Hei kaikki ujot tai muilla tavoin estyneet jo aikuiset miehet. Ei siis alle 20 v ainakaan. Voisin olla avuksi täydellisellä luottamuksella puolin ja toisin. Hellyydellä ja juttelulla alkuun ja miten itse haluat. Olen 50 v nainen ja ihan hyväkroppainen. Asun Pirkanmaan seudulla. Tässä haluan myös mainita että hieman ainakin bensarahaa haluaisin, mutta jokaisen maksukyvyn mukaan. Tämä oli ns. uusi idea, en aikaisemmin ole vastaavaa tehnyt. Laita vaikka tänne yhteystietosi niin otan yhteyttä kun kerkiän. Kaikille kaikkea hyvää!
Poikuusko pois?
Anonyymi
19183
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 19
Vanhimmat
Ei tänne pysty jättämään yhteystietoja, ylläpito poistaa ne välittömästi.
Onnistuisiko se näin tämän postilaatikon kautta? Voisit halutessasi ottaa ihan anonyyminä ensin yhteyttä niin jutellaan ja katsotaan. Jos tuota minun nimimerkkiäni klikkaa niin eiköhän siellä voi sitten aloittaa keskustelu...?:)
Niinhän onnistuu. Jos rekisteröityneenä kirjoitta, niin s-posti on sun nikki @suomi24.fi.
Tosin tarkasta ensin, että postisi on aktivoitu. Se ei kai automaattisesti aktivoidu vaikka olet rekisteröitynyt.
Aika epäilyttävää että nämä vapaaehtoiset auttajat ovat aina ikäloppuja kurppia.
Kyllä mäkin sitten kun olen 50v mies niin voin vapaaehtoisesti autella parikymppisiä naisia seksin parissa juu.
Voihan vanhempikin mies tarttea apua puutteeseen. Mutta saako sitä?
Kyllä 5kymppisen naisen parasta ennen pvm on mennyt umpeen. En suosittele neitsyyden poistoa sen ikäisen kanssa. Paikat roikkuu ja puristukset jo kadonneet. Hakeudu 30-40 v naisen hoitoon. Vanhoista akoista ei tule kuin paha mieli.
Ei 50 v nainen mikään huono ole jos on vähänkin pitänyt itsestään huolta.
Viimeksi pukkasin n sen ikäisiä lapsetonta naista joka lähti tansseissa mukaan. Täytyy sanoa että oli tosi tiukkaa.
Nämä tanssinaiset tosin tuppaa kiertää mieheltä toiselle. He haluaa kyytiä ja taas kyytiä.
Akaas 24v kundi haluis kokeneemman naisen oppiin, mahtaako löytyä seuraa?:)
Olen 60-vuotias mies ja haluaisin varmistaa vielä kerran, että poikuus on mennyt. Tulen käymään Tampereella juhannuksen jälkeen. Voin naida kondomin kera tai ilman, jos kuukautiset ovat loppuneet. Jos olet kovin aktiivinen alan harrastaja, niin sitten mieluummin kondomin kera.
5-kymppisen naisen parhaat päivät ovat vielä edessä, niitäkin olen saanut yhdessä kokea. Toisin kuin samanikäisillä miehillä, joiden viimeinen käyttöpäivä on mennyt jo ajat sitten. Onneksi lääketiede on tullut apuun. Naisillekin löytyy apua, jos ei muuten luista.
Bensarahaakin voisin maksaa, mutta muita kuluja en veloita.
Itse oon neitsyt 20v mies mut metsästän mieluiten yhtä neitsyitä 16-24v tylleröitä
Mitkää vanhat käytetyt mummelit ei oikein kelpaa
Nyt prkl loppuu tälläsen paskan mainostaminen, kyllä ne neitsytpojat löytää seksiseuraa jos on löytääkseen.
Olishan se hyvä jos tuollaisia auttamishaluisia naisia olisi olemassa mutta epäilen että taitaa olla jonkun miehen keksimä trolli koko juttu.
moi mitä kuuluu
Jokohan aloittaja on monta poikuutta vienyt?
T: 30-vuotias kokematon mies
Laitoin viestiä aloittajalle mutta eipä ole mitään kuulunut. Ihan kusetustusta varmaan tämäkin juttu.
Sain vastauksen aloituspostaajalta, hän oli rahanperään joten mieluumin saa poikuus odottaa sitä oikeaa naista joka tekee hyvää omasta halustaan eikä rahan vuoksi:)
Aloituksessa kyllä antoi ymmärtää ettei tarvi kuin bensarahat?
Aika törkeetä pyytää rahaa tälläsest...niinku ihan oikeesti
Niin no eikai nyt kukaan enää nykyaikana joltain luuserilta halua ilmaiseksi poikuutta viedä vai näinkö kuvittelit?