helena konttinen oli unissasaarnaaja joka sanoi muumuassa että puolukka on erikoisen terveellinen marja.viikko sitten oli kirjoitus että eräs professori sanoi että puolukka on supermarja siitä on joka vuosi löytynyt uusia uusia hyviä löytöjä,viimeinen oli, puolukassa on aineita jotka estävät hampaiden reikiintymistä,aikoo tehdä ja on jo tehnyt hammastahnaa puolukasta.
helena konttinen
6
69
Vastaukset
Helena Konttinen on lihallinen sisareni. MOT.
- Anonyymi
Helena Konttinen oli unissasaarnaaja joka vaipui saarnatessa transsiin. Eräänlainen selvin näkijä meedio, jonka lut kirkko nosti hänen kuolemansa jälkeen evankelistaksi ja profeetaksi virkaan. Pirkko Jalovaara ja Leo Melleri häntä kovastikin mainosti.
Helena kuoli kuulemani mukaan tuskallisen kuoleman.
Ja jotka hänen saarnoja kuuntelivat sanoivat että Helena saarnasi Uukuniemen edesmenneen kirkkoherran äänellä.- Anonyymi
Elikä olisi kannattanut päästää ajoissa tuskistaan.
Jonkinlainen tietäjähenki Konttisessa on vaikuttanut. Hän on enustanut ensimmäisen maailmasodankin. Kun lukee sen paksun version niin täytyy sanoa, että kyllä siinä on paljon kirjoitettu yli Raamatun. Ei missään Raamatussa ole sanottu että Herran palvelija mene transsiin ilmoittaa etukäteen milloin jokin vaihetuspäivä tulee ja siten tulee saarna, Ihmisiä Mellerit ja Jalovaarat ovat, ja ei heidän arviota ja tulkintoja kannata ottaa Jumalan sanana.
- Anonyymi
Juu se maailmansotahan tulee äkkiä arvaamatta , kuin salama kirkkaalta taivaalta.
- Anonyymi
Tai Melleri tai Jalo vaara
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(51872