Helposti suuttuva mies

Anonyymi

Asa. Minulla on muslimi mies joka suuttuu helposti, joskus asioista jotka eivät edes koske minua mutta suuttuminen kohdistuu silti minuun. Lisäksi hän syyttää minua asioista sen mukaisesti miten itse kuvittelee minun ajattelevan. Tällöin voi mennä useampi päivä ettei hän puhu minulle. Olisiko jotain suuraa tai hadithia jolla voisin muistuttaa vaimon oikeanlaisesta kohtelusta? Koen tälläiseen käytöksen mieheltä ahdistavaksi ja epäoikeudenmukaiseksi. Olen yrittänyt olla kärsivällinen asian suhteen, tehnyt duaa että mies pääsisi tuontyyppisestä käytöksestä eroon. En tiedä mitä muuta voisin. Joskus minusta tuntuu että hän tarvitsee jotain ammattiapua käsitelläkseen menneitä asioita kun ne selvästi heijastuvat hänen käytökseensä.

5

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos mies vain suostuu vastaanottamaan ammattiapua, se olisi varmasti hänen parhaakseen... Hermojensa hillitsemistä ja mykkäkoulua ainakin käsitellään autenttisessa perimätiedossa...

      Profeetta (rh) sanoi: "Ei ole laillista muslimille hylätä veljeään (olla puhumatta tälle) yli kolmeen päivään, kun tavataan, yksi kääntää kasvonsa toiseen, toinen toiseen suuntaan. Katso! Parempi kahdesta on se, joka alkaa tervehtiä toista."
      (Bukhari, Vol 8, kirja 74, Hadith 254)

      Mies tuli Allahin lähettilään luo ja sanoi: "Opeta minulle jotain, mikä ei ole liikaa minulle, jotta saattaisin ehkä kestää sen".
      Profeetta (rauha hänelle) sanoi: "Älä suutu."
      Hän toisti pyyntönsä monia kertoja ja joka kerta Profeetta (rh) vastasi: "Älä suutu."
      (Jami` at-Tirmidhi, vol 4, kirja 1, Hadith 2020)

      Tässä puhutaan aihepiiristä laajemminkin: http://siratinsilta.blogspot.com/2016/10/vakivalta-fyysinen-henkinen.html

      Jumalaa täällä kuitenkin ollaan kaikki palvelemassa Profeetan (rh) esimerkin mukaisesti, ja siihen esimerkkiin ei nyt ollenkaan mahdu tuommoinen vääntely-kääntely, että kuvitellaan toisen puolesta, miten hän ajattelee.

    • Anonyymi

      joo13

    • Anonyymi

      joo14

    • Anonyymi

      Nainenhan on ainoa johon voi purkaa negatiiviset tunteet. Eroa islamista ja ukosta niin johan helpottaa.

    • Anonyymi

      Niin no eikö voida ajatella näin että koska ei sua enää kristinusko kiinnosta, nii mua ei hetkauta myöskään sun väärä uskoisen ongelmasi?

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe