Huonekasvien hyvinvointi

Minusta on silmänilo katsella terveitä ja pölyttömiä viherkasveja kotonani, niinpä pienemmät saivat suihkun ja jukkapalmusta ja fiikuksesta pyyhin vain lehdet.

Sitte kuumimpaan iltapäivän aikaan vein nuo kookkaat parvekkeelle ja vaihdoin palmun korkeaan saviruukkuun, ettei se kaada kasvaessaan muovista altakasteluruukkua. No, ihan kuin ei tuo olisi riittänyt, muistin pitkien housujeni puntit lyhennyksen jälkeen. Ei muuta kuin ompelukone pöydälle keittiöön ja ompelemaan.

No. tietty ne piti pestäkin muun hienopyykin kanssa 14° ja nyt onkin päivä plakkarissa.
Illan filmi Julia Roberts'in kanssa, saa uutisten jälkeen viihdyttää. Kumman energinen hellepäivä! 😊 moikka,..

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No, et keksinyt mitään vilpoisempaa puuhaa tällaisella helteellä, kuin kukkien vaihtaminen uuteen ruukuun, joka pitäisi tehdä mielestäni jo kevällä.

Onneksi sinulla ei ollut "makin" tyhjennys, jota korppis kertoi tehneensä ja jo ensiviikoksi on sinnekkin luvattu lunta ja räntää.

Ja mikähän minäkin olen kritisoimaan toisten touhuja, koska itselläni on aina liian kuuma- tai kylmä, tietenkin vettä sataa silloin, kun haluaisin tehdä jotain, kun taas aurinko paistaa liian kuumasti! Vitsi, vitsi, nämä on minun tekosyitä, kun mitään en saa aikaiseksi tekemään.

Seurailen noita Kalasääksen poikasia ja aina heillä on herkut, kuten sinulla, vaikka lohta en ole huomannut. Taitaa olla tähän aikaan se lahna kutemassa, jota ruokaillussa on tarjolla.

Tänään on muuten sellainen merkkipäivä minulla, että vanhin tyttäreni on viennyt isänsä tuhkat Kiteelle ja pitävät siellä muistotilaisuuden Juhanan hovissa.

En todellakaan häpeä sitä, että itse en ole tässä muisto tilaisuudessa, vaikka suku- ja tavat edellyttäisivät sitä, mutta ei ole minun toinenkaan lapseni.

Tänne on ounasteltu rajuja ukkosia, mutta aurinko porottaa aivan liikaa, joten pidän ulko-ovenkin auki läpi yön, koska tämä on rivitalo.

Hassu yllätys oli kuitenkin, kun tyttäreni soitti, että oletko huomannut "aamiaisleivät" jääkaapissasi? Olen aina uskonut, että herään, jos joku tulee asuntooni, mutta niin´vain oli tyttäreni tulut ja laittanut tuomisensa jääkaapiin saakka.

• Olihan mukava yllätys sinulla! Ajattelinkin säätiedotusta kuunnellessa itäsuomea, jossa monet täälläkin kirjoittavat asuvat.
      Meillä ei muuta ulkonilmaa ole ollut kuin yhtenä yönä herätti kirkas salamointi, huomisesta en tiedä.

Tuo kasvien uusi sijoittamine oli pakollista, Jukkapalmu oli kaataa muoviruukkunsa, ja se vasta sotkua sisällä aiheuttaisi. Nythän se sai niin kuin kerroin, korkean saviruukun josta saa tukea.
      Tänään oli aivan ihana : Rakkaudesta puutarhaan" tuo engl. upea auttamisohjelma.

Samoin Avaran Luonnon suurten eläinen fantastisen selviämisen keinot on uskomattomat! Moi taas,
      PS. pidä vesiastiaa tuulettimen vieressä, ettei ole kuiva ja kuuma vielä!

• Anonyymi

Onneks elämäntoverillani on vihreät sormet , itte en osaa edes kastella, joko liikaa tai liian vähän Hän sanoo :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      142
      1603
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      54
      1521
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      68
      1123
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      103
      1057
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      108
      960
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      52
      858
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      86
      819
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      743
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      705
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34