Mitäs kuuluu tälle päivälle?
Risto miten sujuu
19
58
Vastaukset
Tässähän tää........
Koht varmaan olutta......
<3- Anonyymi
Asutko sää Risto täällä?
- Anonyymi
Yöööööök!
Vieraslaji..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yöööööök!
Vieraslaji.....Eli asut. Oletko sinä se ilkimys trollaaja?
- Anonyymi
Mitäs suunnitelmia sulla on? Auotko mennä Tinderiin? Sen pitäisi olla aika tasokas.
- Anonyymi
Keroisitko Risto rehellisestinoletko sinä se joka puhuu täällä rumia ja riehuu?
- Anonyymi
Tekeeķ mieli myös polttaa Risto? Toivottavasti lopetat tupakan polton.
- Anonyymi
Itse en pystyisi juoda olutta noin usein. Minulle tulisi siitä vain huono olo.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Ei kannatakkaan opetella juomaan päivittäin....
<3Oletko käynyt kaljan litkimiseen pitkätkin opinnot?
- Anonyymi
Mitä muuta meinaat tehdä elänällesi?
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Mitä itse.........
<3Opetella oikeinkirjoitusta.....
- Anonyymi
Opiskelen, etsin valmistuttuani töitä ja samalla etsin vakituista miesystävää Tinderistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opiskelen, etsin valmistuttuani töitä ja samalla etsin vakituista miesystävää Tinderistä.
Hyvä Risto, niin sitä pitää. Tulit ulos kaapista. <3...............☆
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen en ole Risto.
- Anonyymi
Aaa okei..tää meni siis nyt tähän. Joku paskamakki täällä jaksaa trollata. En tiedä onko se Risto tai kuka mutta terveisiä sulle : Hanki elämä.
- Anonyymi
:)........
<3..................
- Anonyymi
Jeesus ristos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740