Toisia sai auttaakin orgasmiin,jotkut ujona vaan runkkasivat komean kaaren.Parasta on nähdä oikein läheltä kun sperma sykkii suoraan kasvoille
- Anonyymi
Minä ottaisin spermat mielellän suuhun. 😋
- Anonyymi
missäpäin ottaisit?
Kotimatkalla Keskideltä josta olin ostanut naisen asuja pysähdyin useita kertoja tyydyttämään asuissa levikkeelle. Varsinkin ne muutamat ihanan väljät ja ohuet kuviohousut oli mahtavia. Hyvin naiselisia ja elin saattoi sojotta pystyssä ja niiden läpirunkkaaminen oli vaivatonta. Minut nähtiin pari kertaa kun laukesin ja kastelin housut. Ne olivat paremmat kuin satiinihousut, kyrpä sain nousta aivan täyteen sojotukseen.
- Anonyymi
Oj då!
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti19527005Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2473257Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos293061Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori922705Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s212036Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta231594En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk51199Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.2921136Nurmijärven onnettomuus.
Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks321102- 511081