Upeasti lupiini kukkii jälleen kerran. Muualla EU alueella tämä "kaunis" kasvi on luokiteltu haitalliseksi. Täällä näyttäisi olevan kaupungin erikoissuojeluksessa.
Suomen lupiinikaupunki
6
83
Vastaukset
- Anonyymi
Kommeita kukkasia nämä lupiinit !Väriä Virroille ;
- Anonyymi
joku sentään menestyy täälläkin !!
- Anonyymi
Nyt kaupungin kasviasioita hoitava sini yliiöööäärä hoida hommasi.
- Anonyymi
Lupiini on kauniita. Antaa niiden kukkia vain.
- Anonyymi
Käyppä vähän kuntarajojen ulkopuolella niin huomaat ettei sitä ihan lopullisesti ole muualtakaan kitketty. Kaikki lupiinit ei muuten ole kaupungin vastuulla, osa menee ihan maanomistajien piikkiin. Onneks siitä ei kait vankilaan joudu jos on itse sen verran aktiivinen että käy viidakkoveitsellä nitistämässä oman elinympäristön koristukset.
- Anonyymi
Kumma jos ei lupiineja saada hävitettyä, kun kerrostalot on kohta kaikki hävitetty
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329