Upeasti lupiini kukkii jälleen kerran. Muualla EU alueella tämä "kaunis" kasvi on luokiteltu haitalliseksi. Täällä näyttäisi olevan kaupungin erikoissuojeluksessa.
Suomen lupiinikaupunki
6
80
Vastaukset
- Anonyymi
Kommeita kukkasia nämä lupiinit !Väriä Virroille ;
- Anonyymi
joku sentään menestyy täälläkin !!
- Anonyymi
Nyt kaupungin kasviasioita hoitava sini yliiöööäärä hoida hommasi.
- Anonyymi
Lupiini on kauniita. Antaa niiden kukkia vain.
- Anonyymi
Käyppä vähän kuntarajojen ulkopuolella niin huomaat ettei sitä ihan lopullisesti ole muualtakaan kitketty. Kaikki lupiinit ei muuten ole kaupungin vastuulla, osa menee ihan maanomistajien piikkiin. Onneks siitä ei kait vankilaan joudu jos on itse sen verran aktiivinen että käy viidakkoveitsellä nitistämässä oman elinympäristön koristukset.
- Anonyymi
Kumma jos ei lupiineja saada hävitettyä, kun kerrostalot on kohta kaikki hävitetty
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17933viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779