Nimimerkki Nazi väitti kovasti, että nykyään nuoret ja vähän muutkin kaikki nauraa pallomaalle jne. Niinpä tein facebookkiin kyselyn isoon ryhmään, jossa kysyin kuinka moni on sitä mieltä, että kuussa on käyty. Joku kyllä nauroi kyselylle, mutta muuten nauraminen jäi mielestäni aika vähiin keskusteluissa. Foliohattuvitsiä muutama (nuori) huumoriheikki taisi tosin heittää.
Tässä tulokset: https://i.imgur.com/Jo3B8cv.png
Eli, yhteensä 221 henkilöä vastasi kyselyyn.
168 Oli sitä mieltä, että kuussa käytiin oikeasti.
53 Uskoi apollo-lentojen olevan salaliitto.
24 % uskoo salaliittoon
76 % ymmärtää, ettei mitään salaliittoa ollut.
Olen kuitenkin yllättynyt, että noinkin moni oikeasti uskoo salaliittoon. Ehkä salaliittolaiset tekivät massaryntäyksen ryhmään nähtyään kyselyn? Tästä saisi hienon salaliiton itsessään. Monikaan tuntemani tyyppi ei kyselyyn vastannut, mutta sanoivat minulle erikseen, etteivät usko salalaliittoon. Eli tällainen arastelu saattaa vääristellä hiukan kyselyä.
Epäilen, että jos olisin kysellyt litteästä maasta, niin luultavasti max 5% olisi siihen uskonut, sillä se on salaliittona vieläkin koomisempi, kun Apollo-lentojen kieltäminen.
Kuinka moni uskoo apollo-lentoihin?
4
76
Vastaukset
- Anonyymi
No foliohattuja, flättäreitä ja hihhuleita yhdistää aina samat virret siitä, miten itse kuuluvat tiedostavaan ja heränneeseen vähemmistöön, johon pikkuhiljaa alkaa muutkin heräämään, ja jota joku suuri taho koittaa estää. Herätys on aina tuloillaan ja sen vastustaja on aina hallitus, illuminati, eliitti, poliittinen puolua, Saatana tms.
Eli samaa paskaa eri paketeissa. Kiitoksia aloittajalle tekemästään hienosta kyselystä !
Jos samanlainen kysely olisi tehty 1970- luvulla olisi 99 % vastaajista sanonut uskovansa kuulentoja oikeiksi.
Kehityskaari on siis huomattava ja täysin selkeä.Trumpkin vahvistaa Kuussa-käynnin:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006135793.html
Nyt pitäisi epäilijöiden vaieta, eikö vain? Trumphan ei valehtele koskaan, vaan täräyttelee kiusallisiakin totuuksia ilmoille, kuten olemme monesti huomanneet.- Anonyymi
Ei nuo koskaan vaikene. Jos on päättänyt uskoa hörhöjuttuihin, niin sille löytyy aina jotain "todisteita".
Esim. tuon artikkelin kirjaimia järjestelemällä uuteen järjestykseen, saan aikaiseksi viestin "NASA vastustaa mopoautoja". Selkeä aihetodiste jostain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683