Oon huomannut yhden jännän asian.
Mitä kauniimpi nainen, sitä haisevampi römpsä!
Johtuisikohan paha haju aina huonosta hygieniasta? Usein olen joutunut jättämään suuseksin väliin koska haju on muistuttanut monasti kohtalaisen huonolaatuista Camembertia, välillä jopa hapanta piimää... uusin trendi on tomaattimehun haju. Ei innosta enää koko touhu.
Mitä kauniimpi sitä...
9
460
Vastaukset
Jännä ajatus sinänsä, enkä väitä että olisi väärä.
Joskus nuoruudessani olin duunissa siivoojana, ja naiset olivat niitä törkyisempiä sen perusteellä mitä vesojakin tietysti putsasin.
Kauniiden sihteerien kerroksen vessat olivat aina törkyisiä, miesten vessat ei koskaan.- Anonyymi
Kaunis nainen = ruma römpsä. Harmaa kebabliha oikein pursuaa rämemajavan välistä. Poimua ja helttoja kuin isossa harmaassa peräpukamassa. Harvalla on semmonen kaunis viiva.
- Anonyymi
Outo juttu mutta se on oikeasti myös minun mielestä näin.
Ja jos on ihan tavallisen näköinen kiva nainen niin yleensä hän hoitaa pimppansa hyvin ja se on usein myös todella kaunis. !!
- Anonyymi
Outo pölyn haju... mistä lie johtuu
- Anonyymi
Kukkakaali molo tietää
- Anonyymi
Olet oikeassa, siksi panenkin kauniita vain suuhun. Kiellän jopa riiisumasta housuja. Joskus kun haluan puhdasta pimppiä, valitsen susiruman naisen.
- Anonyymi
Olette saastaista, seksi on sairautta saoo Herra. Ainos tapa on Olla selibaatissa
- Anonyymi
Raamattu opettaa että nainen on saastaisin Jumalan valtakunnassa. Naisen sukuelimet ovat Rumat ja vastenmielisen näköiset vanhurskaan mielestä
- Anonyymi
Turska kilahti
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812