Piilosta on kiva tehdä pahaa eli syntiä?

Etupäässä lestadiolaisten eri ryhmiin kuuluvat kirjoittelevat ja lukevat täällä. Ei uskoisi monestakaan, että sydämen usko, sydämen ympärileikkaus, olisi tapahtunut, etenkään sellaiselle kirjoittajalle, joka NIMELTÄ MAINITEN kertoo asioista, joita mainittu henkilö olisi tehnyt.

Netissä, ja muuallakin, on rikoksenalaista sellainen toiminta, että syytetään toista jostakin sellaisesta, mistä voi saada syytteen. Tosi pahasti, anonyyminä, on loattu monen sukunimi täällä.

On se niin murheellista nähdä ja kuulla, kuinka niin moni ulkoistaa uskonsa seurakuntaan, jonka suojasta on niin helppo haukkua ja syyttää kaikkia, ettenkin "eriseuraisia". Itse voi tehdä syntiä pimeydessä ja nimettömänä kuinka paljon tahansa, koska ne saa sitten anteeksi sunnuntaina.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen tällaisen henkilön uhrina, joka kirjoittelee nimeäni ja asuinpaikkaani milloin kenenkin viestien vastauksiksi. Pirullinen tyyppi täytyy sanoa. Jos näin toimii on oma nimi laitettava alle ehdottomasti, että tietää keneen otaan yhteyden asiantilan korjaamiseksi.

      Seppo Kulonen

      • Anonyymi

        Kyllähän aika moni tietää presidentinkin asuinpaikan ja nimen eikä se haittaa mitään.


      • Anonyymi

        En ole täällä kuin silloin tällöin käynyt mutta jotain sentään olen kuullut puhuttavan palstan kulttuurista.
        Eiköhän ne joilla on nimimerkki kirjoita useammalla nimellä.
        Omalla nimimerkillä kirjoitetaan vähän sivistyneemmin.
        muilla tekaistuilla nimillä anonyymisti jopa kiroillaan ja nimitellään ilkeästi.
        Eiköhä valittaja itse kirjoita kaikkea toisista oikeilla nimillä ja toisten heikkojen edesottamuksia joita ei täällä luulisi kenenkään kirjoittavan. Vanha sananlasku kertoo, että se joka leikkii tulen kanssa kärsiköön myöskin itse savusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän aika moni tietää presidentinkin asuinpaikan ja nimen eikä se haittaa mitään.

        Eri asia on tietää henkilön nimi ja asuinpaikka, puh.nro, sp-osoite jne., mutta toinen asia on julkinen syytös nimeltä mainiten.
        Yksi näistä syytöksistä on menossa tutkintaan, kantajana syyttäjä.


    • Ei se, mutta se, että valhedellaan ja pyritään nimimerkin suojaa rikkomaan häväistystarkoituksessa, esimerkkinä vaikkapa perättömät väitteet kiroilemisestani. Keskustelupalstan tarkoitus ei ole kirjoittajien panettelu vaan trarkoitus on ottaa kantaa kulloinkin keskusteltavaan ASIAAN.

      Henkilöön kohdistuva häpäisevä halveksiva ja valheellinen kirjoittelu kertoo ainoastaan kirjoittajasta itsestään. Mikäli joitakin mielipiteitä tääällä uskoville tarkoitetulla keskustelupalstalla esittää, ne on aina perusteltava Raamatusta kopioiduin todistuksin.

      Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

      Joh. 6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.

      Joh. 6:57 Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani.

      Henkilö joka ei tiedä mistä hän saa Jeesuksen Kristuksen lihaa ja verta tänään, syödäkseen ja juodakseen, ei ymmärrä vielä edes alkeita kristinuskosta. Kun tällainen henkilö esiintyy kristinuskon opettajana, hän pettää vain itseään.

      1. Kor. 11:27 Sentähden, joka kelvottomasti syö tätä leipää tai juo Herran maljan, hän on oleva vikapää Herran ruumiiseen ja vereen.

      1. Kor. 11:29 sillä joka syö ja juo *** - erottamatta Herran ruumista muusta, - *** syö ja juo tuomioksensa.


      Joh. 6:52 Silloin juutalaiset riitelivät keskenään sanoen: "Kuinka tämä voi antaa lihansa meille syötäväksi?"
      Joh. 6:53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.

      1. Ihminen ei pelastu sillä mitä hän ITSE ON.
      2. Eikä sillä MITÄ HÄN TEKEE, tai on tekemättä.
      3. Lihalla (luotujen) ei autuutta veivata.

    • Anonyymi

      Ihan omalla nimimerkillään tuo vaitovainen kirjuutteli itsesaastusosastolla kikkelileikeistään.
      Ei se tietenkään suoranaisesti kirroomista kait ole.
      Eikä ollut Raamatusta lauseita lainailtu tuolla kertaa.

      • Ei kirjoitellut "kikkelileikeistään".
        On muuten uskovainen mies.
        -


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      132
      1724
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1391
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1139
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      78
      1005
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      861
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      124
      729
    7. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    8. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      38
      684
    9. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      651
    10. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      636
    Aihe