isät selibaatissa - mitä teette

ilman ettette sekopäiseksi tule. mitä siis harrastatte pitääksenne ajatuksenne seksistä pois (seksiä on kerran kaksi kuussa) enintään
Ilmoita

5 Vastausta

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Itsetyydytystä kerran, kaksi päivässä. Niin no, ei se ajatuksia vie seksistä pois, päin vastoin. Seksiä viimeksi parikymmentä vuotta sitten.

En luule olevani sekopää mutta elämästä en ole kyllä nauttinut. Onneksi kaikki huonokin loppuu aikanaan.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
jos siihen on rahaa, suosittelen maksullisia naisia tai mitä palveluita sitten haluatkaan käyttää, kerran tai kaksi kuussa. helpottaa ihmeesti.

jos rahaa ei ole tai on moraalisia estoja, jännitystä tms., niin sitten masturbointia. se tosin ei helpota.

perhettä ei kannata hajottaa syrjähypyillä - ja ei se pikkulapsiperheessä välttämättä oikein edes onnistu (tai siis tilaisuuksia ei tule).

tilanne helpottaa kyllä jossain vaiheessa kunhan jaksatte taas kohdata toinen toisenne romanttisissa merkeissä. viimeistään tämä tapahtuu siihen mennessä kun lapset on koulussa. kyllä siinä oma aikansa menee, valitettavasti.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
Täällä sama tilanne. Olen puhunut asiasti monesti, mutta aina joku asia (sisustus, koti jne.) menee edelleni. Olen kanssa tyytynyt masturboimaan päivittäin. Silloin kun joskus satumme harrastamaan seksiä olen pitkän aikaan maailman onnellisin mies.
Mutta useimmiten en saa.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
runkkaan miesten kans puhelimes
Ilmoita
Ihan normi settiä😣 lumipallo alkaa vyöryä ja kasvaa. Seksuaaliterapeutille molemmat mars. Mutta syyttelu tai syylisten hakeminen on turhaa. Rakentavalla keskustelulla ja terapeutin avulla nainen vapautuu synnytyksen ja lastenhoidon aiheuttamista estoista ja ulkonäkö paineistaan. Malttia ja onnea😊
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

isät selibaatissa - mitä teette

ilman ettette sekopäiseksi tule. mitä siis harrastatte pitääksenne ajatuksenne seksistä pois (seksiä on kerran kaksi kuussa) enintään

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta