Lapissa sataa lunta!

Anonyymi

Nyt Antinpöljät tuplatkaa bensanhinta. Polttomoottorit myyntikieltoon ensikuussa... Vitun vouhot!

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan sekin on Antti Rinteen syy, jos lunta sataa, entäs hirmuhelle - kenen vika se on? Olisko ilmastonmuutos ja siitä seuraava ilmakehän lämpeneminenkin Antti Rinteen syy, vaikka sitä Rinteen hallitus yrittää jarruttaa - ilmastonmuutosta.

      • Anonyymi

        Nyt meni kupla tolloantilta nostaa polttoaineita.. Sataakin lunta,nuija.. Antti haluaa vaan isjeä köyhien suonta..


    • Anonyymi

      Viherhipit viedä nuorten kansa Saanan rinteelle. Nyt tehtävä heti jotain.. Katsoo lunta, vitun vouhot!

    • Anonyymi

      Antinpöljät nyt Saanalle katsoo ilmaston lämpenemistä..

    • No jopas jotakin.

      Bensan hinta on 13% halvempaa nyt kuin vuonna 2005. Ja 15% halvempaa kuin vuonna 1996. Tämä suhteessa tuloihin.

      Ja täällä ollaan jo barrikaadeille kiipeämässä. Pitäisikö mennä uudelleen koulunpenkille?

      Tyypillistä Persupäättelyä!

      • Anonyymi

        – Vaikka jokainen Euroopassa rekisterissä oleva henkilöauto muuttuisi yhdessä yössä sähkökäyttöiseksi, se olisi koko maailman hiilidioksidipäästöissä vain olemattoman pieni korjausliike. Käytännössä tuo manööveri pudottaisi globaalia hiilidioksidin päästömäärää 0,4 prosenttia, muistutti Vavassori.


        Ohuelta tuntuva kokonaispudotus selittyy kolmella seikalla. Euroopan osuus maailman kaikista hiilidioksidipäästöistä on vain kymmenisen prosenttia. Lisäksi henkilöautoliikenteen osuus kaikista hiilidioksidipäästöistä on vain seitsemän prosenttia, ja sähköntuotannosta syntyy hiilidioksidipäästöjä.

        Vavassori vakuutti, ettei hänellä tai autoteollisuudella ylipäätään ole mitään puhtaampia autoja vastaan.

        – Numeroita tutkiessa vain tulee vääjäämättä mieleen, että ovatkohan autoilun sähköistymisen puolestapuhujilla asiakokonaisuusuudet ihan varmasti hallussa, vinkkasi Roberto Vavassori.


      • Anonyymi kirjoitti:

        – Vaikka jokainen Euroopassa rekisterissä oleva henkilöauto muuttuisi yhdessä yössä sähkökäyttöiseksi, se olisi koko maailman hiilidioksidipäästöissä vain olemattoman pieni korjausliike. Käytännössä tuo manööveri pudottaisi globaalia hiilidioksidin päästömäärää 0,4 prosenttia, muistutti Vavassori.


        Ohuelta tuntuva kokonaispudotus selittyy kolmella seikalla. Euroopan osuus maailman kaikista hiilidioksidipäästöistä on vain kymmenisen prosenttia. Lisäksi henkilöautoliikenteen osuus kaikista hiilidioksidipäästöistä on vain seitsemän prosenttia, ja sähköntuotannosta syntyy hiilidioksidipäästöjä.

        Vavassori vakuutti, ettei hänellä tai autoteollisuudella ylipäätään ole mitään puhtaampia autoja vastaan.

        – Numeroita tutkiessa vain tulee vääjäämättä mieleen, että ovatkohan autoilun sähköistymisen puolestapuhujilla asiakokonaisuusuudet ihan varmasti hallussa, vinkkasi Roberto Vavassori.

        Ihan vaan ilman ilmastopelleilyä, autoilu on jotenkin tiensä päässä. On kaupunkeja, jotka tekevät hengittämisen vaikeaksi ja melu on hirveä. Yksi auto siellä toinen täällä menee, mutta kun kaikki haluavat samalla pläntille asumaan, ei se oikein enää toimi. Ilman ilmastokysymystäkin tähän pitäisi keksiä joku parempi tapa liikkua. Auto on kallis kustannus. Nuoriso on jättämässä autoilun se näkyy ajokorttikokelaista. Autolla ajaminen on tylsää tien tuijottamista. Sillä ei nappaa edes pisteitä, ketään ei kiinnosta mikään bemari. Ihmisillä on parempaa tekemistä kuin istua ratin takana ja tuijottaa tietä. SIlle lehmälle pitää rakentaa kalliita teitä. Nastarenkaat jarruttamiseen, vaikka se syö tien. Mikään työsuojelu ei antaisi lupaa kohdata vastaantulijaa 1-2 metrin päästä, pimeällä ja liukkaalla tiellä, ratissa kaksi hullua. Kuka uskaltaa ajaa tietä, jossa keskiviivan paikalla on kilometrin rotko? Se rotko ei tule kuitenkaan sinun kaistalle, mutta vastaantuleva auto voi tulla!


      • Anonyymi

        Vitun sika.. kyllä ei ole noin minun tuloihin, pöljä. Eläkkeet on puolet liksasta, pöljä!


    • Anonyymi

      Ja kukahan tässä on se sika?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe