Otatin pissa näyttee ei ollut herpes eikä tippuri.
Epäillys heräs kun ilmestyi terskan ympärilleja n.20 cm etäisyydelle ja pieniä yksittäisiä kiiltäviä näppylöitä.nk finnejä.
Otatutin koepalan yhestä isommasta...nytt odottelen tuloksia...epäilen visvasyylää.
Onko teillä kokemuksia näistä?
Klamydia? Vai
9
235
Vastaukset 9
- Anonyymi
Ompa iso kulli kun 20cm välein näppyjä
- Anonyymi
Oih,kun saiskin 20cm sisäänsä .
Olen ihan märkä himosta. - Anonyymi
Herpestä ei näe virtsanäytteestä, sen saa täysin varmasti selville ainoastaan aktiivisessa vaiheessa olevasta rakkulasta otetusta näytteestä. Veren vasta-ainetestillä voi selvittää sitten kun ensitartunnasta on kulunut riittävästi aikaa (olikohan 3-4kk), mutta tämä testi ei ole yhtä varma.
Tarkoitit varmaan että ei ollut klamydia eikä tippuri. - Anonyymi
Ei ollut kla eikä tippuria..
Vaan ontelosyyliä"mollukoita"
Ne on yleisiä lapsille..heh..
Mutt sanoivat että on kuiva iho,häviää kahdes kuukaudessa.
Sillee ärsyttävii,,pelko ett levittää.ja tekee niin mieli naista.
Eikö noihin oomitään lääkettä :( - Anonyymi
Ostin tällaista kuin NoPoxivir.
Ja vittukun kallista 2ml pullo ja 35€,,,apteekisra,jo kusetetaan ja turvallisuus syistä noin vähän 😈...turhauttavaa - Anonyymi
Nytt ostin vastaavaa,mutt puolet halvempaa 3%
Ostin 2kpl ja hinta vain 42€ postikuluineen..
Alkaa tehoamaan- Anonyymi
Oikein teille hönöt
- Anonyymi
Ps se ei ole skpuolitauti...
Taukki..
- Anonyymi
Kun näitä ilmenee,niin silloin hlö;n immuniteetissä on jotain ongelmaa.Iho niin sanotusti reagoi tuoden näitä"
ontelosyyliä" joita esiintyy lapsilla 6-14v.
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052361Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as421618- 1151168
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411149Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321068Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain58967- 83894
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,55851- 83821
- 55790
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215784- 93759
- 41716
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79668Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.31627- 58559
- 39545
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S27529Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast30522Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14510