Tule mukaan ja työskentele NATO:ssa

Careers at NATO
NATO is an employer that values its people. Our staff comprises of both civilian and military colleagues.

In Human Resources at NATO, we strive to recruit well-qualified, motivated civilians who can represent the diversity of our member States and who are able to make a difference.

We offer excellent employment conditions that can be adapted to meet the needs of everyone. Our strength is our people and we invite all who demonstrate our core values of integrity, impartiality, loyalty, accountability and professionalism to apply, whatever their gender, race, ethnicity, religion, belief, or sexual orientation. Without setting quotas, in particular, qualified female candidates, as well as candidates with nationalities that have a low presence on the staff (see data from the 2016 Annual Diversity and Inclusion Report) are strongly encouraged to apply.


Work areas
We offer employment opportunities in areas ranging from our mission of political-military work, defence, security and diplomacy to functional areas such as engineering, resource management, administration and management or information technology. Learn more about our work areas.

NATO also offers opportunities for internships, temporary staff or freelance interpreter assignments.

Locations

Employment opportunities as a NATO civilian are available in many locations across our Member States. Check our map of locations for a trip around our world.


Jos asia kiinnostaa mutta et halua työskennellä NATO:lle niin laitan pyydettäessä Venäjän vastaaviin hommiin pyrkiviltä osoitteet ja vaatimukset kuinka suoriutua tehtävistä.

13

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei kuule tämän palstan aktiikirjoittelijat ole mukana työmarkkinoilla.

      • Todella kovia asiantuntijoita täältä löytyy vaikkapa Gripenin bensan kulutukseen.


      • ketku kirjoitti:

        Todella kovia asiantuntijoita täältä löytyy vaikkapa Gripenin bensan kulutukseen.

        Toisaalta jos ns. asiantuntijat varastavat polttoaineen imemällä rajan toiselta puolelta siitä "Gripenin" vasemmasta moottorista niin voiko heihin enää luottaa?


    • Anonyymi

      Eläkeläiset hakeutuu moden hommiin. Ei niitä oikee työ kiinnosta.

    • Anonyymi

      Onko Nato Tiltulle töitä viihdytyspuolella. Kaikki käy.

    • Anonyymi

      Kun sotilasliitto NATOn pintaa vähän raapii, sen alta löytyy luonteeltaan äärioikeistoa ymmärtävä, väkivaltainen ja epädemokraattinen organisaatio, joka sekaantuu itsenäisten valtioiden sisäisiin asioihin.

      Kylmän sodan aikana USA:n johtama NATO ohjaili ja manipuloi eurooppalaisia kansallisvaltioita sisältäpäin salassa kansalaisilta ja parlamenteilta. Sen salaiset armeijat harjoittivat myös yhteistyötä vakaumuksellisten oikeistoterroristien kanssa. Kylmän sodan jälkeen Yhdysvaltojen johtama NATO on liittynyt USA:n julistamaan terrorismin vastaiseen sotaan. Tähän sodankäynnin oheistoimintaan liittyy laittomia pidätyksiä, valeoperaatioita, kauhun kylvöä, salaisia kidutusvankiloita ja salamurhia. Näyttää siltä, että NATO jatkaa edelleen salaisia operaatioitaan, mutta sen itsensä määrittelemä vihollinen on vain vaihtunut.

      • Anonyymi

        Jostakin kumman syystä nimenomaan Venäjä tukee äärioikeistolaisia liikkeitä.


      • Anonyymi

        Aiotko hakea töihin NATOon vai myrkytteletkö nykyisen Valtiosi antamia käskyjä,uhreja?


    • Anonyymi

      Pienet myrkyt ei näy sano Putte.

    • Anonyymi

      Pääsykoe Natoon ei sisällä myrkyttämistä. Venäjän presidentiksi se on erittäin hyvä suositus.

    • Anonyymi

      Agent Orange lukee tynnörissä?

    • Anonyymi

      Joo. Menkää Nato Tiltut Natolle duuniin. Pääsette muuttamaan ulkomaille.

      Päästään teistä eroon helpommin, kun ei tappaakkaan viitsisi. :D

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe