Mulla on todellinen ongelmaiho. Tulee finnejä, mutta kuitenkin kasvojen iho on tosi kuiva. Olen nyt jonkun aikaa käyttänyt Humektania ja joskus yöllä Aqualan L. Joku joskus sanoi, että tuo Ceralan olisi myös kokeilemisen arvoinen voide. Onko kokemuksia?
Millainen voide kasvoille on Ceralan?
6
8414
Vastaukset
- tiitu
En kehottaisin käyttämään noita rasvapohjaisia voiteita. Ne lisäävät finnien syntyä. Ala käyttämään vesipohjaisia kosteusvoiteita..
- perusvoiteista
Humektan ja Aqualan L ovat sopivia rasvaiselle iholle. Ceralan saattaa olla ehkä liian rasvapitoinen, mutta Hydrolan sen sijaan on kevyt vesipitoinen voide. Kannattaa kokeilla Hydrolania ja jos se tuntuu liian kevyeltä niin kokeile sen jälkeen Ceralania. Molempia saa 30 gramman putkiloissa.
Myös Essex-hydrogeeli (oranssi putkilo) on sopivaa akneiholle ja imeytyy nopeasti. - Kokemuksella
Olen kärsinyt finneistä liiaksi, rasvaiset voiteet vain pahensivat ihoa ja finnejä tuli jatkuvasti lisää. Kävin ihotautilääkärillä ja hän suositteli voiteeksi "Basan" geeliä (valmistaja on
Leiras). On muuten toiminut! Mun iho ei ole enää kuiva, eikä se ole aiheuttanut lisää finnejä.
Sitä saa apteekeista!- kokemus
Basan-geeli on muuten hyvää, mutta ei mulla ainakaan imeytyny ihoon kovinkaan hyvin vaan iho jäi tahmeaksi. Näin ollen aika ikävää käyttää meikkivoiteen alla. Essex hydrogeeli imeytyy hyvin ihoon ja on myös kevyt, sisältää 80 % vettä eli yhtä paljon kuin Humektan.
- olen kokeillut...
Vältä kaikkia voiteita, joissa on mineraaliöljyjä. Ne ovat koostumuslistassa nimellä Paraffin, Paraffinum, Paraffinum Liquidum, Petrolatum, Vaselin, White Wax, Mineral Oil. Minulla ainakin Aqualan L tukkii huokoset, samoiten tuo Ceralan (ihoni on myös todella kuiva pinnasta mutta näppyjä tulee helposti). Kannattaa pysyä siinä Humektanissa.
- Anonyymi
Ceralan voide parantaa ja edistää ihon arpien ja pientenbhaavojen paranemista. Kuultu ihotautilääkäriltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä207999Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3291509- 3731257
- 61225
- 601085
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2281043Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241006Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo33990- 36948
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.48928