Ja minä olisin maapallon ainut mies niin en silti koskisi sinuun pitkällä tikullakaan. Pitäisin huolen että olisin koko ajan maapallon toisella puolella sinuun nähden.
Vaikka sinä olisit maapallon ainut nainen
19
91
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, sun mietteet kiinnostaakin ihan hirveesti.
- Anonyymi
Ihan sama. Ei ole enää mitään mielenkiintoa.
- Anonyymi
Toteamuksesi taitaa todentaa vain nykyisen jo olemassaolevan tilanteen. 😂
- Anonyymi
Toivon hartaasti tilanteen olevan noin. T: ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon hartaasti tilanteen olevan noin. T: ap
Eipä siitä sitten sen enempää. Pärjäile.
- Anonyymi
Ja kuka hän on entä kuka sä olet?
- Anonyymi
Niin varmaan ❤️
- Anonyymi
Luulet et nainen haluaa jotai tikulla sohimista. Tollo.
- Anonyymi
En luule mitään. Hän kyllä taitaa luulla ja sekös ärsyttää.
- Anonyymi
Ihastunut varattuun? Huhhu
- Anonyymi
Selvä! Selkis nyt tuokin!
- Anonyymi
hiippailisin mönkisin ryömisin tekisin kaikkeni että sinun luokse pääsisin.
- Anonyymi
Thaikkumimmit on NIIN paljon parempia, kiltimpiä ja kauniimpia kuin valittavat suomi-akat. Pillut tiukemmat ja ottaa loppuun saakka poskeenkin! Tekee safkat ja siistivät kämpän...EIVÄTKÄ VALITA koko ajan jostain."
no ei kai ne nyt saatana valita mistään ku eivät edes miehensä kanssa samaa kieltä osaa puhua :DDDDdd
- Anonyymi
Niinnii ap on mies, hulluja on monenlaisia.
- Anonyymi
No eihän se että joku on varattu mikään este ole, ainoastaan hidaste! ;D Jos sä pystyt joidenkin suhteeseen "väliin" itses tunkemaan, niin eipä niillä sitten kovin hyvä suhde ookaan. Joten siitä vaan. :)
- Anonyymi
Vaikka sinä olisit maapallon ainut mies
Ja minä olisin maapallon ainut nainen niin en silti koskisi sinuun pitkällä tikullakaan. Pitäisin huolen että olisin koko ajan maapallon toisella puolella sinuun nähden. Muahahhahha.... - Anonyymi
Laita vinkki tähän hänelle jos olet noin kypsä häneen ja ajattelet ihan inhoten häntä. Varmasti ymmärtää siitä pysytellä kauempana. Harva nyt inhoa sentään haluaa herättää...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819