Kuinka moni uskoo apollo-lentoihin?

Anonyymi

Nimimerkki Nazi väitti kovasti, että nykyään nuoret ja vähän muutkin kaikki nauraa pallomaalle jne. Niinpä tein facebookkiin kyselyn isoon ryhmään, jossa kysyin kuinka moni on sitä mieltä, että kuussa on käyty. Joku kyllä nauroi kyselylle, mutta muuten nauraminen jäi mielestäni aika vähiin keskusteluissa. Foliohattuvitsiä muutama (nuori) huumoriheikki taisi tosin heittää.

Tässä tulokset: https://i.imgur.com/Jo3B8cv.png

Eli, yhteensä 221 henkilöä vastasi kyselyyn.

168 Oli sitä mieltä, että kuussa käytiin oikeasti.
53 Uskoi apollo-lentojen olevan salaliitto.

24 % uskoo salaliittoon
76 % ymmärtää, ettei mitään salaliittoa ollut.

Olen kuitenkin yllättynyt, että noinkin moni oikeasti uskoo salaliittoon. Ehkä salaliittolaiset tekivät massaryntäyksen ryhmään nähtyään kyselyn? Tästä saisi hienon salaliiton itsessään. Monikaan tuntemani tyyppi ei kyselyyn vastannut, mutta sanoivat minulle erikseen, etteivät usko salalaliittoon. Eli tällainen arastelu saattaa vääristellä hiukan kyselyä.

Epäilen, että jos olisin kysellyt litteästä maasta, niin luultavasti max 5% olisi siihen uskonut, sillä se on salaliittona vieläkin koomisempi, kun Apollo-lentojen kieltäminen.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No foliohattuja, flättäreitä ja hihhuleita yhdistää aina samat virret siitä, miten itse kuuluvat tiedostavaan ja heränneeseen vähemmistöön, johon pikkuhiljaa alkaa muutkin heräämään, ja jota joku suuri taho koittaa estää. Herätys on aina tuloillaan ja sen vastustaja on aina hallitus, illuminati, eliitti, poliittinen puolua, Saatana tms.

Eli samaa paskaa eri paketeissa.

• Kiitoksia aloittajalle tekemästään hienosta kyselystä !

Jos samanlainen kysely olisi tehty 1970- luvulla olisi 99 % vastaajista sanonut uskovansa kuulentoja oikeiksi.
      Kehityskaari on siis huomattava ja täysin selkeä.

• Trumpkin vahvistaa Kuussa-käynnin:
      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006135793.html

Nyt pitäisi epäilijöiden vaieta, eikö vain? Trumphan ei valehtele koskaan, vaan täräyttelee kiusallisiakin totuuksia ilmoille, kuten olemme monesti huomanneet.

• Anonyymi

Ei nuo koskaan vaikene. Jos on päättänyt uskoa hörhöjuttuihin, niin sille löytyy aina jotain "todisteita".

Esim. tuon artikkelin kirjaimia järjestelemällä uuteen järjestykseen, saan aikaiseksi viestin "NASA vastustaa mopoautoja". Selkeä aihetodiste jostain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2305
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      78
      1202
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1075
    4. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1056
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      1019
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      977
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      16
      969
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      930
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      908
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      906
    Aihe