Mitä kauniimpi sitä...

Anonyymi

Oon huomannut yhden jännän asian.

Mitä kauniimpi nainen, sitä haisevampi römpsä!
Johtuisikohan paha haju aina huonosta hygieniasta? Usein olen joutunut jättämään suuseksin väliin koska haju on muistuttanut monasti kohtalaisen huonolaatuista Camembertia, välillä jopa hapanta piimää... uusin trendi on tomaattimehun haju. Ei innosta enää koko touhu.

9

491

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jännä ajatus sinänsä, enkä väitä että olisi väärä.

Joskus nuoruudessani olin duunissa siivoojana, ja naiset olivat niitä törkyisempiä sen perusteellä mitä vesojakin tietysti putsasin.
      Kauniiden sihteerien kerroksen vessat olivat aina törkyisiä, miesten vessat ei koskaan.

• Anonyymi

Kaunis nainen = ruma römpsä. Harmaa kebabliha oikein pursuaa rämemajavan välistä. Poimua ja helttoja kuin isossa harmaassa peräpukamassa. Harvalla on semmonen kaunis viiva.

• Anonyymi

Outo juttu mutta se on oikeasti myös minun mielestä näin.
        Ja jos on ihan tavallisen näköinen kiva nainen niin yleensä hän hoitaa pimppansa hyvin ja se on usein myös todella kaunis. !!

• Anonyymi

Outo pölyn haju... mistä lie johtuu

• Anonyymi

Kukkakaali molo tietää

• Anonyymi

Olet oikeassa, siksi panenkin kauniita vain suuhun. Kiellän jopa riiisumasta housuja. Joskus kun haluan puhdasta pimppiä, valitsen susiruman naisen.

• Anonyymi

Olette saastaista, seksi on sairautta saoo Herra. Ainos tapa on Olla selibaatissa

• Anonyymi

Raamattu opettaa että nainen on saastaisin Jumalan valtakunnassa. Naisen sukuelimet ovat Rumat ja vastenmielisen näköiset vanhurskaan mielestä

• Anonyymi

Turska kilahti

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      103
      4563
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      383
      1335
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1062
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1052
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      950
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      882
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    10. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      837
    Aihe