Helposti suuttuva mies

Anonyymi

Asa. Minulla on muslimi mies joka suuttuu helposti, joskus asioista jotka eivät edes koske minua mutta suuttuminen kohdistuu silti minuun. Lisäksi hän syyttää minua asioista sen mukaisesti miten itse kuvittelee minun ajattelevan. Tällöin voi mennä useampi päivä ettei hän puhu minulle. Olisiko jotain suuraa tai hadithia jolla voisin muistuttaa vaimon oikeanlaisesta kohtelusta? Koen tälläiseen käytöksen mieheltä ahdistavaksi ja epäoikeudenmukaiseksi. Olen yrittänyt olla kärsivällinen asian suhteen, tehnyt duaa että mies pääsisi tuontyyppisestä käytöksestä eroon. En tiedä mitä muuta voisin. Joskus minusta tuntuu että hän tarvitsee jotain ammattiapua käsitelläkseen menneitä asioita kun ne selvästi heijastuvat hänen käytökseensä.

5

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos mies vain suostuu vastaanottamaan ammattiapua, se olisi varmasti hänen parhaakseen... Hermojensa hillitsemistä ja mykkäkoulua ainakin käsitellään autenttisessa perimätiedossa...

Profeetta (rh) sanoi: "Ei ole laillista muslimille hylätä veljeään (olla puhumatta tälle) yli kolmeen päivään, kun tavataan, yksi kääntää kasvonsa toiseen, toinen toiseen suuntaan. Katso! Parempi kahdesta on se, joka alkaa tervehtiä toista."
      (Bukhari, Vol 8, kirja 74, Hadith 254)

Mies tuli Allahin lähettilään luo ja sanoi: "Opeta minulle jotain, mikä ei ole liikaa minulle, jotta saattaisin ehkä kestää sen".
      Profeetta (rauha hänelle) sanoi: "Älä suutu."
      Hän toisti pyyntönsä monia kertoja ja joka kerta Profeetta (rh) vastasi: "Älä suutu."
      (Jami` at-Tirmidhi, vol 4, kirja 1, Hadith 2020)

Tässä puhutaan aihepiiristä laajemminkin: http://siratinsilta.blogspot.com/2016/10/vakivalta-fyysinen-henkinen.html

Jumalaa täällä kuitenkin ollaan kaikki palvelemassa Profeetan (rh) esimerkin mukaisesti, ja siihen esimerkkiin ei nyt ollenkaan mahdu tuommoinen vääntely-kääntely, että kuvitellaan toisen puolesta, miten hän ajattelee.

• Anonyymi

joo13

• Anonyymi

joo14

• Anonyymi

Nainenhan on ainoa johon voi purkaa negatiiviset tunteet. Eroa islamista ja ukosta niin johan helpottaa.

• Anonyymi

Niin no eikö voida ajatella näin että koska ei sua enää kristinusko kiinnosta, nii mua ei hetkauta myöskään sun väärä uskoisen ongelmasi?

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      184
      2679
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1122
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      67
      894
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      800
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      797
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      283
      767
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      88
      759
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      708
    Aihe