"En ole kiinnostunut maallisista palkinnoista vaan ikuisista totuuksista. Ne löytyvät Raamatusta. "
Näin siis nimimerkki RaamattuOnTotuus. No katsotaanpa näitä ikuisia totuuksia:
- Puut kävelevät ja valitsevat itselleen kuninkaan
-Aasit puhuvat
-Peikkoja on olemassa
- 40 päivässä voi sataa 9 kilometriä vettä joka haihtuu jälkiä jättämättä
- Juutalaiset juoksevat 352 kilometriä putkeen merenpohjassa, kestää 27 tuntia
Näihin siis pitää uskoa, mutta jos uskoo siihen että vähittäinen kehitys synnytti nykyiset eläin- ja kasvilajit makroevoluution avulla, makroevoluution joka on empiirisesti todistettu, sillä lajiutuminen on makroevoluutiota, niin se on mahdotonta hullutusta. Jos taas vedotaan siihen että maan kuoressa on vettä, niin ei ole. Kyseessä on kiteytynyt ringwoodiitti niminen mineraali, joka kykenee varastoimaan vesimolekyylejä. Juutalaisten exodus on täysin mahdoton, ja on aika erikoinen väite ettei ratsailla oleva armeija saa ketään juoksevaa väkijoukkua kiinni 27 tunnissa.
Jotenkin ei vakuuta tuo "ikuinen totuus", joka on kaiken lisäksi äänestämällä koottu...
Kreationismin ikuisia totuuksia
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jumalalle ei mikään ole mahdotonta. Siitä on esimerkkinä kaikki luomakunnassa. Elämän synty jos mikä, on ihme. Ja selvästi tämä asia monia ateisteja kaivelee, kun eivät pääse asian yli. Sekin kertoo siitä, että heidän sisimmässä on tietoisuus Luojan olemassaolosta.
- Anonyymi
Ei olekaan. Manitou on kaikkivaltias... Vai oliko se sittenkin Lentävä Spagettihirviö? En nyt muista. Saattoi olla joku muukin.
Jos Raamattu on totuus, miksi siinä on niin paljon virheitä. Hyönteisillekin on Mooseksen päivien jälkeen kehittynyt varmaan yksi jalkapari lisää, koska nelijalkaisia lentäviä iljetyksiä ei enää luonnosta löydy. Jumalalle on monikin asia mahdotonta, esimerkiksi evoluution mahdollistaminen ja kitiinikavioisen hevosen luominen. Näin mikäli uskomme Markviittä ja JiiCeetä ja miksi emme uskoisi, kuten Peter Nyman saattaisi sanoa. Jokaisen uskovaisen Jumalalla on omat rajoituksensa.
- Anonyymi
Eli kretulta ei tule perusteltua, havaintoon perustuvaa argumenttia kumoamaan evoluutiota. Raamatun lainailuhan sellainen ei ole.
"Jotenkin ei vakuuta tuo "ikuinen totuus", joka on kaiken lisäksi äänestämällä koottu..."
Ja tuo ikuinen totuus menee metsään jo luomismyytin 3. jakeessa.
3 Jumala sanoi: »Tulkoon valo!» Ja valo tuli.
Tuossa jakeessa luotiin valo, mutta nykytietämyksen mukainen valon lähde (aurinko) luotiin vasta neljäntenä päivänä.- Anonyymi
"Jumala sanoi: 'Tulkoon valkeus'. Ja valkeus tuli. Ja Jumala näki, että valkeus oli hyvä; ja Jumala erotti valkeuden pimeydestä" ( 1 Mooses 1:3-4).
"Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: 'Minä Olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on elämän valkeus'" (Johannes 8:12).
On siis olemassa kaksi valoa. Aurinko, joka paistaa niin hyville kuin pahoillekin, sekä Jeesus Kristus, joka valaisee ihmisen sydämen, kun vain avaa sydämensä hänelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jumala sanoi: 'Tulkoon valkeus'. Ja valkeus tuli. Ja Jumala näki, että valkeus oli hyvä; ja Jumala erotti valkeuden pimeydestä" ( 1 Mooses 1:3-4).
"Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: 'Minä Olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on elämän valkeus'" (Johannes 8:12).
On siis olemassa kaksi valoa. Aurinko, joka paistaa niin hyville kuin pahoillekin, sekä Jeesus Kristus, joka valaisee ihmisen sydämen, kun vain avaa sydämensä hänelle.Tuo taisi olla kaanaankieltä.
Mitä tarkoittaa suomeksi, että joku valaisee sydämen? Entä sydämen avaaminen? Avosydänlaikkauksen tiedän, mutta et taida tarkoittaa sitä.
Jeesus Kristusko se oli, joka valaisi puut ja vihreät kasvit mahdollistaen samalla yhteyttämisen jo ennen kuin Aurinkoa oli luotu? Taisi myös toimia lämmittimenä avaruuden holotnaa vastaan. Anonyymi kirjoitti:
Tuo taisi olla kaanaankieltä.
Mitä tarkoittaa suomeksi, että joku valaisee sydämen? Entä sydämen avaaminen? Avosydänlaikkauksen tiedän, mutta et taida tarkoittaa sitä.
Jeesus Kristusko se oli, joka valaisi puut ja vihreät kasvit mahdollistaen samalla yhteyttämisen jo ennen kuin Aurinkoa oli luotu? Taisi myös toimia lämmittimenä avaruuden holotnaa vastaan.Ei kai se Jeesus voinut olla, hänhän syntyi vasta nelisentuhatta vuotta myöhemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siis olemassa kaksi valoa. Aurinko, joka paistaa niin hyville kuin pahoillekin, sekä Jeesus Kristus, joka valaisee ihmisen sydämen, kun vain avaa sydämensä hänelle.Siis jumala loi jeesuksen ensimmäisenä päivänä. Hiiiiiiiiiiieman raamatun vastaista...
- Anonyymi
Mitä ovat "ikuiset totuudet" todellisuudessa?
Ensin keksitään jotain järjetöntä, jota ei voi oikeasti koskaan tapahtua ja sitten sanotaan, että se on ikuinen totuus. Jos joku ihmettelee tuon totuuden järjettömyyttä, uskis väittää, että se on jotain yliluonnollista, jota muka kuitenkin tapahtuu.
Uskonnolliset totuudet ovat vain keksittyä humpuukia ja hölynpölyä! - Anonyymi
> Peikkoja on olemassa
Sinä et siis usko Pietarin peikkojen olevan olemassa ja levittävän "valeuutisia"? "-Aasit puhuvat"
Ihaaa oli aasi :-)
"-Peikkoja on olemassa"
Rudolf Steiner uskoi maahisiin.
Tiedä sitten onko sama asia.//- 40 päivässä voi sataa 9 kilometriä vettä joka haihtuu jälkiä jättämättä//
Tuo osoittaa, miten heikosti tunnet Raamatun tekstejä. Et myöskään ole perehtynyt geologien tutkimuksiin.
Mitä tulee vesimääriin, Raamatussa lukee selvästi, että kun vedenpaisumus alkoi, niin 'Kaikki suuren syvyyden lähteet aukesivat'. Vettä alkoi siis tulla maankuoren alta.
Tutkimusten mukaan maankuoren alla voi olla jopa kymmenen kertaa enemmän vettä kuin valtamerissä yhteensä. Vesi on sitoutunut ringwoodiitti-nimiseen mineraaliin. Tuollainen vesimäärä riittäisi kevyesti peittämään korkeimmatkin vuoret.
Enempää en viitsi pilkkaamistasi oikoa. Ota kuitenkin asioista selvää ennen kuin päästelet ateistiaivopierujasi.- Anonyymi
Ringwoodiittiin on sitoutunut yksittäisiä vesimolekyylejä. Eivät ne voi purskahtaa pinnalle, eikä tulvavesi voi imeytä mannerlaatoissa olevaan kivimateriaaliin. Onneton selitysyritys.
Ps. Hyönteisillä on nykyään kuusi jalkaa. Nopeaa evoluutiotako?
Pitänee aloittaa Tiedevuosi uudelleen ja ROT:n omilla säännöillä. Vain tieteellisiin tutkimuksiin perustuvat kommentit hyväksytään. Muistat ROT varmaan, kuinka viimeksi kävi.
MaaOnVanha - Anonyymi
Et sitten huomannut, että aloittaja käsitteli ringwoodiitti kysymyksen jo aloituksessaan.
- Anonyymi
"Tuo osoittaa, miten heikosti tunnet Raamatun tekstejä. Et myöskään ole perehtynyt geologien tutkimuksiin."
Jotka osoittavat tulvan myytiksi.
"Mitä tulee vesimääriin, Raamatussa lukee selvästi, että kun vedenpaisumus alkoi, niin 'Kaikki suuren syvyyden lähteet aukesivat'. Vettä alkoi siis tulla maankuoren alta.
Tutkimusten mukaan maankuoren alla voi olla jopa kymmenen kertaa enemmän vettä kuin valtamerissä yhteensä. Vesi on sitoutunut ringwoodiitti-nimiseen mineraaliin. Tuollainen vesimäärä riittäisi kevyesti peittämään korkeimmatkin vuoret."
Ringwoodiitti on kristalloitunut mineraali, jossa vesimolekyylit ovat sitoutuneena, eivät nesteenä. Kannattaisi lukea muutakin kuin TV7kan uutiskirjettä niin tietäisit.
Luepas tuolta:
https://www.quora.com/Doesnt-the-recent-discovery-of-a-huge-ocean-at-the-Earths-core-3-times-the-amount-of-water-on-the-Earths-surface-support-the-biblical-flood
https://ageofrocks.wordpress.com/2014/06/16/earths-underground-ocean-no-remnant-of-the-flood/
"Enempää en viitsi pilkkaamistasi oikoa. Ota kuitenkin asioista selvää ennen kuin päästelet ateistiaivopierujasi. "
taisi kretulta argumentit oppua kun ad hominemiin oli pakko mennä... Ringwoodiitissa vettä on maks. 2,6%, vähemmän kuin kuivassa pyykissä tai saunaan kelpaavissa polttopuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566762Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414765- 712531
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411949- 181588
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 181331
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151289- 241214
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117