Oletteko huomanneet kuin nimenomaan vasurit

Anonyymi

rääkyvät persuista jatkuvasti? Muttaa siinä se kateus näkyy, sillä vasliitto on ja pysyy pikkupuolueena.

4

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

PS puolueessa on paljon äänestäjiä perheistä
      jotka 1950-luvulla äänestivät Hertta Kuusista

Ja nyt SKP (sekä sen luokkakantainen muoto KTP ei kotkan työväen palloilijat) pudotettiin PUOLUEREKISTERISTÄ PARI PÄIVÄÄ SITTEN

Ykä joutuu keräämään eläkeiässä nimiä kauppakeskuksissa seisoen kaljakorin päällä luokkakantaisesti Hakanen

tämä on ärsyttävää tietenkin, skp suomen keppihevosporukka ja ktp kaiken teorian porukka

• Lisää sosialismia pyttyyn!

Hyi persut, hyiii!

• Anonyymi

Vasurit ja vihreät kateuksissaan haluaisivat, että kaikki olisi yhtä köyhiä, kuin he itse. Siksi ne itkee ja mollaa parempi lahjaisia ja älykkäämpiä normi Suomalaisia.
      Risteytykää vaan itseännekin tyhmempiin alkuasukkaisiin, niin olette vielä lähempänä apinaa.

• Anonyymi

Ei ole uudet vihervasuri ministerit köyhiä toisin kuin kannattajansa. Pitäähän sitä kommunistieliitin saada vähän taskurahaakin, mutta ihan pikkasen vain.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      106
      1232
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      38
      955
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      40
      900
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      878
    5. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      45
      708
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      698
    7. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      74
      656
    8. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      62
      615
    9. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      606
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      52