Jos energiajuomat kielletään lailla niin kaikki pöllis kaupasta energiajuomia

Anonyymi

Juon ite energia juomia joku kerran viikossa ja 11v ja ei oo tullu haittavaikutuksia vielä ku kerra vaan tuli maha iha vitun kipeeks. Oon juonut energiajuomia varmaan joku 30-35 vuoden aikana energia juimat on vitun hyvii piste.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tullut juoduksi energiajuomia 30-35 vuoden aikana ja ikää 11 v - hmmmm!

      Eikä mitään haittoja juonnilla kuin mitä nyt vähän täristää ja yöunet on vähissä.

      ADHD ja enertsiitä nassuun - ai kun on hyvä yhdistelmä.

    • Anonyymi

      Ite oon 13v ja kohta 14v ja oon juonu muutaman vuoden energiajuomia 0-3 viikossa.
      Mutta en kyllä tiiä, ihan hyvä juttu olis jos energiajuomat kiellettäis lailla alle 15 tai 16 vuotiailta, pelkkiä terveyshaittoja siinä on, jota ei päällepäin huomaa. Esim. maksaan tulee kaikenmoisia sairauksia, tulee ylilihavuutta, keskittymisvaikeuksia jne.
      Ite kyllä pitäis lopetta energiajuomien juominen, kun alkaa vähän kyllästyttämään.
      Sillon joskus kun olin joku 10v, niin se oli olevinaan hienoa, mutta eipä oikein nykyään, kun on se vaihe jo menny ohi.

    • Anonyymi

      Amatööri. Kerran meni 4,5 litraa energiajuomia kun piti pitää yöreissu älä sinä vitun kakara puhu asiosta jotka ei sua koske pätkääkään.

    • Anonyymi

      aivan oikein! itse täytän viikon päästä 16 ja juon n. joka toinen päivä yhden puolen litran tölkin. uuytisissa kun ouhutaan terveyshaitoista ja lääkärireissuista, niissä juodaan PÄIVÄSSÄ n. 8 tölkkiä. ei se ole mikään ihme jos tulee haittavaikutuksia jos juo noin paljon, jos juo päivässä yhden niin ei sillä lääkäriin mennä

    • Anonyymi

      Tarviiko ihmisen noin ylipäätään juoda mitään päivän mittaan, itse pärjään ihan perus aamiaisella, päivällisellä ja illallisella, Kahvia iltapäivällä ja se on siinä. En kaipaa mitään virvoitusjuomia tai muutakaan, kesällä voi sitten jotain juoda kuumina kesäpäivinä töiden lomassa, energiajuomat on kalliita ja pelkkää rahanmenoa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe