...Vermuntilan VT-HT vie jatkopaikan, eka peli Rovaniemellä 4-7 ja seuraavassa pelissä pe 4.3. VT-HT ratkaisee ottelusarjan kotikentällään!
RoKi yrittää rahalla, mutta...
5
529
Vastaukset
- Savonmies
Pohjoisessa ei ole kuin kaksi hyvää jääkiekkojoukkuetta- Kärpät ja Hokki.
Muiden on edes turha rimpuilla, SaPKokin kylvettäisi RoKin puolitehoilla 8-0 - -- -- -- -- -- --
Eikös RoKi mennyt varhaistetulle kesälomalle?
- Kotkalainen
Niin yllättävää kun se olikin, RoKi tippui jo heti ekalla kierroksella. Joukkue jota pidettiin ihan ylivoimaisena.
- Pale
Kotkalainen kirjoitti:
Niin yllättävää kun se olikin, RoKi tippui jo heti ekalla kierroksella. Joukkue jota pidettiin ihan ylivoimaisena.
RoKi olisi mennyt loppuun asti jos RoKilla olisi ollut muutama kova peli alla. Etelässä mm. SHT:llä oli kovia otteluita etelän-tiimejä vastaan. RoKilla ei ollut. Ja RoKi ei ollut kevät kaudella parhaimmillaan. Mutta jos pleijarit olisi pelattu syksyllä niin....
- sulla
Pale kirjoitti:
RoKi olisi mennyt loppuun asti jos RoKilla olisi ollut muutama kova peli alla. Etelässä mm. SHT:llä oli kovia otteluita etelän-tiimejä vastaan. RoKilla ei ollut. Ja RoKi ei ollut kevät kaudella parhaimmillaan. Mutta jos pleijarit olisi pelattu syksyllä niin....
menny ku 5kk herätä keskusteluun mukaan.Oletko syntynyt savossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘751114PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832