Juon ite energia juomia joku kerran viikossa ja 11v ja ei oo tullu haittavaikutuksia vielä ku kerra vaan tuli maha iha vitun kipeeks. Oon juonut energiajuomia varmaan joku 30-35 vuoden aikana energia juimat on vitun hyvii piste.
Jos energiajuomat kielletään lailla niin kaikki pöllis kaupasta energiajuomia
5
53
Vastaukset
- Anonyymi
Tullut juoduksi energiajuomia 30-35 vuoden aikana ja ikää 11 v - hmmmm!
Eikä mitään haittoja juonnilla kuin mitä nyt vähän täristää ja yöunet on vähissä.
ADHD ja enertsiitä nassuun - ai kun on hyvä yhdistelmä. - Anonyymi
Ite oon 13v ja kohta 14v ja oon juonu muutaman vuoden energiajuomia 0-3 viikossa.
Mutta en kyllä tiiä, ihan hyvä juttu olis jos energiajuomat kiellettäis lailla alle 15 tai 16 vuotiailta, pelkkiä terveyshaittoja siinä on, jota ei päällepäin huomaa. Esim. maksaan tulee kaikenmoisia sairauksia, tulee ylilihavuutta, keskittymisvaikeuksia jne.
Ite kyllä pitäis lopetta energiajuomien juominen, kun alkaa vähän kyllästyttämään.
Sillon joskus kun olin joku 10v, niin se oli olevinaan hienoa, mutta eipä oikein nykyään, kun on se vaihe jo menny ohi. - Anonyymi
Amatööri. Kerran meni 4,5 litraa energiajuomia kun piti pitää yöreissu älä sinä vitun kakara puhu asiosta jotka ei sua koske pätkääkään.
- Anonyymi
aivan oikein! itse täytän viikon päästä 16 ja juon n. joka toinen päivä yhden puolen litran tölkin. uuytisissa kun ouhutaan terveyshaitoista ja lääkärireissuista, niissä juodaan PÄIVÄSSÄ n. 8 tölkkiä. ei se ole mikään ihme jos tulee haittavaikutuksia jos juo noin paljon, jos juo päivässä yhden niin ei sillä lääkäriin mennä
- Anonyymi
Tarviiko ihmisen noin ylipäätään juoda mitään päivän mittaan, itse pärjään ihan perus aamiaisella, päivällisellä ja illallisella, Kahvia iltapäivällä ja se on siinä. En kaipaa mitään virvoitusjuomia tai muutakaan, kesällä voi sitten jotain juoda kuumina kesäpäivinä töiden lomassa, energiajuomat on kalliita ja pelkkää rahanmenoa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851