Tulossa myyntiin tila, jossa on noin 109 ha metsämaata. Tämä maa jakautuu niin, että siinä on tarkoitus jättää kiinteistölle noin 10 ha tontti. Ostettavaksi jää 30 ha metsää ja 70 ha hakattuja käsittelemättömiä aukkoja. Tila on keskisuomessa ja mitä olen niitä metsiä kiertänyt siellä on paljon pystyyn kuivuneita kuusia ja ne ei ole priimaa. Löytyykö asiantuntijaa, joka osaa neuvoa tarjouksen teossa?
Hintaa_kysyn
5
224
Vastaukset
- Anonyymi
Tonni näkemättä.
- Anonyymi
Mukavaa saada asiallisia vastauksia. Suurusluokkaa haen. Huono metsä hehtaarihinta ja käsittelemätön aukko hehtaarihinta. Ei sen tartte olla sentilleen.
Aukot on osittain niin vanhoja, että ensimmäinen toimenpide on raivaussaha homma. - Anonyymi
Tarvitsetko injektion kassavirtaasi varten?
Haluatko rahoittaa seuraavaa projektiasi?
Oletko ollut liiketoiminnassa vähintään 6 kuukautta ja keskimäärin 10 000 euron tulot kuukaudessa?
Tarvitsetko 10 000–500 000 euroa? Lähetä minulle lisätietoja.Whatsapp me numeroon 34612292376 - Anonyymi
Huonokuntoinen metsä tai aukoksi hakattu metsäpohja tai märkä peltomaa on siinä 500-1000e/ha.
Sinuna myisin koko tilan tuollaisenaan. Saat paljon enemmän rahaa kokonaisuutena kuin pilkottuna. Kiinteistövälittäjät aina kertoo miten hyvän hinnan saa talousrakennuksista ja naapurit ostaa mielellään pellot ja metsät. Mutta totuus on se että tuollaista yli 100ha tilaa minäkin olen etsinyt jo vuosia. Ikävä kyllä ne on aina pilkottu ja sitten tarjotaan ostettavaksi tilan alkuperäisiä maita.
Rajoittuuko tilasi suuremman vesistön rantaan? Jos rajoittuu niin meidän pitää alkaa keskustelemaan.- Anonyymi
Ota tuo 70ha hakkuuaukeaa sisämaasta. Se on realismia.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 562906
- 89988
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!13987- 49886
- 84844
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 95729
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86615- 48585