Poikuusko pois?

Anonyymi

Hei kaikki ujot tai muilla tavoin estyneet jo aikuiset miehet. Ei siis alle 20 v ainakaan. Voisin olla avuksi täydellisellä luottamuksella puolin ja toisin. Hellyydellä ja juttelulla alkuun ja miten itse haluat. Olen 50 v nainen ja ihan hyväkroppainen. Asun Pirkanmaan seudulla. Tässä haluan myös mainita että hieman ainakin bensarahaa haluaisin, mutta jokaisen maksukyvyn mukaan. Tämä oli ns. uusi idea, en aikaisemmin ole vastaavaa tehnyt. Laita vaikka tänne yhteystietosi niin otan yhteyttä kun kerkiän. Kaikille kaikkea hyvää!

21

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tänne pysty jättämään yhteystietoja, ylläpito poistaa ne välittömästi.

      • Onnistuisiko se näin tämän postilaatikon kautta? Voisit halutessasi ottaa ihan anonyyminä ensin yhteyttä niin jutellaan ja katsotaan. Jos tuota minun nimimerkkiäni klikkaa niin eiköhän siellä voi sitten aloittaa keskustelu...?:)


      • öhöm4 kirjoitti:

        Onnistuisiko se näin tämän postilaatikon kautta? Voisit halutessasi ottaa ihan anonyyminä ensin yhteyttä niin jutellaan ja katsotaan. Jos tuota minun nimimerkkiäni klikkaa niin eiköhän siellä voi sitten aloittaa keskustelu...?:)

        Niinhän onnistuu. Jos rekisteröityneenä kirjoitta, niin s-posti on sun nikki @suomi24.fi.
        Tosin tarkasta ensin, että postisi on aktivoitu. Se ei kai automaattisesti aktivoidu vaikka olet rekisteröitynyt.


    • Anonyymi

      Aika epäilyttävää että nämä vapaaehtoiset auttajat ovat aina ikäloppuja kurppia.
      Kyllä mäkin sitten kun olen 50v mies niin voin vapaaehtoisesti autella parikymppisiä naisia seksin parissa juu.

    • Anonyymi

      Voihan vanhempikin mies tarttea apua puutteeseen. Mutta saako sitä?

    • Anonyymi

      Kyllä 5kymppisen naisen parasta ennen pvm on mennyt umpeen. En suosittele neitsyyden poistoa sen ikäisen kanssa. Paikat roikkuu ja puristukset jo kadonneet. Hakeudu 30-40 v naisen hoitoon. Vanhoista akoista ei tule kuin paha mieli.

    • Anonyymi

      Ei 50 v nainen mikään huono ole jos on vähänkin pitänyt itsestään huolta.
      Viimeksi pukkasin n sen ikäisiä lapsetonta naista joka lähti tansseissa mukaan. Täytyy sanoa että oli tosi tiukkaa.
      Nämä tanssinaiset tosin tuppaa kiertää mieheltä toiselle. He haluaa kyytiä ja taas kyytiä.

    • Anonyymi

      Akaas 24v kundi haluis kokeneemman naisen oppiin, mahtaako löytyä seuraa?:)

    • Anonyymi

      Olen 60-vuotias mies ja haluaisin varmistaa vielä kerran, että poikuus on mennyt. Tulen käymään Tampereella juhannuksen jälkeen. Voin naida kondomin kera tai ilman, jos kuukautiset ovat loppuneet. Jos olet kovin aktiivinen alan harrastaja, niin sitten mieluummin kondomin kera.

      5-kymppisen naisen parhaat päivät ovat vielä edessä, niitäkin olen saanut yhdessä kokea. Toisin kuin samanikäisillä miehillä, joiden viimeinen käyttöpäivä on mennyt jo ajat sitten. Onneksi lääketiede on tullut apuun. Naisillekin löytyy apua, jos ei muuten luista.

      Bensarahaakin voisin maksaa, mutta muita kuluja en veloita.

    • Anonyymi

      Itse oon neitsyt 20v mies mut metsästän mieluiten yhtä neitsyitä 16-24v tylleröitä
      Mitkää vanhat käytetyt mummelit ei oikein kelpaa

    • Anonyymi

      Nyt prkl loppuu tälläsen paskan mainostaminen, kyllä ne neitsytpojat löytää seksiseuraa jos on löytääkseen.

    • Anonyymi

      Olishan se hyvä jos tuollaisia auttamishaluisia naisia olisi olemassa mutta epäilen että taitaa olla jonkun miehen keksimä trolli koko juttu.

    • Anonyymi

      moi mitä kuuluu

    • Jokohan aloittaja on monta poikuutta vienyt?

      T: 30-vuotias kokematon mies

    • Laitoin viestiä aloittajalle mutta eipä ole mitään kuulunut. Ihan kusetustusta varmaan tämäkin juttu.

    • Anonyymi

      Sain vastauksen aloituspostaajalta, hän oli rahanperään joten mieluumin saa poikuus odottaa sitä oikeaa naista joka tekee hyvää omasta halustaan eikä rahan vuoksi:)

      • Anonyymi

        Aloituksessa kyllä antoi ymmärtää ettei tarvi kuin bensarahat?


    • Anonyymi

      Aika törkeetä pyytää rahaa tälläsest...niinku ihan oikeesti

      • Niin no eikai nyt kukaan enää nykyaikana joltain luuserilta halua ilmaiseksi poikuutta viedä vai näinkö kuvittelit?


    Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3822
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1490
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1309
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1194
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      997
    Aihe