Toukokuun KB4499164 päivitys,joka ei ole autom, muutti koneen teeman,aeron.ikkuna värit ym . alareunan palkki oli valkoinen ja muistutti XP edeltäviä versioita,sekoili,hidastui.
Päivityksen poisto palautti laitteen entiselleen. Pitäisi muistaa aina ennen asennusta etsiä tietoa engl netistä onko ollut ongelmia,nyt unohtui koska kaikki on sujunut hyvin. W10 tuputuksen torjuin helposti.
W7 Päivitysongelmia
Anonyymi
1
74
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi Win 7:n päivitykset loppuvat pian ja olet sen jälkeen saapunut rauhan satamaan. Ensi tammikuun jälkeen kukaan ei enää tarjoa uutta ja nykyaikaisempaa, vaan saat rauhassa iloita siitä kun hakkerit juhlivat koneellasi.
Koeta jaksaa vielä kesän ja joulun yli. Sitten koittaa the tammikuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076