Suvaitsevainen on ihminen joka haluaa "auttaa" muita TOISTEN, ei omalla omaisuudellaan!
SUVAITSEVAISEN MÄÄRITELMÄ!
81
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs suvakki tuohon?
- Anonyymi
Silloin, kun valtio auttaa esim. pakolaisia, auttaa se heitä niin persuilta kuin suvakeiltakin kerätyillä varoilla.
Kukaan ei voi auttaa ketään toisen henkilökohtaisilla varoilla ilman toisen suostumusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin, kun valtio auttaa esim. pakolaisia, auttaa se heitä niin persuilta kuin suvakeiltakin kerätyillä varoilla.
Kukaan ei voi auttaa ketään toisen henkilökohtaisilla varoilla ilman toisen suostumusta.Minkäs takia sit maailmassa on olemassa ns. hyväntekeväisyyskeräyksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei voi auttaa ketään toisen henkilökohtaisilla varoilla ilman toisen suostumusta.Suvakki on valmis törsäämään verovaroja turhuuteen (matuihin) koska "rahat eivät ole itseltä pois".
Suvakki on usein jossain taulukkopalkkatöissä, ja rahat käteen ovat aina se sama.
Kokevat sitten että voisihan sitä veroja lyödä lisää esim yrittäjille.
Suvaitsevaisen tulisi maksaa omistaan erikseen perustettuun matukassaan, jonne jokainen suvakki voi omaa kilpeään kiillottaa sen suhteen paljonko sinne on henkilökohtaisesti maksanut.
Loisiakaan ei ole sen jälkeen varaa ottaa eläteiksi enempää kun kassalaatikosta löytyy todellista ja tosiasiallista suvaitsevaisuutta.
Nyt ovat valmiita ottamaan vaikka velkaa että noita tyhjäntoimittajia saavat lisää tähän maahan.
Ovatko suvakit jotain epätoivoisia sinkkuja, jotka eivät suomalaista kunnon miestä voi saada?
Turvautuvat "postimyyntimiehiin" (jotka verovaroista maksatetaan), joita voivat sitten luulojensa mukaan alistaa, kun postimyyntimies on alempi ja lukutaidoton.
- Anonyymi
Suvaitsevainen ei voi suvaita suvaitsemattomia.
Suvaitsemattomia ovat luonnollisesti kaikki, jotka ajattelevat eri tavalla kuin suvaitsevainen.
Ville Niinistö on tosi suvaitsevainen ja siksi hän ei suvaitse suvaitsemattomia rakennellessaan Suomea suvaitsevaiseksi hiilivapaaksi maaksi. - Anonyymi
Suvaitsevaisuus on synonyymi välinpitämättömyydelle.
- Anonyymi
Naivi pulmunen
- Anonyymi
Eipäs vaan natsismille!
Suvakit haluu hallita maailmaa omien lapsellisten ja jääräpäisten yhden ainoan oikean asian politiikalla johon ei ole olemassa mitään poikkeuksia, ja mitäs muutakaan tollanen on kuin natsismia?
- Anonyymi
eikä varsinkaan oman turvallisuutensa kustannuksella.
- Anonyymi
Suvakki on siis riistäjä, valehtelija, järjenvastainen, arvostelukyvytön tyranni, joka ei suvaitse kuin oman sonta-aatteen.
- Anonyymi
Kuulostaa suomen puolueilta?
- Anonyymi
Suvaitsevaiset tuppaavat olemaan korkeasti koulutettuja ja hyvätuloisia, joten he maksavat kaltaistesi fattarahat, niin että voit sinäkin määkiä täällä bissepäissäsi.
- Anonyymi
Siispä suvaitsevaisten kuuluu ottaa kantaakseen mitä tilaavat, eikä laittaa eläkeläisiä ja opiskelijoita kärsimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siispä suvaitsevaisten kuuluu ottaa kantaakseen mitä tilaavat, eikä laittaa eläkeläisiä ja opiskelijoita kärsimään.
Sutki on tyypillisest korkeasti koulutettu, mutta ei työpäivääkään tehnyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sutki on tyypillisest korkeasti koulutettu, mutta ei työpäivääkään tehnyt
Olen koko elämäni tehnyt koulutustasoani alempia mutta rahakkaita töitä.
Kiitän arvostuksestanne koulutustasoa kohtaan. Arvostan itse myös kouluttautumista sekä maahantulijoita joilla on tavoitteita ja päämääriä, sekä haluavat kouluttautua ja edetä muuallakin kuin sosiaaliluukuilla. - Anonyymi
Suvakki verorahoin rahoitetussa suojatyöpaikkansa turhavirassaan ei rahoita ketään, vaan on itse ottaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suvakki verorahoin rahoitetussa suojatyöpaikkansa turhavirassaan ei rahoita ketään, vaan on itse ottaja.
Näin se todellakin menee. Suvaitsevaiset ovat pääsääntöisesti saaneet koulutuksensa aloille, joiden palkat käytännössä maksavat nettoveronmaksajat. Suvaitsevaiset vain palauttavat osan palkastaan takaisin veroina yhteiskunnalle, mutta he itse eivät pysty luomaan uutta varallisuutta yhteiskunnan käyttöön nettoveronmaksajien tavoin.
- Anonyymi
Mutta se korkea koulutus ei takaa viisautta jota suvakeilla ei ole. Miksi eivät käytä sitä älyään siinäkään että olisi sata kertaa halvempi auttaa ihmisiä lähialueille, kuin tuoda heitä tähänkin maahan ja aiheuttaa myös kansallemme suurta vaaraa täten? Ei siinä hommassa äly ole loistanut olemassaolollaan eikä loista vieläkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen koko elämäni tehnyt koulutustasoani alempia mutta rahakkaita töitä.
Kiitän arvostuksestanne koulutustasoa kohtaan. Arvostan itse myös kouluttautumista sekä maahantulijoita joilla on tavoitteita ja päämääriä, sekä haluavat kouluttautua ja edetä muuallakin kuin sosiaaliluukuilla.Tarkoititko niitä maahantulijoita, joita vihreät ovat julistaneet vuoden maahanmuuttajaksi, ja järjestäneet hyvän viran heille, ja jotka kohta paljastuivat aivan täysiksi huijareiksi !!!?
- Anonyymi
99 % suvakkeja on jotain sosionomeja ja muita sössö-yliopistolaisia, joista 99 % on jossain veronmaksajien maksamissa ”halaamalla maailma paremmaksi” virkamieshössötyksissä töissä joten suvakit ei o sen kummosempaa kuin yks uus lisärasite veronmaksajille haittamatujensa ohella! :/
- Anonyymi
Tässä ketjussa tulee esille kaikki totuus, jota tekopyhät "suvaitsevaiset" kaikessa tekopyhyydessään haluavat itsestään julkituoda.
Jos suvaitsevainen olisi aidosti suvaitsevainen, maksaisi kyseinen suvaitsevainen maahantunkijoiden elatuksen omasta kukkarostaan.
Suvaitsevaisten on siis turha huudella jos ei ole esittää kuinka on omasta rahasta maksettu lorvehtijoiden elatus.- Anonyymi
Samaa mieltä. Ne ketkä näitä tänne haluavat niin elättäköön kanssa,ja kestäköön myös ne "lieveilmiöt" ja "yksittäistapaukset".
- Anonyymi
"Jos suvaitsevainen olisi aidosti suvaitsevainen, maksaisi kyseinen suvaitsevainen maahantunkijoiden elatuksen omasta kukkarostaan."
Tyhmintä mitä olen koskaan kuullut.
Rasistit ja rikkaat rakastavat palaaehtoisesta maksamisesta koska heidän ei tarvitse maksaa senttiäkään mistään.
Ovat kuitenkin itse persaukisia uunoja joiden hyvinvointia on tuettu koulussa ja julkisin liikennevaroin ja elatustuin.
Please, oikeasti muuta jonnekkin kiinaan jossa valtio ei maksa penniäkään sulle elämisestä ja katsotaan parin sukupolven kuluttua onko ketään enään hengissä vai onko pojan poika joku yritysjohtaja.
Sulla ei ole mikään pakko elää suomessa jos kerta ei kiinnosta verorahoin tukea niitä asioita jotka takaavat hyvinvoinnin ehdottomasti. Mennään vaan vapaaehtoisuuden parissa ja katsotaan oletko maksanut poikasi 10 tonnin opiskelumaksut ja 5 tonnin terveydenhuollon, menetit välissä 5 tonnia kun kolmas osapuoli veti välistä ja lahjoitti sen palvelulla lähinnä mainoksia.
Kyllä rikkaat nauraa kippurassa kun perussuomalainen äänestää omia intressejä vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos suvaitsevainen olisi aidosti suvaitsevainen, maksaisi kyseinen suvaitsevainen maahantunkijoiden elatuksen omasta kukkarostaan."
Rasistit ja rikkaat rakastavat palaaehtoisesta maksamisesta koska heidän ei tarvitse maksaa senttiäkään mistään.
Ovat kuitenkin itse persaukisia uunoja joiden hyvinvointia on tuettu koulussa ja julkisin liikennevaroin ja elatustuin.
Please, oikeasti muuta jonnekkin kiinaan jossa valtio ei maksa penniäkään sulle elämisestä ja katsotaan parin sukupolven kuluttua onko ketään enään hengissä vai onko pojan poika joku yritysjohtaja.
Sulla ei ole mikään pakko elää suomessa jos kerta ei kiinnosta verorahoin tukea niitä asioita jotka takaavat hyvinvoinnin ehdottomasti. Mennään vaan vapaaehtoisuuden parissa ja katsotaan oletko maksanut poikasi 10 tonnin opiskelumaksut ja 5 tonnin terveydenhuollon, menetit välissä 5 tonnia kun kolmas osapuoli veti välistä ja lahjoitti sen palvelulla lähinnä mainoksia.
Kyllä rikkaat nauraa kippurassa kun perussuomalainen äänestää omia intressejä vastaan.En halua olla loisten maksajana. (Loinen on sellainen joka ei koskaan eikä ikinä tule antamaan Suomen maalle vastinetta saamastaan.)
Loinen ei työllisty ikinä, ja verukkeina milloin kielitaito ja milloin mikäkin. - Anonyymi
Nämä moisivat latut saavat hulppeat asunnot Helsingin parhailta paikoilta ja asuntokeinottelijat varmat huippuvuokrat kaupungin rahakirstusta.
Näin se loispyörä pyörii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä moisivat latut saavat hulppeat asunnot Helsingin parhailta paikoilta ja asuntokeinottelijat varmat huippuvuokrat kaupungin rahakirstusta.
Näin se loispyörä pyörii.Joo ja kaikissa korkeaarvoississa asemissa on ulkoavaruudesta tulleita alieneita jotka yrittävät tuhota yhteiskunnan sosiaalituin.
Koitappa kerran elämässäsi antaa faktaperäisiä väitteitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja kaikissa korkeaarvoississa asemissa on ulkoavaruudesta tulleita alieneita jotka yrittävät tuhota yhteiskunnan sosiaalituin.
Koitappa kerran elämässäsi antaa faktaperäisiä väitteitä.----Koitappa kerran elämässäsi antaa faktaperäisiä väitteitä.----
No voi kuules..... jos et vielä naiiviudessasi ole huomannut, toimii Suomessa "hyväveli" -järjestelmä.
Yksikään media ei saa sanoa ei sitten yhtäkään poikkipuolista tai totuuteen perustuvaa lausumaa kun kyseessä on Suomen kansalle haitallinen toiminta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
----Koitappa kerran elämässäsi antaa faktaperäisiä väitteitä.----
No voi kuules..... jos et vielä naiiviudessasi ole huomannut, toimii Suomessa "hyväveli" -järjestelmä.
Yksikään media ei saa sanoa ei sitten yhtäkään poikkipuolista tai totuuteen perustuvaa lausumaa kun kyseessä on Suomen kansalle haitallinen toiminta."Yksikään media ei saa sanoa ei sitten yhtäkään poikkipuolista tai totuuteen perustuvaa lausumaa kun kyseessä on Suomen kansalle haitallinen toiminta."
Juuri näin. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä rikkaat nauraa kippurassa kun perussuomalainen äänestää omia intressejä vastaan.Please, ota selvää että mitä maissa joita käytät esimerkkinäsi ihan oikeasti maksetaan sosiaaliturvaa? :)
”In 2020, total public expenditure on social security and employment in China had amounted to almost 3.26 trillion yuan”
Eli sosiaaliturvamenot ja työttömyysturvakulut oli Kiinassa viime vuonna 3,26 biljoonaa yuania, eli tollai 416 mrd euroa.
- Anonyymi
Vihdoin välähti.
- Anonyymi
Päästöjen suvaitsevikko = säästöjenlähde....
- Anonyymi
Suvaitsemisessä ei ole mitään pahaa, kunhan terve järki ja logiikka pysyy matkassa.
Suvakit taas ovat alhaisen ÄÖ:n omaavia, tekopyhiä tyyppejä, jotka eivät osaa ajatella omilla aivoillaan. Kaikki heidän ns. Hyvät tarkoitukset ovat vain keino pönkittää omaa egoaan muiden silmissä. "katsokaa kaikki kuinka hyvä tyyppi minä olen" meininkiä. Heidän osallistuminen politiikkaan vaikka vain äänestämällä on katastrofaalista parhaimmillaankin. - Anonyymi
Nykyisin käsitteet ovat aivan hakusessa. Mamu ei ole matu eikä pakolainen. Matut eivät ole työperäisiä maahanmuuttajia. Turvapaikanhakijana esiintyvän mamun tai matun ei tule jäädä loppuelämäkseen maahan mamuilemaan tai matuilemaan kelan asiakkaana.
Ja suvaitsevainen ei ole missään nimessä suvakki! Suvakki on äärimmäisen valikoivasti suvaitsevainen, muuten todella suvaitsematon. Suvaitsevainen on nimensä mukainen. - Anonyymi
Moni suvakki tienaa maahanmuutolla omaisuuksia.
- Anonyymi
Mutta kun nainen tienaa matuja majoittamalla pitää osata myös antaa tyydytystä maksaville viskaaleille, jotta kolmekin miljoonaa verokassasta omalle tilille napsahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun nainen tienaa matuja majoittamalla pitää osata myös antaa tyydytystä maksaville viskaaleille, jotta kolmekin miljoonaa verokassasta omalle tilille napsahtaa.
Tällaista "menestyjää" Ratzmyar on hehkutettu että tuollaisia summia sille olisi maksettu.
Jos kolme miljoonaa omalle tilille tyhjästä on siirtynyt niin jossakin on vikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaista "menestyjää" Ratzmyar on hehkutettu että tuollaisia summia sille olisi maksettu.
Jos kolme miljoonaa omalle tilille tyhjästä on siirtynyt niin jossakin on vikaa.Joku saanut "kastaa kärkeään" Ratzmyarin kosteikossa. Ainahan se on seksiä käytetty vaihdannan välineenä. Muuta selitystä ei ole noin poskettomia summia selittämään.
- Anonyymi
Suvaitsevainen on alaston walesialainen, joka ajaa yksipyöräistä.
Oikea suvaitsevaisen määritelmä on se että tämä sallii jotakin, josta tämä on eri mieltä. Esimerkiksi tehköön ihmiset mihin tahansa, kunhan tämä ei ole laitonta, aiheuta vahinkoa toiselle eikö mielellään itselleenkään. - Anonyymi
Suvaitsevaisuus määritetään siten, että kun suomeen tulee hädänalaisia pakolaisia, heidät otetaan hellään huomaan ja autetaan uuden elämän alkuun. Samoin siten, että kun hädänalaisina pakolaisina maahan tulleet ihmiset liikkuvat ulkona, he eivät joudu kokemaan rasistista huutelua natseilta vaan saavat olla rauhassa natseilta. Kolmanneksi suvaitsevaisuus määritetään siten, että aito suvaitsevainen taistelee 24/7 rasismia ja natsismia vastaan ja on omistanut elämänsä rasismin ja natsismin kitkemiseen.
Tässä määritelmä. Nyt sisäistäkää.- Anonyymi
Toi sinun kohtasi " ja autetaan uuden elämän alkuun" olisi hyvä siinätapauksessa kun ottaisivat sitten oman vastuunsa ja lopettaisivat olemasta loppuikäisinä elätteinä toisten taakkoina ja maksettavina.
- Anonyymi
Suvaitsevainen on se joka yrittää epätoivoisesti paikata persujen aiheuttamia miljardien kustannuksia.
- Anonyymi
Vihervassareiden mielestä lähimmäistä pitää auttaa.
Kysymykseksi jää enää...
KENEN RAHOILLA? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervassareiden mielestä lähimmäistä pitää auttaa.
Kysymykseksi jää enää...
KENEN RAHOILLA?Persun mielestä lähimmäisen voi potkia suohon. Pääasia että persulla on asiat hyvin. Vtut muista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persun mielestä lähimmäisen voi potkia suohon. Pääasia että persulla on asiat hyvin. Vtut muista.
Olen itse "haittakantasuomalainen PERSU".
On erotettava pidetäänkö "lähimmäisinämme" koko maailmaa, vai oma kansa ensin.
Ei ole mitään syytä eikä rahaakaan nostaa koko maailma "köyhyydestä" suomalaisen työtätekevän maksamana.
Edes koko suomen kansan koko omaisuus ei riitä tekemään koko maailmasta "hyvinvoivia".
Hyvinvointiin kun pitäisi kuulua myös se omakin vastuu työn tekemisestä, eikä vain tulla loisiksi toisten kukkaroille.
Sosialistit eli demarit ja vastaavat ovat tunnettuja siitä että aina ovat toisten tekemää tulosta itselleen omimassa.
Kuitenkaan sosialisti ei ole laittanut tikkua ristiin tuloksen aikaansaamiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään syytä eikä rahaakaan nostaa koko maailma "köyhyydestä" suomalaisen työtätekevän maksamana.
Edes koko suomen kansan koko omaisuus ei riitä tekemään koko maailmasta "hyvinvoivia".
Hyvinvointiin kun pitäisi kuulua myös se omakin vastuu työn tekemisestä, eikä vain tulla loisiksi toisten kukkaroille.
Sosialistit eli demarit ja vastaavat ovat tunnettuja siitä että aina ovat toisten tekemää tulosta itselleen omimassa.
Kuitenkaan sosialisti ei ole laittanut tikkua ristiin tuloksen aikaansaamiseksi.Aivan niin. Suvakit kuvittelee, että kun rahaa saa taikaseinästä, niin sitä voi jakaa ympäri maapalloa mielinmäärin. Eivätkä tosiaan tajua, ketkä ovat lähimmäisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persun mielestä lähimmäisen voi potkia suohon. Pääasia että persulla on asiat hyvin. Vtut muista.
Persut nimenomaan ajattelee lähimmäistä kun eivät halua maatamme konkurssiin haittamaahanmuutolla. Lähimmäisiä ne suomalaisetkin ovat. Se on sitäpaitsi kristillistä toimia oman maan hyväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkaan sosialisti ei ole laittanut tikkua ristiin tuloksen aikaansaamiseksi.Muutaman tikun olen ristiin laittanut 40 vuoden yhtäjaksoisella työrupeamalla.
t. sosialisti
- Anonyymi
"Hyvinvointi" revitään niiden selkänahasta, jotka käyvät tunnollisesti työssä.
Vapaamatkustajia on liikaa työtätekevien pakollisina hyysättävinä.
Hyvinvointi on "hyvinvointia", jossa vapaamatkustajat ja ketkut saavat kaiken antamatta itse mitään. - Anonyymi
Suvakkiparadoksi:
Mitä suvaitsevampi sitä ahdasmielisempi. - Anonyymi
SUVAITSEVAISUUS KUNNIAAN!
SUVAITSEVAISUUS on
" Kulttuureiden, ilmaisutapojemme ja inhimillisten elämänmuotojen rikkaan moninaisuuden kunnioittamista, hyväksymistä ja arvostamista.
Ihmisoikeuksien kunnioittamisen periaatteen mukaisesti suvaitsevaisuuden osoittaminen ei merkitse yhteiskunnallisen epäoikeudenmukaisuuden sietämistä eikä omasta vakaumuksesta luopumista eikä sen heikentämistä.
Se merkitsee, että ihminen saa vapaasti pitää kiinni vakaumuksestaan ja hyväksyy sen, että toiset pitävät kiinni omastaan.
Se merkitsee sen tosiasian hyväksymistä, että ihmisillä, jotka ovat luonnostaan erilaisia ulkomuotonsa, asemansa, puhetapansa, käyttäytymismuotojensa ja arvojensa puolesta, on oikeus elää rauhassa ja olla sellaisia kuin ovat.
Se merkitsee myös, ettei kukaan saa väkisin tyrkyttää näkemyksiään toisille."
EI HUONO --- SUVAITKAAMME TOISIAMME ja TOISTEMME ERILAISUUKSIA!!!- Anonyymi
Tämä ei päde suomalaisiin, sori vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei päde suomalaisiin, sori vaan.
Kaikkía muita suvakit suvaitsee, mutta ei suomalaisuuden ja suomalaisten arvojen puolustajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkía muita suvakit suvaitsee, mutta ei suomalaisuuden ja suomalaisten arvojen puolustajaa.
Just se todistaakin suvaitsevaisten luulevan itseään ylempiarvoiseksi, vailla mitään todellisuuspohjaa. Minä luulen, että suvaitsevaisuus on joku peitetarina, ja naamari helevetin pahalle narsistisuudelle, koska se on niin ääliömäistä ja ristiriitaista.
- Anonyymi
Tarkoititko lasten joukkoraiskauksia ja musluttajien suvaitsemattomuutta kristittyjä ja Juutalaisia kohtaan, ja heidän ylimielisyyttään myös?
- Anonyymi
Tossa sinulle ihan toisesta ketjusta aloitus kopioituna. Täyttä asiaa Teille jotka elävät jossain kaikana todellisuudesta.
Suvakit ja pikkutytöt (mukaanluettuna hallituksessaolevat) elävät edelleen tuossa kuplassa jossa jokainen tulisi työtä tekemään ja sopeutumaan suomalaiseen kulttuuriin, joka suomikulttuuri on työnteko ja ahkeruus.
Hallituksen pikkutytöt yhdessä suvakkien kanssa kuvittelevat edelleen että se monikulttuurisuuden ihanuus on ja tarkoittaa hymyileviä kasvoja, kohtaamisia, eri ruokakulttuurien vaihtoa, naapureiden kanssa kahvittelua ja kyläilyä, sekä ajatustenvaihtoa pukeutumistyyleistä ja kokkaustavoista, eri ruokalajeja ja juomia sekä näiden valmistamiseen liittyvää osaamista...
Todellisuus on kuitenkin että tullaan loisimaan toisten kustannuksella ilman omaa panosta oman elämisen kustannuksiin. Harjoitetaan väkivaltaista käytöstä, ryöstelyt, raiskaukset ym.
Mistään teatteritaiteesta tai ruokakulttuurista ei voi edes puhua, tai sellaista kuvitella olevan olemassakaan "kulttuurien vaihtona".
"Monikulttuurisuus" tarkoittaa ja on osoittautunut raa'alla tavalla tarkoittamaan maahan tunkeutumista, loisimista, tunkeutuneiden omaa alkukantaisen uskonnon ja väkivallan levittämistä. Islamilla on tavoite ja aate. Päämäärä tuhota muut pois ja jäädä ainoaksi. (Eipä juuri ole hurraamista osaamisessaan millään alueella, vähiten teknologiassa.)
Hymyssä suin kohtaamiset voi unohtaa heti. - Anonyymi
Joo alotetaan vaikka tosta ensimmäisestä kohdasta ja aletaan kunnioittamaan ja vaalimaan omaa häviävän pientä ja ainutlaatuista kultturiamme ja laaditaan laki josta seuraa kuolemantuomio kaikille jotka kehtaa edes ehdottaa että isänmaallisuus olis rasismia!
Kannatetaanko? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo alotetaan vaikka tosta ensimmäisestä kohdasta ja aletaan kunnioittamaan ja vaalimaan omaa häviävän pientä ja ainutlaatuista kultturiamme ja laaditaan laki josta seuraa kuolemantuomio kaikille jotka kehtaa edes ehdottaa että isänmaallisuus olis rasismia!
Kannatetaanko?Kannatetaan siihen asti, kunnes aloit puhua kuolemantuomioista. Kuolemantuomioita ei taida länsimaissa olla muualla kuin Texasissa, ja sielläkin olisi jo aika tulla 2020 luvulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa suvakin määritelmä = suvaitsevainen ja vajakki eli vajaamielinen.
Kehitetty toisinajattelijoiden leimaamiseksi.
Mutta, voiko vajaamielisiltä niin paljon vaatia, että eivät ymmärrä kuin yksinkertaisia lauseita.
Erotaan EU:sta, parempi pysyä EU:ssa - kannanotto aiheuttaa hämmennystä vajakeissa.
Samoin maksetaan velkaa, lasketaan verotuloja.
- Anonyymi
Teit sitten oman määritelmän. Mikä hienovarainen sitten on? Entä hyvätapainen?
- Anonyymi
Kylläpä se ns. suvaitsevaisuus tuntuis olevan sitä, että suvaitaan kaikkia niitä jotka ovat samaa mieltä suvaitsevaisen kanssa ja jotka eivät nosta esille ongelmia, joita näihin suvaittuihin asioihin liittyy.
- Anonyymi
Suvaitsevaisuus tarkoittaa nykyään sitä, että suvaitsee jotakin, mitä ei voi moraalisesti hyväksyä.
Ja mitä pahempia Isis-tekoja suvaitsee, sitä parempi ihminen suvakkistandardien mukaan.- Anonyymi
Toisin sanoen erottaako suvakkia terroristista lopulta mitenkään? Suurimmat terroristit kun ohjailevat rahavirtoja ja tekevät terroristisuunnitelmia (ovat siis terrorin mahdollistajia suvakkien lailla vain hieman eri keinoin), joita toteuttavat alemman tason käytännön terroristitoimijat.
- Anonyymi
Suvaitaan mielipide-eroja , ei rikollista toimintaa. Kunnioitetaan lakia, järjestystä ja oikeutta.
- Anonyymi
Aina ihmetellyt, että mistä yhtäkkiä putkahtaa joku ns.uussana, jolla korvataan joku vanha selkeä termi, esim. pakolainen sanalla on ollut aika monta korvaajaa ja näin on tahallaan tietysti haluttu sekoittaa rahvaan päitä. Kohta näistä rajojen ulkopuolelta tulleista ei saa käyttää mitään nimeä, siihenhän pyritään, aikamoista sekoilua.
- Anonyymi
Kävisikö luonnehdinta: rakkaat tulijat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävisikö luonnehdinta: rakkaat tulijat?
On maahanmuuttajia, ja maahantunkeutujia. "Maahantulija" on sama kuin maahantunkeutuja, mutta MATU maahantunkeutuja, tai maahantulija, sopii molempien lyhennykseksi. Usein vain menee totuuden esilletuominen poistoon. Siksipä kaunisteltu ilmaus "maahantulija" tosiasiallisesti on sama ja tarkoittaa samaa kuin maahantunkeutunut.
Maahanmuuttaja tulee töihin, ei loiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On maahanmuuttajia, ja maahantunkeutujia. "Maahantulija" on sama kuin maahantunkeutuja, mutta MATU maahantunkeutuja, tai maahantulija, sopii molempien lyhennykseksi. Usein vain menee totuuden esilletuominen poistoon. Siksipä kaunisteltu ilmaus "maahantulija" tosiasiallisesti on sama ja tarkoittaa samaa kuin maahantunkeutunut.
Maahanmuuttaja tulee töihin, ei loiseksi.No eiköhän tuossa viimeisessä viestissä ollut kaikki oleellinen selvä Suomeksi.
- Anonyymi
Suvaitsevainen =kommunisti.
- Anonyymi
Vihervassarit kunnostautuneet.
- Anonyymi
https://fi.wikipedia.org/wiki/Altruismi
Altruismi (ransk. altruisme[1], lat. alter ”toinen”[2]) tarkoittaa epäitsekästä ja pyyteetöntä[3][4] toimintaa, jossa toisen hyvä asetetaan oman edun edelle.[5] Altruismin vastakohta on egoismi.[6] Termin esitti ranskalainen filosofi Auguste Comte vuonna 1851, jolloin hän määritteli altruismin uhrautumiseksi muiden eduksi.[1] - Anonyymi
Suvaitsevainen suvaitsee vain samanlailla ajattelevia ei muita.
- Anonyymi
Erikoista että suvakkius sallitaan, autollakaan ei saa ajaa humaltuneena.
- Anonyymi
Ns suvaitsevainen elää kuplassa eikä katso mitä ympärillä tapahtuu.
- Anonyymi
Erilaisia mielipiteitä tulee suvaita, se on sananvapautta. Kuka kehtaa vastustaa tätä?
Huonoa käytöstä, rötöksiä ja rikollisuutta ei tule hyväksyä vaan paljastaa .
Epäkohtiin tulee puuttua ja korjata. Lapset tulee kasvattaa lainkuuliaisiksi.
Lait ja asetukset on säädetty kaikkien turvaksi. Niitä tulee kunnioittaa.
Rikkomuksista tulee rangaista, rikollisia ei tule suosia vaan yrittää kasvattaa.
Sitten on rangaistusseuraamusvirasto, joka yrittää vähän isommalla volyymilla.
olen siis oikea suvaitsevainen. - Anonyymi
Ei lähimmäisenrakkauteen rahaa kulu.
- Anonyymi
En maksaisi omistani. Vastinetta on vaadittava saadun vastineeksi ulkopuolelta vastaan otettavilta työnteon muodossa. Kantasuomalainen tehnyt jo työelämän Suomen hyväksi.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3125561- 745109
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484186- 523861
- 433524
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo913156Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv753031- 422207
- 492148
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272098