Otatin pissa näyttee ei ollut herpes eikä tippuri.
Epäillys heräs kun ilmestyi terskan ympärilleja n.20 cm etäisyydelle ja pieniä yksittäisiä kiiltäviä näppylöitä.nk finnejä.
Otatutin koepalan yhestä isommasta...nytt odottelen tuloksia...epäilen visvasyylää.
Onko teillä kokemuksia näistä?
Klamydia? Vai
9
163
Vastaukset
- Anonyymi
Ompa iso kulli kun 20cm välein näppyjä
- Anonyymi
Oih,kun saiskin 20cm sisäänsä .
Olen ihan märkä himosta. - Anonyymi
Herpestä ei näe virtsanäytteestä, sen saa täysin varmasti selville ainoastaan aktiivisessa vaiheessa olevasta rakkulasta otetusta näytteestä. Veren vasta-ainetestillä voi selvittää sitten kun ensitartunnasta on kulunut riittävästi aikaa (olikohan 3-4kk), mutta tämä testi ei ole yhtä varma.
Tarkoitit varmaan että ei ollut klamydia eikä tippuri. - Anonyymi
Ei ollut kla eikä tippuria..
Vaan ontelosyyliä"mollukoita"
Ne on yleisiä lapsille..heh..
Mutt sanoivat että on kuiva iho,häviää kahdes kuukaudessa.
Sillee ärsyttävii,,pelko ett levittää.ja tekee niin mieli naista.
Eikö noihin oomitään lääkettä :( - Anonyymi
Ostin tällaista kuin NoPoxivir.
Ja vittukun kallista 2ml pullo ja 35€,,,apteekisra,jo kusetetaan ja turvallisuus syistä noin vähän 😈...turhauttavaa - Anonyymi
Nytt ostin vastaavaa,mutt puolet halvempaa 3%
Ostin 2kpl ja hinta vain 42€ postikuluineen..
Alkaa tehoamaan- Anonyymi
Oikein teille hönöt
- Anonyymi
Ps se ei ole skpuolitauti...
Taukki..
- Anonyymi
Kun näitä ilmenee,niin silloin hlö;n immuniteetissä on jotain ongelmaa.Iho niin sanotusti reagoi tuoden näitä"
ontelosyyliä" joita esiintyy lapsilla 6-14v.
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1203089Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171912730Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina622166Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2471464Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.41454Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät231326Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31181Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3912Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115900Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103883