Kerron suoraan kokemuksistani Easydriverin mp-koulutuksen osalta. Menin ajamaan A-korttia ihan nollasta, ei mitään kokemusta pohjalla. Mp-opettajaksi on siellä Kyösti. Alussa luulin että hän antaa vaan kovaa opetusta, mutta sehän on ihan jotain muuta: ilkeyttää just nuorille ja naisille, edellyttää että kaikki osaa heti. Heti parin epäonnistuneen yrityksen jälkeen kitisee "ei tästä mitään tuu, ihan älyttöntä touhua, älä ole tommonen". Hänen palaute ei ole rakentavaa vaan kaiken itseluottamuksen tuhoava , alentava ja törkeää. Hän vie muuten rauhallisetkin ihmiset itkun äärelle, minut myös. Viimeisellä ajotunnilla ennen inssiä antoi samamallisen mutta eri pyörän, millä oli näkyvästi kaaduttu: vaihdepoljin löysä, peili ei pysynyt paikoillaan, tasapainopiste eriläinen. Kun koitin sanoa että tässä on näitä vikoja, oli palaute vaan että "älä etsi vikaa pyörästä, katso peiliin, vika on sussa". Inssi aaamuna kun kysyin että saisinko sen toisen pyörän mikä oli alussa, sanos että älä näe unta, mulla ei oo semmost ollutkaan. Kun eka inssi epäonnistui (hermot petti), ja kädet tärisivät, se oli sanonut mun miehelle hetki myöhemmin ettei hän oo nähnyt että naisen kädet tärisee näin paljon muuten kun isoa kyrpää nähdessä.
Olen saanut saman alueen toisella laidalla olevan TT-drivers autokoulun mukavilta kavereilta enemmän vinkkejä ja apua, silloin kun olen omalla pyörällä käynyt harjoittelemassa. On oikeesti auttanut eteenpäin ja kasvattanut itseluottamusta lyhyessä ajassa. Suosittelen lämpimästi heitä, halvemmat hinnat, tehokasta ja loogista opetusta, rennot ja mukavat opettajat. PS. Easydriverissa opettaja ei istu ikinä pyörän selkään eikä näytä tehtäviä, kuivaa vaatimista vaan.
PSS: Easydriversin opetusalue on epätasaista, pujottelu alamäessä, kiihdytysalue epätasaista, vanhaa alfalttia, irtohiekkaa jms.
Minkäläisiä kokemuksia on muilla sen autokoulun mopo/moottoripyöräkoulutuksesta?
Easydriver Turku Mp-opetus
0
151
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028