UUSI MUMMOSEKSI

Anonyymi

Vanha mummoseksi-ketju oli loistava. Se on rullaillut jo melkein kahdeksan vuotta.
Tämä voi olla uhkarohkea yritys ja ei ota tulta, kun Butler ei ole hoitamassa, mutta yritetään
Mummokanta on kasvanut ja virkistynyt, voi tästä seurata ihania juttuja monelle!
Menoks vaan me mummot!:)

339

17156

7Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakastan mummoja:) kiihottavia

      • Kiinnostaa kuulla lisää mummojen mieltymyksistä, laittakaapa viestiä


      • Anonyymi

        Rakastan myös mummoja! Miltähän tuntuisi nuolla mummoa???


    • Yhdyn tähän...kiihottaa jo pelkkä ajatus... ;)

    • Anonyymi

      Se ihanne olis hienovarainen lämmittely, hiljaa silitellen ja hyvänä pitäen. Sitten hissukseen näpräämään sisätiloihin , jos ei siinä ole kosteus ilmestynyt, pitäis takataskusta ilmestyä pikkuputkilo. Sitä vois myös mummo käyttää herrahenkilön harrastusvälineen kunnostukseen.
      Ja sit naimaan, kukin tyylillään. Ja kestollaan. Rauhallinen, kehuva pikkuhöpinä on paikallaan.

      Jälkihoito on myös tärkeää, se silittely ja kehuminen. Vaikka kaikki ei ois ihan totta, se tekee ihmiselle niin hyvää:)
      Näillä pääsee meidän mummojen kans pitkälle:) t. alkumummo

      ps. Joillakin se himokas äkkilähestyminen on ihan hyvä, mutta paikat on usein vähän kuulaat, se ei tekee araksi.

      • Kuulostaa ihanalta


      • Kaupan ruokahyllyllä ohimennessä tapahtuva hipaisu, ruuhkabussissa huomaamaton reiden sipaisu, merkitsevä hymy ohikävellessä


      • Anonyymi
        Vuorikangasclothing kirjoitti:

        Kaupan ruokahyllyllä ohimennessä tapahtuva hipaisu, ruuhkabussissa huomaamaton reiden sipaisu, merkitsevä hymy ohikävellessä

        Hipaisin juuri eilen kassajonossa ns "vahingossa", erittäin kaunista (mielestäni) noin 65-70 vuotiasta rouvaa. Hymyilin kauniisti kun rouva kääntyi ja sanoin voi suokaa anteeksi kömpelyyteni.
        Rouva/neiti veti naaman norsunveelle ja tokaisi kipakasti suht voimakkaalla äänellä, painu hintti helvettiin siitä kopeloimasta!
        Tälläinen vastakaiku hienovaraiselle yritykselle sai minut tolaltaan ja pysymään irti mummojen hiplaamisesta/hipaisuista.
        T: Arto50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hipaisin juuri eilen kassajonossa ns "vahingossa", erittäin kaunista (mielestäni) noin 65-70 vuotiasta rouvaa. Hymyilin kauniisti kun rouva kääntyi ja sanoin voi suokaa anteeksi kömpelyyteni.
        Rouva/neiti veti naaman norsunveelle ja tokaisi kipakasti suht voimakkaalla äänellä, painu hintti helvettiin siitä kopeloimasta!
        Tälläinen vastakaiku hienovaraiselle yritykselle sai minut tolaltaan ja pysymään irti mummojen hiplaamisesta/hipaisuista.
        T: Arto50

        Anteeksi hänen puolestaan Arto.
        Onhan meissä myös katkeria, kitkeriä, töykeitä, monisairaita ja hyvin köyhiä joiden elämässä ei ilo paljon pirahtele. Kauppakohtaamisesi oli ilmeisesti kuitenkin "hyvin ylläpidetty" itsensä tai papan puolelta. Kaikille ei vaan maistu. Eikä tarvitsekkaan!

        Mutta asenteella, ilolla ja halulla pääsee pitkälle ja voi nauttia monista asioista vanhempanakin ja varsinkin silloin nauttia ihanasti. Varsinkin seksistä.
        t. alkumummo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi hänen puolestaan Arto.
        Onhan meissä myös katkeria, kitkeriä, töykeitä, monisairaita ja hyvin köyhiä joiden elämässä ei ilo paljon pirahtele. Kauppakohtaamisesi oli ilmeisesti kuitenkin "hyvin ylläpidetty" itsensä tai papan puolelta. Kaikille ei vaan maistu. Eikä tarvitsekkaan!

        Mutta asenteella, ilolla ja halulla pääsee pitkälle ja voi nauttia monista asioista vanhempanakin ja varsinkin silloin nauttia ihanasti. Varsinkin seksistä.
        t. alkumummo

        Haluaisin opetella miellyttämään vanhempaa naista tai ihan vain kahvilla juttelemaan asioista. Miten tulisi toimia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi hänen puolestaan Arto.
        Onhan meissä myös katkeria, kitkeriä, töykeitä, monisairaita ja hyvin köyhiä joiden elämässä ei ilo paljon pirahtele. Kauppakohtaamisesi oli ilmeisesti kuitenkin "hyvin ylläpidetty" itsensä tai papan puolelta. Kaikille ei vaan maistu. Eikä tarvitsekkaan!

        Mutta asenteella, ilolla ja halulla pääsee pitkälle ja voi nauttia monista asioista vanhempanakin ja varsinkin silloin nauttia ihanasti. Varsinkin seksistä.
        t. alkumummo

        Sulla asenne kohdallaan🤗


    • Ainakin hauskaa ja humoristinen aloitus :)

    • Anonyymi

      Mulle korkkarimummo!

    • Korkkarit ja hame, saman tien kovana

      • Anonyymi

        Täällä yks tuollainen turuust ois saatavilla:)


      • Anonyymi

        Lauantaina olen Turussa... ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yks tuollainen turuust ois saatavilla:)

        Voitais tavata!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yks tuollainen turuust ois saatavilla:)

        Voitais tavata!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yks tuollainen turuust ois saatavilla:)

        Sanohan turkulainen, hame ja korkkari mummo koska voitais tavata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanohan turkulainen, hame ja korkkari mummo koska voitais tavata

        Lauantaihin osuu lapsenlapsen valmistujaisjuhlat:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauantaihin osuu lapsenlapsen valmistujaisjuhlat:(

        Mulle käy kyllä ensviikollakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yks tuollainen turuust ois saatavilla:)

        Miten sut saa kiinni? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sut saa kiinni? ;)

        Pitkä köysi tai käsiraudat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sut saa kiinni? ;)

        Tänä-lauantaina taas Turussa. Illalla ei tekemistä?


    • Anonyymi

      Olis kyllä ihana saada kokeilla yli 60 vuotiasta. Itse varattu niin täytyisi olla vaan pikku tapaamisia silloin tällöin. Kovaksi tulee kun jo ajattelee asiaa. M34

      • Anonyymi

        Voi hyvänen aika sun kanssas, kyllä sitä pitää ihan kunnolla hoitaa, eikä vaan kokasta!


      • Saat kyllä kunnon hoitoa,ei mitään koklailuu....


    • Anonyymi

      Täällä 40v mies ja nuorempana mulla oli suuri kunnia saada muutaman kerran vanhempaa rehevää Naista ja ne oli ikimuistoisia ja himokkaita hetkiä. Jos täältä Kuopion seudulta löytyis vanhempaa Naista niin mielelläni olisin halukas tutustumaan.

      Nimim. Kohtelias mies Kuopiosta.

    • Anonyymi

      Kerrompa teille...
      Olin silloin nelikymmpinen mies kun minulle eräs vuosia untemani noin 60-65 vuotias nainen esitti seksiä minulle. Ensinnäkin en mitenkään olis osannut arvata että hänellä hyrrää hormoonit. Olemus ei ollut sellainen. Ei siitä sen jälkeen puhuttu mitään eikä johtanut myöhemminkään mihinkään läheiempään. Nyt kun on kulunut liki parikymmentä vuotta niin nyt suostuisin. Silloin en osannut suhtautua asiaan oikein.
      Hänen ulkomuodossa ei mitään vikaa, päinvastoin oli kaunis nainen.

    • Anonyymi

      Kerrompa teille...
      Olin silloin nelikymmpinen mies kun minulle eräs vuosia untemani noin 60-65 vuotias nainen esitti seksiä minulle. Ensinnäkin en mitenkään olis osannut arvata että hänellä hyrrää hormoonit. Olemus ei ollut sellainen. Ei siitä sen jälkeen puhuttu mitään eikä johtanut myöhemminkään mihinkään läheiempään. Nyt kun on kulunut liki parikymmentä vuotta niin nyt suostuisin. Silloin en osannut suhtautua asiaan oikein.
      Hänen ulkomuodossa ei mitään vikaa, päinvastoin oli kaunis nainen.

    • Anonyymi

      Kerrompa teille...
      Olin silloin nelikymmpinen mies kun minulle eräs vuosia untemani noin 60-65 vuotias nainen esitti seksiä minulle. Ensinnäkin en mitenkään olis osannut arvata että hänellä hyrrää hormoonit. Olemus ei ollut sellainen. Ei siitä sen jälkeen puhuttu mitään eikä johtanut myöhemminkään mihinkään läheiempään. Nyt kun on kulunut liki parikymmentä vuotta niin nyt suostuisin. Silloin en osannut suhtautua asiaan oikein.
      Hänen ulkomuodossa ei mitään vikaa, päinvastoin oli kaunis nainen.

    • Anonyymi

      Kerrompa teille...
      Olin silloin nelikymmpinen mies kun minulle eräs vuosia untemani noin 60-65 vuotias nainen esitti seksiä minulle. Ensinnäkin en mitenkään olis osannut arvata että hänellä hyrrää hormoonit. Olemus ei ollut sellainen. Ei siitä sen jälkeen puhuttu mitään eikä johtanut myöhemminkään mihinkään läheiempään. Nyt kun on kulunut liki parikymmentä vuotta niin nyt suostuisin. Silloin en osannut suhtautua asiaan oikein.
      Hänen ulkomuodossa ei mitään vikaa, päinvastoin oli kaunis nainen.

    • Anonyymi

      kerrotko vielä kerran..

      • Anonyymi

        Nyt tais eksyä höperö pappa näihin porukoihin:) Älä kerro enää.


    • Anonyymi

      Entä, Pappaseksi. Itse olen jo 65vuotias, mutta niinvain 19vuotiasta nain. Aika mukava tilanne, tyttö varmasti halusi kokea jotakin uutta ja "kiellettyä"?
      Ensialkuun oli hieman jännitystä, mutta saatuaan hyvää kielileikkiä ensin pimpsaansa, alkoi meno maittaa.
      Koska aikaisemmin en ole näin nuorta nuollut, uutta oppii vanhakin. Nuori pillu on aivan erimakuinen kuin esim viisikymppisen.

      • Anonyymi

        Hieno homma teille! Luulen vaan, että tuota pappa- seksiä on ollut juuri tuossa ikäasetelmassa kautta aikojen.
        Mutta suurten ikäluokkien mummot ovat nyt ehkä innokkaampie kuin entiset mummot . Elämä on ollut hieman helpompaa ja työt jaettu ehkä vähän tasaisemmin. Vielä virtaa riittää nautintoonkiin!:)


      • Anonyymi

        Mä kyllä auttelisin mummoa niin pedissä kuin kotitöissä. Vanhemmat Naiset on todella haluttavia.


      • Anonyymi

        Maistuisko papalle 43v?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maistuisko papalle 43v?

        Kyllä minulle ainakin maistuisi tekisin kaikkea hyvää sinulle ja haluvaisin saabaa kaikkea sinulta myös


    • Anonyymi

      Onko ihania mummoja linjoilla :) ?

    • Anonyymi

      O-oon:) Huhuu!

      • Anonyymi

        Mistäpäin olet?


    • Anonyymi

      Etelä-Suomen mummoja:)

      • Anonyymi

        Espoo / Vantaa?


      • Anonyymi

        Melkein oikein:) Minulla on kyllä mummonkuljetusvälinekin käytössä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein oikein:) Minulla on kyllä mummonkuljetusvälinekin käytössä!

        Mummonkuljetusvälineessä olisi hyvä helliä sääriä ja sivellä alusvaatteita


      • Anonyymi

        Hah- haa....ei mummo enää ihan noihin juttuihin tyydy, kun hommiin halutaan:) Mutta tietysti ekaks ja sit vähän sieltä stay-upin yläpuolelta....


      • Anonyymi

        Stay-upit saavat kyllä farkut pullottamaan


      • Anonyymi

        Täällä Tapiolassa törmättiin erään mummon kanssa, istui viereen, kun katsoin pitkään. Sitten jo hieroikin kalua shortsien lahkeista


      • Anonyymi

        Aikamoinen, tykkäsitkö?


      • Anonyymi

        Tykkäsin tietenkin, itse hyväilin hameen alta sukkahousujen verhoamaa pillua.


      • Anonyymi

        Oioi, mihinkähänpäin voisi shortsin lahkeen viereen parkkeerata? Nyt ei tarvitse sukkahousuja kai ?


      • Anonyymi

        Sukkahousut ovat plussaa;)
        Jumbossa tulee pyörittyä


      • Anonyymi

        Korkokengät ja mekon alta näkyvät stringit


      • Anonyymi

        Olisiko ketään mummoa Kauniaisten läheltä?
        Täällä olisi urheileva kaveri hierottavaa vailla


      • Anonyymi

        Piankos sitä siellä piipahtaa hierottavana:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piankos sitä siellä piipahtaa hierottavana:)

        Kuulostaa hyvältä, täällä jo alkaa paikat jäykistyä;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkokengät ja mekon alta näkyvät stringit

        Mummoil mitää stringei ole...


    • Anonyymi

      Mummo seksi parasta,olin 35v kun 68v mummu iski mut ja siitä lähti mahtava seksi oli ihanan tiukka että välillä vertakin valui. Nyt olen 55v ja menossa käymään mukavan 72v mummun luona,harmi kun ei suostu suuseksiin siis imemään kullia mutta pimpsaa saa nuolla. Olisikohan lapissa esim sodankylä-ivalo yhtään mummua joka haluaisi nähdä sillointällöin?

      • Anonyymi

        55-80v Mummua .Löytyiskö lapista.


    • Anonyymi

      Sattuuko olemaan pohjois suomesta mummoja linjoilla? Ois kiva tutustua -29v herrasmies

    • Anonyymi

      Yksi parhaita seksikokemuksia on ollut yhden vanhemman rouvan autossa suorittama runkkaus ja laukeaminen tissien väliin....huh huh

    • Jos joku mummo haluaa jutella tuhmia niin here I am ….

      • Anonyymi

        moiks ;) oon hki ja 30v nuorimies ;) t: pete


    • Anonyymi

      Mummon kädet jäykän kalun ympärillä, runkkaamassa määrätietoisesti. Housuissa kiristää jo pelkkä ajatus....

      • Anonyymi

        Ensin mummotkin haluaa hieman esileikkiä, hieman halauksia, suukkoja etsetera sitten on sinun nautintojen vuoro, saat kyllä runkkauksen ja kun seisoo mummo ottaa sen suukkiin imuun olisin valmis ja halukas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin mummotkin haluaa hieman esileikkiä, hieman halauksia, suukkoja etsetera sitten on sinun nautintojen vuoro, saat kyllä runkkauksen ja kun seisoo mummo ottaa sen suukkiin imuun olisin valmis ja halukas.

        Kuulostaa ihanalta. Olisi ihana kuulla lisää


      • Anonyymi

        Mä kyllä otan ensin mielelläni pitkän nuolennan. Olen öljynnyt ja hoitanut pimpsaani huolellisesti vuosikaudet. Se on pysynyt ihanana.
        Sitten otan sen herran pötkylän käsittelyyn. Herra kyllä voihkii ja soi!


      • Anonyymi

        Mä mielelläni nuolisin pitkään pimppiä, se on niin ihanaa antaa nautintoa. Sitten vasta muuta kivaa

        M40vKuopio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä otan ensin mielelläni pitkän nuolennan. Olen öljynnyt ja hoitanut pimpsaani huolellisesti vuosikaudet. Se on pysynyt ihanana.
        Sitten otan sen herran pötkylän käsittelyyn. Herra kyllä voihkii ja soi!

        Minä olen todella innokas nuolemaan oikein pitkään ja hitaasti kielellä kiusoitellen... Jos haluat kokea oikein kunnollisen ja tyydyttävän nuolennan, niin laita viestiä osoitteeseen Tulen_Luoksesi(at)suomi24.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä otan ensin mielelläni pitkän nuolennan. Olen öljynnyt ja hoitanut pimpsaani huolellisesti vuosikaudet. Se on pysynyt ihanana.
        Sitten otan sen herran pötkylän käsittelyyn. Herra kyllä voihkii ja soi!

        jos haluat ni voin antaa mummolle pötkylää vastaisuudessa voin nuolla kaikkia reikiä ja imeä isoja melooneja?


    • Anonyymi

      Mummot on yleensä määrätietoisia, himokkaita toimijoita. Asiat pitää tehdä kunnolla!:)

      • Anonyymi

        Kunnon runkkaus....uuuh
        Kohta joutuu menemään työpaikan vessaan hoitamaan lypsyt itse


    • Anonyymi

      Hyvänen aika!
      Tässähän oikein liikuttuu. En ollut unohtanut tätä ketjua, mutta luulin sen hiipuneen. En ole tällä rintamalla vieraillut aikoihin, mutta nyt ilokseni huomaan, että aihe herättää yhä kiinnostusta. Ja miksi ei herättäisi- olenhan itsekin aiheen tiimoilta aktiivinen edelleen. Ikää on tietysti tullut ja maailmakin vähän muuttunut, mutta mielenkiinto varttuneempaan naisväestöön tuntuu säilyvän.
      Tuo ammoinen kirjoitukseni kahdeksan vuotta sitten kumpusi aidosta riemusta siitä, että olin saavuttavinani silloin ymmärryksen aiheesta. Ja näin tietysti olikin silloin, mutta täytyy sanoa, että tuolloinen ymmärrys oli vasta alkusysäys uskomattoman hienolle matkalle. Nyt tiedän monta fantastista tarinaa lisää. Ja tiedän olevani todella onnekas. Ja tiedän myös, että matkani varrella olen tavannut onnekkaita, onnellisia ja hienoja ihmisiä. Mutta matkani jatkuu. Kuin myös noiden tapaamieni ihmisten matka. Joillekin toimin mentorina. Joillekin tukena. Joillekin ystävänä. Ja joidenkin kanssa yksinkertaisesti vain nautin. Ketään en ole koskaan tietoisesti loukannut, ja aina on ystävinä erottu. Kohteliaisuus kun ei maksa mitään.
      Tiedän myös, että täällä pitäisi olla hissukseen: "Kel onni on- se onnen kätkeköön" ja "Hiljaisissa vesissä ne suuret kalat kutee". Enkä sitä kiistäkään, kun kyse on yksittäisistä ihmisistä ja heidän suhteistaan, mutta koska olen ominut eräänlaisen auktoriteetin tämän aiheen sivistyneeseen ruotimiseen, katsoin aloittajan (siis alkuperäinen MUMMOSEKSI-ketju) oikeudekseni hieman boostata tätä spin-off-ketjua.
      Eli rohkaista veljiä jatkamaan tutkimusmatkojaan ja varsinkin rohkaista teitä maailmaa nähneet siskot ottamaan mahdollisuuksien rajoissa vastaan se huomio, jonka me asiaan kiihkeästi suhtautuvat veljet haluamme pyyteettä teille osoittaa.
      Enkä tähänkään pysty muuta lopetusta tekemään kuin jo aikoinaan: Toivottavasti saan tavata teitä arvon varttuneemmat ladyt edelleen.
      Sen verran vielä, että nyt ehkä nimeäisin ketjun hieman toisin. Jos kohta tuossa mummoseksi-sanassa onkin jotain kuvaavaa ja ihanan syntistä.

      Butler
      (sivuston nykymeiningin mukaisesti persoonattomasti "anonyymin" alla)

      • Anonyymi

        Hyvää Butler, huomioin kyllä ansiokkaan työsi alkuketjun alkuunpanijana aloituksessani. Ja kun sinua ei ollut aikoihin näkynyt, uskalsin aloittaa uuden.
        Se alkoi olla niin toivottoman/toivollisen pitkä kelattava:)
        Mukavaa kesää sinulle!
        t. Alkumummo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää Butler, huomioin kyllä ansiokkaan työsi alkuketjun alkuunpanijana aloituksessani. Ja kun sinua ei ollut aikoihin näkynyt, uskalsin aloittaa uuden.
        Se alkoi olla niin toivottoman/toivollisen pitkä kelattava:)
        Mukavaa kesää sinulle!
        t. Alkumummo

        Kiitos kiitos Alkumummo.
        Ketju todellakin oli kasvanut pitkäksi. Sisällöstä en osaa sanoa, mutta näyttää siltä, että niin siellä vanhassa ketjussa, kuin täällä uudessakin, osa kommentoijista on hyvin lyhytsanaista tai tietyllä tapaa värittynyttä tai sitten vaan jotenkin katupoikamaista. No, antaa kaikkien kukkien kukkia. Suurin osa varmaan mukana ihan vilpittömin mielin.
        Ja kesähän on varmasti mukavaa aikaa. Pieni hiki iholla saa mielikuvituksen siirtymään jännittävämpiin hetkiin.

        Butler


    • Kauneimpia näkyjä on rehevä mummo ratsastamassa kivikovalla kalulla.Samalla voi antaa vauhtia puristamalla lujaa muhkeasta perseestä

    • Anonyymi

      Jos Kuopiosta löytyis halukasta mummoa kokeilemaan nuorempaa miestä, niin täällä olis halukas 40v mies.

    • Anonyymi

      Haluaisko joku vanhempi lady lähteä tänään päiväkahvittelemaan Jumboon?

      T:Ukm78

      • Anonyymi

        Torstai vois olla toivoa täynnä:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torstai vois olla toivoa täynnä:)

        :). Nam

        Ukm78


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :). Nam

        Ukm78

        Torstaina siis ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torstaina siis ?

        Torstai ei käykään:(
        Voitaisiin viestitellä?
        vuorikangasclothing1 at gmail.com


      • Anonyymi

        Tänään en pääse päiväkahveille, mutta iltapäiväkahveille kyllä.
        Terv. Mummo korkkareiden sijasta lenkkarit🙄😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään en pääse päiväkahveille, mutta iltapäiväkahveille kyllä.
        Terv. Mummo korkkareiden sijasta lenkkarit🙄😔

        Laita mailia ;) niin jutellaan

        Vuorikangas


      • Anonyymi

        Vuorikangas, viesti tuli takaisin!
        t. Lenkkarimummo:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuorikangas, viesti tuli takaisin!
        t. Lenkkarimummo:)

        Se ei taida toimia...

        Vuorikangasclothing1 at gmail.com toimii


      • Anonyymi

        Olisi ihanaa, jos joku vanhempi lady katselisi, kun masturboin ja sen jälkeen voisin tehdä hyvää hänelle...

        Vuorikangas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuorikangas, viesti tuli takaisin!
        t. Lenkkarimummo:)

        Viestiä odotellen:)

        Vuorikangas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään en pääse päiväkahveille, mutta iltapäiväkahveille kyllä.
        Terv. Mummo korkkareiden sijasta lenkkarit🙄😔

        Minne katosit Lenkkarimummo?

        Vuorikangas


    • Olen itse 40 v. ukkomies, mutta olen aina haaveillut vanhemman naisen määrätietoisesta kosketuksesta. Naisesta, joka himoitsisi minua ja kohtelisi vähän kuin leikkikalua. Omassa parisuhteessa seksiä ei juuri ole ja oma itsetunto sen takia aivan pohjalla. Monesti fantasioinkin vanhemmista naisista kimpussani.

    • Onko täällä enää mummoja :) ?

      • Anonyymi

        On, on liki seitsenkymppinen mummeli kukkahameessaan, korkkiksia en enään pysty käyttämään mutta sukat ja liivit kuin ennen vanhaan.
        Haluaisin nauttia miehestä halujeni mukaan jos vaan tykästyt minuun niin saisimme vielä ihanat hetket?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, on liki seitsenkymppinen mummeli kukkahameessaan, korkkiksia en enään pysty käyttämään mutta sukat ja liivit kuin ennen vanhaan.
        Haluaisin nauttia miehestä halujeni mukaan jos vaan tykästyt minuun niin saisimme vielä ihanat hetket?

        Minulle kelpaa kyllä ;) t 32v mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        On, on liki seitsenkymppinen mummeli kukkahameessaan, korkkiksia en enään pysty käyttämään mutta sukat ja liivit kuin ennen vanhaan.
        Haluaisin nauttia miehestä halujeni mukaan jos vaan tykästyt minuun niin saisimme vielä ihanat hetket?

        Kylläpä mielenkiintoisen:ja ihanan esittelyn itsestäsi laitoit :).
        Ja täällä pian viisikymppinen hymyileväinen mies viestiäsi odottelee :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, on liki seitsenkymppinen mummeli kukkahameessaan, korkkiksia en enään pysty käyttämään mutta sukat ja liivit kuin ennen vanhaan.
        Haluaisin nauttia miehestä halujeni mukaan jos vaan tykästyt minuun niin saisimme vielä ihanat hetket?

        Hei sukkanauha-mummo, kertoisitko mistä nättejä liivejä ja sukkanauhoja saa? Netistä varmaan sais, mutta en uskalla tilata, koot niin erilaisia. Helsingistä jostain ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, on liki seitsenkymppinen mummeli kukkahameessaan, korkkiksia en enään pysty käyttämään mutta sukat ja liivit kuin ennen vanhaan.
        Haluaisin nauttia miehestä halujeni mukaan jos vaan tykästyt minuun niin saisimme vielä ihanat hetket?

        Kuulostaa ihanalta. Avaisin hitaasti mekkosi ja hyväilisin rintoja ensin käsilläni ja sitten suullani

        Vuorikangas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, on liki seitsenkymppinen mummeli kukkahameessaan, korkkiksia en enään pysty käyttämään mutta sukat ja liivit kuin ennen vanhaan.
        Haluaisin nauttia miehestä halujeni mukaan jos vaan tykästyt minuun niin saisimme vielä ihanat hetket?

        Haluaisin kuulla lisää...
        Miten voisin...

        Vuorikangas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sukkanauha-mummo, kertoisitko mistä nättejä liivejä ja sukkanauhoja saa? Netistä varmaan sais, mutta en uskalla tilata, koot niin erilaisia. Helsingistä jostain ??

        Useimmista liivikaupoista, ja tietysti seksikaupoista netin lisäksi. Jos et uskalla yksin niin voisin lähteä ostoksille kanssasi, saisimme oikein sovitettua niitä sinulle joten olisi parempi ostos lisäksi saisimme nuo muutkin ihanat alusvaatteet sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin kuulla lisää...
        Miten voisin...

        Vuorikangas

        Meidän pitäisi siirtyä yksityisviesteihin jooko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, on liki seitsenkymppinen mummeli kukkahameessaan, korkkiksia en enään pysty käyttämään mutta sukat ja liivit kuin ennen vanhaan.
        Haluaisin nauttia miehestä halujeni mukaan jos vaan tykästyt minuun niin saisimme vielä ihanat hetket?

        Hei täälä olisi 61 mies joka tekisi kaikkea sinulle nuolisin pillua paljon haluvaisin saaba kaiken kosteuden suuhun sinun pillusta saisit hyvän kokoista kalua pilluusi ja jos haluvat myös peppuun niin jyllä käy ota yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, on liki seitsenkymppinen mummeli kukkahameessaan, korkkiksia en enään pysty käyttämään mutta sukat ja liivit kuin ennen vanhaan.
        Haluaisin nauttia miehestä halujeni mukaan jos vaan tykästyt minuun niin saisimme vielä ihanat hetket?

        Missä päin 70 mummeli olisi haluvaisin sinua joka kohdasta nuolisin ja saisit kalua


    • Anonyymi

      Käyn välillä hieromassa 79 Vee villiä hoikkaa mummoa,kyllä tykkää kun nilkoista pohkeisiin ja reisistä vakoon kevyesti hieroo,maltti on valttia.

    • Anonyymi

      Voiko mummojen pillua nuolla vai onko se nuoremmille tarkoitettua hupia. Onko jotain erityistä otettava huomioon.

    • Anonyymi

      Kyllä voi nuolla jos mummo on vähän pitänyt huolta pillustaan. Ja moni on.
      On se niin ihanaa.

      • Anonyymi

        Miten siitä huolta pidetään, eikö pesu ja ympäristön siistiminen riitä? Mulkkuani en huolla sen kummemmin kuin pesemällä aamuin illoin ja karvoitusta tasoittamalla. Tietysti pesaisen myös yhdynnän jälkeen.


      • Anonyymi

        Yleensä naisihmisen intiimiosat on hieman vaurioherkemmät kuin miehen. Sitä kautta oon tehty uusia ihmisiä ja nautittu! Mummoiässä saatamme olla hieman hauraampia . Itse gynekologin oppien mukaan öljyän ulkoiset osat ja käytän paikallista estrogeenivslmistetta. Ja nauttia saa kuulema hautaan saakka,:) Ei tee pahaa vaan hyvää! Hyvä hygienia on a ja o,mutta liika puunaaminen on pahasta siis naisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä naisihmisen intiimiosat on hieman vaurioherkemmät kuin miehen. Sitä kautta oon tehty uusia ihmisiä ja nautittu! Mummoiässä saatamme olla hieman hauraampia . Itse gynekologin oppien mukaan öljyän ulkoiset osat ja käytän paikallista estrogeenivslmistetta. Ja nauttia saa kuulema hautaan saakka,:) Ei tee pahaa vaan hyvää! Hyvä hygienia on a ja o,mutta liika puunaaminen on pahasta siis naisella.

        Juuri tuota "paikkojen" kestämistä ajattelin. Ollessani vielä parisuhteessa entisen ystävättäreni kanssa, huomauttelua tuli juuri tuosta elimestäni, joka huolimattomasti käytettynä aiheutti kipua naisen alapäähän. Toisinsanoen, voiko mummon viedä yhdyntään asti reilusti keskimääräistä suuremmalla peniksellä. Itse olen myös oppinut siihen, että seksuaalisen täyttymyksen voi saavuttaa ilman varsinaista yhdyntää, esim suulla ja sormilla.


      • Anonyymi

        Kyllä voi. Yksilöllistä toki. Jos suuri penis on nuorempana ollut hankala, on se sitä melko varmasti vanhemmitenkin.
        Minä taas esim. kohtasin vasta kuuskymppisenä mahtavan peniksen. Valitettavasti peniksen kantaja oli vaan käymässä täällä.
        Mutta varmasti täyttymyksen saa myös sormilla ja suulla.


    • Anonyymi

      Työelämässä pesin kymmeniä ikäihmisten alapäitä leikkausta varten. Eikä yhtään rumaa jäänyt mieleen.

      Aivan erityisesti muistan yhden, joka oli kauniin lohenpunainen!!!

      • Anonyymi

        Kauniisti sanottu ja ilmeisen arvokkaasti kohdeltu ihmistä arassa hetkessä 😔


    • Anonyymi

      Onko täällä ketään, jolla olisi myös paikka lemmenhetkelle mummon kanssa? Kun usein halukkaalla mummolla on siinä vierellä pappa, vaikka ei enää niin toimelias.

      • Anonyymi

        Mummo vähän tarkistaa:) Missäpäin "Kari" asustelet ja minkä ikäinen olet?
        Haluttaa kyllä....viestitelläkin.


    • Anonyymi

      Olen 24v ja pääsin nauttimaan ihanasta päälle 60v mummosta vuosi sitten. Oli kyllä parasta seksiä ikinä.

    • Anonyymi

      Mummoja on kiva nuolla.

    • Anonyymi

      Täälläkin yks 43 v mies kaipailis seksikästä mummoo seuraksi....

      • Anonyymi

        Missähänpäin 43:n kaipailee. Tässä ois yks..kai seksikäskin.


      • Anonyymi

        Espoossa


      • Anonyymi

        Forssan seudulla olen tällä hetkellä. Toi edellinen vastaaja on feikki.


      • Anonyymi

        Voi ei, ei kuulu mummojen maailmaan tuollaiset feikki- jutut! Miten joku viittii kusettaa tuollai toisen nimissä. Onko puute niin kova?


    • Anonyymi

      Minullekin lemmentuokio hoikan, luotettavan ja naurintoa kaipaavan ikääntyneemmän naisen kanssa maistuisi.
      Olen viisikymppinen, ystävällinen, hoikahko helsinkiläismies.
      Jos rohkenet, laitapa viestiä osoitteeseen tapsa.kallio ja sitten se tämän sivuston loppuosa.

    • Anonyymi

      Mä etsin yli 65v Naista tapaamisiin, ketä saisin koskettaa ja nuolla. Itse 40v huomioon ottava herrasmies, josko löytyis mummoja täältä kenen hameen alle sais kokeilla!!

    • Anonyymi

      Mä toivoisin sellaisen fiksun ( ei pelkästään omasta mielestään) ,rauhallisen viiskytviis-kuuskytviis miehen silloin tällöin. Syksyllä palaan kaupunkiin ja tylsä syksy tiedossa. En siis kokonaan omaksi, vaan molemminpuoliseksi piristykseksi. Ja olen mummo:) pks

      • Anonyymi

        Syksyn sähköistäjäksi ilmoittautuu ikähaarukan alarajaa hätyyttelevä kandidaatti. Tsekataan ovatko toiveet yhtenevät.
        Osoite on tämän palveluntarjoajan. Ja eteen rojones

        Kunnioittaen,
        Butler


      • Anonyymi

        Kiitos paljon. Palaan asiaan mielelläni.
        Hieman tuo alarajan alitus askarruttaa.
        Katsotaan selviämmekö siitä:)


      • Anonyymi

        Edelleen valmiina arvioitavaksi. Ja niin. Pitäisihän sekin tarkistaa, että sinun osaltasi asettamani ikähaarukka ei alitu.

        Edelleen Sinun,
        Butler


      • Anonyymi

        Niinpä:) Enpä usko että alitan. Olisi kuitenkin mielenkiintoista tietää mikä se olisi.

        Ehkä sinulle
        Syksyn mummo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä:) Enpä usko että alitan. Olisi kuitenkin mielenkiintoista tietää mikä se olisi.

        Ehkä sinulle
        Syksyn mummo

        Aivan varmasti olisi. Ja siinähän se jännitys juuri piileekin. Mutta eiköhän ne rajat ja muutkin jutut ala selvitä, kun syksy saa.

        Terv. Butler


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä:) Enpä usko että alitan. Olisi kuitenkin mielenkiintoista tietää mikä se olisi.

        Ehkä sinulle
        Syksyn mummo

        No niin arvon ystävä. Kesä alkaa olla lopuillaan ja on aika suunnata katseet syksyn synkkyyden nujertamiseen.
        Kun palailet kaupunkiin, niin Butler siellä jo odottelee.
        Ja tavoittuu rojones at suomi24 fi
        Välimerkit paikalleen ja aivoriihi käyntiin. Ja voidaan sitä käynnistää muutakin.
        Sinun,
        Butler


      • Anonyymi

        Kiitos! Onpa ollut kiva syksyntuloa odotella ...
        Herkut on tallella ja vielä viikko, sitten palataan:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Onpa ollut kiva syksyntuloa odotella ...
        Herkut on tallella ja vielä viikko, sitten palataan:)

        Olisikohan aika tarkastella mitä hyvää niistä herkuista saisi aikaan?
        Lupaan kaivella parhaat reseptini käytettäväksi.

        Terv. Butler


      • Anonyymi

        Kirjoitin sinulle Butler❤️
        Terv. Syksyn mummo, nyt sen täydessä merkityksessä.


    • Anonyymi

      Kiinnostaisiko länsi-uusimaalainen 60v. herrasmies? Laitan yhteyttä jos??

    • Anonyymi

      Antaisiko joku mummo hyväillä rintojaan ja laittaa kaluni niiden väliin? Olisi ihanaa

    • Anonyymi

      Olisiko kenelläkään ladylla kiinnostusta viestittelyyn esim. Skypellä? Katsotaan minkälaisia fantasioita keksittäisiin?

    • Anonyymi

      Skype on vähän epäedullinen mummolle, vaikka ei ihan ruttukasa oiskaan, on skypessä vaikee olla hehkee.
      Mummot kyllä osaa, niinkuin minäkin. Lapsenlasten kans jutellaan.

      • Anonyymi

        Voihan sitä alkuun vaikka tekstitellä:)


      • Anonyymi

        Minkähän ikäinen nuoriherra on? Mä voin hieman tuota edellisen mummon ikärajaa laskea, mutta en viiskymppistä alemmaks. Muuten menee noloks.
        Ai niin ja missäpäin oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähän ikäinen nuoriherra on? Mä voin hieman tuota edellisen mummon ikärajaa laskea, mutta en viiskymppistä alemmaks. Muuten menee noloks.
        Ai niin ja missäpäin oot?

        41 olen, mutta erittäin asiallinen kaveri:) ja mitä noloa muka olisi?
        Pääkaupunkiseudulta olen


      • Anonyymi

        Ok, mutta selvä alitus. Jatketaan matkaa:)


      • Anonyymi

        Voihan harmi:( en ajatellut olevani alaikäinen. Eikö ketään kiinnostaisi vaihdella ajatuksia. Tai kahvitella Turussa viikonloppuna (olen vierailulla)


    • Anonyymi

      Olen lauantaina Turussa eikä mitään tekemistä...tarjoaisiko joku vanhempi neito kahvit...
      T. UKM40v

    • Anonyymi

      kollit antakaa meidän homehua rauhasa. eme halua kuivin sopukoihimme mitään lientä menkää nuorempia naisia.

      • Anonyymi

        Höpöpöpö, pysy vaa "rauhasa" pömpelisäs.


    • Anonyymi

      Tehnyt kanssa jo pidemmän aikaa mieli päästä nautiskelemaan kunnolla noin 55-65-vuotiaan, hieman rehevämmän puoleisen mummon kanssa. Pelkkä ajatuskin siitä että itseä reilu 30-vuotta vanhempi nainen runkkaa määrätietoisesti mun nuorta kalua tai ottaa suihin ennenkuin alan naimaan mummoa saa housun lahkeen pullottamaan.

      T: 30-vuotias hyvin varusteltu nuori mies Tampereelta

      • Anonyymi

        Kuulostaisi hyvältä! Valitettavasti oon Jyväskylän mummoja. Semmosta on pitänyt kysyä teiltä nuorehkot miehet, että mitä te ajattelette kun sen partnerin kasvot eivät ole enää hehkeimmässä kuosissa? Eiks ne himot karise sen siliän tien?
        Vastatkaa asiallisesti, olen oikeesti utelias.
        Eihän voi olla niin, että noin moni nuorehko mies jää ilman panoseuraa ja mummo on ainoa vaihtoehto. En ole itse kovin ryppyinen, mutta tietenkin kasvoista näkee, että kuuskymppiä on ohitettu. Kysyn ihan sitä aktitilannetta, silmät kiinni, vai??


      • Anonyymi

        Esimerkiksi tuollainen yli kuuskymppinen isotissinen rehevä mummo kiihottaa niin paljon että laukean kohta housuihini. Aah kun tuollainen mummo imis kunnolla mun kalua niin että tärisisin kiimasta ja saisin naida paljaalla monessa eri asennossa kestävällä nuorella kalullani ja lopuksi laueta sisään kiimasta täristen. Olis ihan parasta kun sais kalunsa tuon dildon tilalle. Niin rietas ajatus että kolmekymppinen nuorukainen nai kunnolla yli 60-vuotiasta mummoa että mikään ei kiihota enempää. ;)

        https://xhamster.com/videos/sexy-granny-cam-11298807#mlrelated

        https://stripchat.com/vabank/profile#gallery

        T: Se hyväkroppainen ja paksun kalun omaava nuori mies Tampereelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaisi hyvältä! Valitettavasti oon Jyväskylän mummoja. Semmosta on pitänyt kysyä teiltä nuorehkot miehet, että mitä te ajattelette kun sen partnerin kasvot eivät ole enää hehkeimmässä kuosissa? Eiks ne himot karise sen siliän tien?
        Vastatkaa asiallisesti, olen oikeesti utelias.
        Eihän voi olla niin, että noin moni nuorehko mies jää ilman panoseuraa ja mummo on ainoa vaihtoehto. En ole itse kovin ryppyinen, mutta tietenkin kasvoista näkee, että kuuskymppiä on ohitettu. Kysyn ihan sitä aktitilannetta, silmät kiinni, vai??

        Mitä pervompi fantasia ja isompi ikä ero niin kiihotun vielä enemmän. Eikä itseä ainakaan haittaa yhtään vaikka kasvoista näkeekin että on jo vuosia reilu 60, päinvastoin. ;) Toivottavasti vielä löytäis kuuskymppisen mummon jolla olis samat intressit. ;)

        T: mies30 Tre


      • Anonyymi

        Tuun käymään, sitten kun ratikka valmistuu. Pitää semmoinen elämässään nähdä! Ajellaan sit kaikilla kyydeillä:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuun käymään, sitten kun ratikka valmistuu. Pitää semmoinen elämässään nähdä! Ajellaan sit kaikilla kyydeillä:)

        Voin luvata että saat kunnon kyydit muullakin kuin ratikalla. :)

        T: mies30 Tre


      • Anonyymi

        No nyt on mitä odottaa!! Isoja juttuja😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaisi hyvältä! Valitettavasti oon Jyväskylän mummoja. Semmosta on pitänyt kysyä teiltä nuorehkot miehet, että mitä te ajattelette kun sen partnerin kasvot eivät ole enää hehkeimmässä kuosissa? Eiks ne himot karise sen siliän tien?
        Vastatkaa asiallisesti, olen oikeesti utelias.
        Eihän voi olla niin, että noin moni nuorehko mies jää ilman panoseuraa ja mummo on ainoa vaihtoehto. En ole itse kovin ryppyinen, mutta tietenkin kasvoista näkee, että kuuskymppiä on ohitettu. Kysyn ihan sitä aktitilannetta, silmät kiinni, vai??

        Kasvot vain osa .. myös se vaikuttaa mitä löytyy vaatteiden alta ;)


      • Anonyymi

    • Itse jo -59 mutta on sanottava että ihana vaikkapa sopusuhtainen 65-80 olisi todella hauska tavata ja tutkailla miten kemiat ja halut alkaisivat hioutua nja sopia yhteen.
      Vantaalta olen ja sopusuhtainen yksineläjä..

    • pks-ja turunsudultaa mummoa

    • Anonyymi

      Kuka vanhempi Nainen etsii 40v Miestä, täällä olisi sinulle...

      • Anonyymi

        Mistäpäin sinä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin sinä olet?

        Pks. Sinä?


      • Anonyymi

        Mä olen Kuopiosta! Joku näköjän vastasi mun puolesta.. Terv. Alkuperäinen kyselijä Mies 40v


    • Mulle kans Tampereelta jotakin toimintaa.

    • Anonyymi

      Mummoa himottaa! Pks 64v

      • Anonyymi

        Jos mummoakin himottaisi, niin olisiko sinulla majaa himojen toteuttamiselle?


      • Anonyymi

        Vieläkö kyseistä mummoa himottaa? Multa löytyy paikka;)
        T. 27v sporttinen mies Helsingistä


    • Anonyymi

      Kumma ettei Tampereelta oikein tunnu löytyvän halukasta mummoa halukkaalle nuorukaiselle.

      T: mies30 Tre

    • Anonyymi

      Mummo, jolla on tekarit, jotka voi otta pois kun mummo imee, on paras mummo!

    • Oulussa olis fiksu nuorimies jonka unelmana olis päästä nauttimaan vanhemman naisen seurasta :) rohkeasti yhteyttä ja jutellaan lisää :)

    • Anonyymi

      Mulla ois tää pers- ihailu. Mummo jolla olis muhkea perse sais hyvää kyytiä pks.
      38m.

      • Anonyymi

        Sama. ;)

        T: Mies 30v


    • Anonyymi

      Mummua turusta 26v miehelle? :) oon mukava nuorimies, jota kiinnostaa vanhempi leidi!

    • Anonyymi

      Mä olen seitsemänkymppinen, nuorekas mummo. Vanhemmille miehille (yli 60) olen liian vanha.
      Nuorille (alle30) just sopiva. hahhaaa.
      Ja 35-55 uraohjuksia en jaksa. Heillä sielun puutteen korvaa vauhti.
      Ai, että ikäkö vain numeroita.
      Aikamoista tsekkailua tämä mummon elämä.
      t.70 ja ihana

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä, sun kanssa olis varmasti mukava tehdä kaikkea kivaa. ;) Kyllä ikä on vain numero.

        T: m30v


      • Anonyymi

        Satutko olemaan turusta? 26v mies


      • Anonyymi

        Pks on asuinseutuni. Kyllä Turustakin mummoja löytyy ja heillä varmasti myös tarpeita:) Jatka etsintöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pks on asuinseutuni. Kyllä Turustakin mummoja löytyy ja heillä varmasti myös tarpeita:) Jatka etsintöjä.

        Jos kiinnostaa, voisin piipahtaa myös pkseudulla! Töiden puolesta siellä muutaman kerran viikosss :) 26vmies


    • Anonyymi

      Kyllä muuten, mutta kun pappa ei tykkää katella, kun hänellä ei enää oikein pelitä. Eikä sitä paikkaa ilakoida sit oikein ole.

    • Anonyymi

      Kun hampaaton mummo imuttaa niin siitä on oksat pois!

      • Anonyymi

        Ei lainkaan, oksahan on suussa:):):)


    • Anonyymi

      Ei tunnu löytyvän Tampereelta 50-70-vuotiasta mummoa komealle, fiksulle ja hyvin varustellulle nuorelle miehelle.

      T: m30

      • Anonyymi

        Kuule, kunhan se ratikka tulee, niin tää mummokin tulee:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, kunhan se ratikka tulee, niin tää mummokin tulee:)

        Tekisi ainakin mieli puhua tuhmia ja vaihdella yksityisesti tuhmia kuvia. Siihen ratikan valmistumiseen nyt kuitenkin menee vielä aikaa.

        T: m30


      • Anonyymi

        Aletaan kirjotushommiin sit, ratikkaa odotellessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aletaan kirjotushommiin sit, ratikkaa odotellessa!

        Ootko siis se Jyväskylän mummo?

        T: m30v tre


      • Anonyymi

        No oon:)


      • Anonyymi

        Jyväskylän mummolle että kyllähän sieltä Jyväskylästä junalla pääsee vajaassa parissa tunnissa Tampereelle että voitais sopia treffit mun luo jo vaikka heti ensi viikonloppuna. Se ratikkahan on valmis vasta 2 vuoden kuluttua. Tuossa yläpuolella on osoite mihin voit kirjoitella jos haluat. ;)

        T: mies30 Tre


      • Anonyymi

        Mites sun kävi? Saitko? Mä sain.
        Terveisiä vaan Jyväskylästä:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites sun kävi? Saitko? Mä sain.
        Terveisiä vaan Jyväskylästä:)

        No en tietystikkään saanut, mähän olen mies. Oliko tuo kommentti tarkoitettu vittuiluksi vai ihan kysymykseksi? No ensinnäkään en usko että edes olet se alkuperäinen Jyväskylän mummo vaan joku trolli siellä taas pilailee mun kustannuksellani.

        T: mies30 Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tietystikkään saanut, mähän olen mies. Oliko tuo kommentti tarkoitettu vittuiluksi vai ihan kysymykseksi? No ensinnäkään en usko että edes olet se alkuperäinen Jyväskylän mummo vaan joku trolli siellä taas pilailee mun kustannuksellani.

        T: mies30 Tre

        Se myös puoltaa trollia että vastaus tuli noin pian.


      • Anonyymi

        Vaikka nuo julkaisuajat menee noin, en mielestäni nähnyt sun junaehdotusta.
        Saatan kirjpittaakin..
        Mä sain sentakia, että mulla on pappa. Hän ei kyllä toimi, kuin omaks ilokseen ja sekin on aika.pieni se ilo.
        Sinäkin tietysti toimit omaks iloksesi, mutta jos puheesi pitävät paikkansa, se on iso ilo.


    • Anonyymi

      Savon alueella helliä ja himokkaita mummuja? :-)
      M24

    • Anonyymi

      Täällä Helsingissä minulla olis hellänä-pitopaikka mukavalle " mummolle". Voitas touhuta ihan neljän seinän sisällä jos olet varattu. Jos vapaa, keksitään kaikkea kivaa muutakin. 63M

      • Anonyymi

        Voitas treffata. Keitätkö kahvit sp osoitteella?


    • Anonyymi

      Mitenkähän tämä on tehty....ihan teknisesti kiinnostaa. Sen vanhan mummoseksiketjun perään on nostettu tästä ketjusta repliikkejä ....ne eivät kuitenkaan ole tästä ketjusta poistuneet, vaan menneen sotkuun niiden vanhojen kanssa. Osaisko joku valaista??
      Kyllä mummotkin kiinnostaa. Sain jo yhdeltä mummolta vastauksen:D

    • Täällä olisi 48v mies.... remonttityötaitoinen tarjolla vanhemmille naisille..... voisin remonttia tehdä vaikka ilman housuja ;) ota yhteyttä jos iski

    • Oulusta mummoja joita kiinnostaa nuori ja jaksava herrasmies? ;) laita viestiä! Löytty suomi24 sähköposti samalka käyttäjällä

    • Anonyymi

      Harmi kun ei löydy Tampereelta mitään. Yksi mummo siinä jotain mulle kirjoitti mut liian pitkä välimatka ja sekin kirjoittelu tyssäsi samantien, feikki taisi olla.

      T: Nuorimies30v tre

    • Anonyymi

      Tässä 50v nainen , työ kuvioissa välillä tampereella hotellissa . Olisi kiva saada seuraa yksinäiseen iltaan 😊

      • Anonyymi

        Oletko lähitulevaisuudessa tulossa Tampereelle hotelliin työn puolesta?

        m30v


    • Anonyymi

      Keskiviikkona ajelen Kuopioon...lähtisikö kukaan ihana lady kahville

    • Löytyykö täältä vanhempaa naista 28 vuotiaalle käytöstavat omaavalle nuorelle miehelle seksiseuraksi? 😍

    • Anonyymi

      Rakastan vanhempia naisia. Tälläkin hetkellä töissä ja kalu pullottaa lahkeessa. Pakko hieroa vähän pöydän alla

    • Anonyymi

      Olisipa mukava kaupparatsun käydä mummon kanssa kahvilla

    • Anonyymi

      Mummoja Matkuksessa nyt?

    • Anonyymi

      Pesin mummoni pillun suihkussa aikoinaan. Sit mummu meni sohvalle ja levitti pillunsa. Mulla oli kumihanskat ja minun piti jotain vaginasalvaa hieroa mummun pillun huulille. Vagina oli iso ja siellä oli valkovuotoa. Mummu alkoi huohottamaan ja pyysi laittamaan sitä persereiälle myös. Siihen en suostunut. Jälkeen päin on harmittanut että olisi pitänyt nussia sitä. Kertoi että siinä sohvalla oli imurikauppias nussinut sitä ja mulkku oli paksu.

      • Anonyymi

        Hmm....yäk sun kanssas. t. Mummo


      • Anonyymi

        Mummo kärsi mt ongelmista, skitsofreniaa.


    • Anonyymi

      Kukahan vanhempi Nainen haluaisi istahtaa 40v miehen viereen ja housujen päältä kokeilla kovenevaa kalua? Samalla saisin hyväillä hameen alta...

    • Anonyymi

      Mistä Turusta M33 voisi löytää kivan mummon? 🤔

    • Anonyymi

      Haluaisiko joku mummo alkuun fantasioida viestitellen ja katsottaisiin mihin johtaa? Olen terve, täysipäinen 40 v. mies.
      Ja ennen kuin se yksi hullu ehtii, niin en viitsi tunkea löylykauhaa perseeseen:D

      • Anonyymi

        Koska aloitetaan:)?
        t. mummo


      • Anonyymi

        Kyllä täältä munaa saa missä vaan.

        T. Vuorikangas


      • Anonyymi

        Ei kyllä pidä paikkaansa. Jos haluaa terveen ,kykenevän, luotettavan ja suhtkoht tervejärkisen yli viiskymppisen kamun, niin kyllä saa veivata monta yritystä ja monta postia ja sittenkin on epävarmaa tuleeko siitä koskaan mitään.
        t. Yritetty on


    • Täällä 22v kestävä kundi vailla pervoa mummoa :)

    • Anonyymi

      Täällä turkulaista mummua jota kiinnostaisi vaikka chattailla näin aluksi?

    • Anonyymi

      Ei niitä mummoja oikein tahdo löytyä Tampereelta. Olis seksikäs ja sopivan rehevä mummo hakusessa, muodokkaan iso takapuoli on plussaa. Ikää sais olla noin 53-65-vuotta ja avoin toteuttamaan monenlaisia fantasioita ihan hyvännäköisen, kohtalaisen hyvin varustellun ja kestävän 30-vuotiaan nuoren miehen kanssa.

      NuoriMies30vTre

    • Anonyymi

      Kuopion seutuvilta vanhempaa neitoa terveelle ja täysipäiselle 36v kaverille =)? Reippaasti vain kättä ilmaan arvon neidot. Katsotaan mitä kaikkea kivaa keksimmekään =)!

    • Anonyymi

      Yksi fantasia on istua kahvilassa vanhemman rouvan vieressä. Pöydän alla voisi kädet eksyä haarojen väliin samalla kun lady sivelisi lahkeessa pullottavaa kivikovaa kalua. Huh, kun ajatuskin saa kovaksi.

    • Anonyymi

      Mä istuisin mielelläni vietelläsi. Missäpäin tämä kahvila voisi sijaita?
      Terv. Vanhempi nainen

      • Anonyymi

        Itsellä on tämä ihan sama, ja kerran se on toteunutkin, oli bokserit aivan märät hiplailun jälkeen, parasta. Tapahtui keski-suomessa jyväskylän lähellä.


      • Missä sinä? ;)


      • Anonyymi
        Mikeyhki kirjoitti:

        Missä sinä? ;)

        Pks.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pks.

        Minäkin. Mikä kahvila?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pks.

        Mun kaa kahvila kampelaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kaa kahvila kampelaan

        Milloin mennään:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin mennään:)

        Keskiviikkona klo 16.00 25.9


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskiviikkona klo 16.00 25.9

        Pääsen eräästä harrastuksesta vasta klo 16.
        Jos olis kahvila jossain lähempänä niin 16.30-1700 ehtisin?
        Kampela on myös sisareni ja hänen miehensä " kantapaikka":) Lienee jo vähän viileetäkin siellä rannassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsen eräästä harrastuksesta vasta klo 16.
        Jos olis kahvila jossain lähempänä niin 16.30-1700 ehtisin?
        Kampela on myös sisareni ja hänen miehensä " kantapaikka":) Lienee jo vähän viileetäkin siellä rannassa?

        Mulle sopii kyllä nuo ajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle sopii kyllä nuo ajat.

        Nyt tässä kyllä herää kysymys ,että olet
        ilmeisesti ihan " tuntematon" anonyymi, etkä Mikeyhki🤣.....höynäytät täysillä, sekä luetun ymmärtäminenkim hieman takkuaa:)


      • Anonyymi
        Mikeyhki kirjoitti:

        Minäkin. Mikä kahvila?

        Hei Mikey, oletko sä jatkanut tätä keskusteluamme anonyyminä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tässä kyllä herää kysymys ,että olet
        ilmeisesti ihan " tuntematon" anonyymi, etkä Mikeyhki🤣.....höynäytät täysillä, sekä luetun ymmärtäminenkim hieman takkuaa:)

        En ole Mikeyhki.Kahville kyllä olen pyytämässä luin huonosti ton viestisi.Onhan siellä sisä-tila.Käviskö Fregatti paremmin tohon aikaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Mikeyhki.Kahville kyllä olen pyytämässä luin huonosti ton viestisi.Onhan siellä sisä-tila.Käviskö Fregatti paremmin tohon aikaan,

        Kiitos ja anteeksi!
        Olishan se kiva " sokkokahvit" vetäistä.
        En halua olla nirppanokka, mutta olisin lähdössä Munkkivuoresta ja Vuosaareen ruuhka-aikana on hieman haastava reissu.
        Minkä ikäinen sä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ja anteeksi!
        Olishan se kiva " sokkokahvit" vetäistä.
        En halua olla nirppanokka, mutta olisin lähdössä Munkkivuoresta ja Vuosaareen ruuhka-aikana on hieman haastava reissu.
        Minkä ikäinen sä olet?

        63v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tässä kyllä herää kysymys ,että olet
        ilmeisesti ihan " tuntematon" anonyymi, etkä Mikeyhki🤣.....höynäytät täysillä, sekä luetun ymmärtäminenkim hieman takkuaa:)

        Fazer, Munkkivuori, keskiviikko klo 17 ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        63v

        Hieno ikä sinulla. Olen pahoillani tästä
        tahattomasta sähläyksestä:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno ikä sinulla. Olen pahoillani tästä
        tahattomasta sähläyksestä:)

        No ei se mitään ei olis pitänyt sekaantua koko juttuun,Kiinnostuin sen verran oli pakko kuullostella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se mitään ei olis pitänyt sekaantua koko juttuun,Kiinnostuin sen verran oli pakko kuullostella.

        Hei 63:) Nyt aletaan oikeasti kuulostelee, edellisellä herralla niin kiirettä !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei 63:) Nyt aletaan oikeasti kuulostelee, edellisellä herralla niin kiirettä !!!

        Moikka! Mites sille noin kiire tuli tuntui niin innokkaalta.Voitais jatkaa jutustelua sopii mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka! Mites sille noin kiire tuli tuntui niin innokkaalta.Voitais jatkaa jutustelua sopii mulle.

        :) :) :) Se on joskus semmosta tämän elämän kanssa! Mihin mä sulle kirjoitan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :) :) :) Se on joskus semmosta tämän elämän kanssa! Mihin mä sulle kirjoitan?

        silvisdotarikaiatgmail.c….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :) :) :) Se on joskus semmosta tämän elämän kanssa! Mihin mä sulle kirjoitan?

        Olen laitellut sähköposti osoitteita ylläpito vissiin poistaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen laitellut sähköposti osoitteita ylläpito vissiin poistaa,

        ???


    • Haluaisikohan mummot striptease-miestä tahtipuikkoa heiluttamaan?

    • Nyt tekee taas tosi paljon mieli touhuta halukkaan, muodokkaan/rehevän mummon kanssa. Ikää sais olla vähintään yli 50-vuotta ja ehkä korkeintaan 65, joissain tapauksissa vanhempikin käy.

    • Anonyymi

      Lähtisikö joku mummo Jumboon kahville ja katsomaan mitä pöydän alla voisi käsillä tehdä?

      T: Mies78

    • Anonyymi

      Löytyykö mummoa joka antaisi piiskaa kurittomille?

    • Anonyymi

      Runkkailen päivät pitkät katsellen mummopornoa. En keksi mitään yhtä kiihottavaa. Ihanaa kun oikein vanhat mummot irstailee.

      Mvm -76

      • Anonyymi

        Joo. Sama. Tykkään runkkailla ja katsoa mummo pornoa.
        Olisko täällä joku mummo halukas katsomaan kun runkkaan ja voisi samalla itse hieman alkaa hyväilee.?
        Olen Vantaalta, mies ja 37 vuotta.


    • Anonyymi

      Mummo pornon katselu kuuluu minunkin harrastuksiini mutta olisi kiva vihdoin ja viimein päästä ihan oikeasti toteuttamaan halujaan kiimaisen mummon kanssa.

      Mies 30 Tampere

    • Anonyymi

      Kiinnostaisiko mummoa vähän alle 18v pojan iso muna?

    • Viikko lomaa, ja voisi kahvilla käydä ;)

    • Anonyymi

      Mummsex is 👍🏻👍🏻👍🏻😍😍

    • Anonyymi

      Tampereelta himokasta mummoa nuorelle 31-vuotiaalle himokkaalle, katseenkestävälle miehelle. Paikka on tapaamisia varten missä saadaan touhuta ihan ajan kanssa kaikessa rauhassa. En nyt aseta ikärajoja kunhan olet hyvin säilynyt ja pitänyt itsestäsi huolta.

    • Anonyymi

      Minkäsikäisiä sexyjä mummoja täällä olisi tarjolla? 70-80v kiinnostais.. 😍😘
      Kyselee 60v. mies Sipoosta

    • Anonyymi

      HUHUUUUUU !!!!
      Mihin kaikki mummot katosi?
      Täällähän on ihan hiljaista.....🤔

    • Anonyymi

      En ole enään ihan nuori pojankloppi.
      Mummo voisi ottaa oman pappansa mukaan vaikka vain katselemaan kun mummo saa kovaa. Ja jos papalla vielä seisoo, voin sitäkin runkata, tiedä vaikka vielä ruiskahtaisi.
      Niin, siis alueena Pirkanmaa.

    • Anonyymi

      oltiin kaverin kanssa 16v molemmat ja tarkotuksena oli mennä mun mummon luokse auttamaan kotitöissä. kun päästiin perille mummo olikin lähtenyt kauppaan joten aloitimme pihatöillä. kun mummo tuli takaisin päästiin siivoamaan ullakoa. siellä siivosimme ja löysimme mummon vanhoja alusvatteita. oli molemmat todella kiimaisia ja aloimmekin nuuhkia ja runkata niillä. emme kuulleet kun mummoni oli kapunut portaat ylös ja tuijotti meitä. ensin nolostuimme, mutta mummo kuiten sanoi että onkos pojat jo tossa iessä. sitten hän antoi luvan jatkaa ja sanoi että saisimme pitää ne jos ei kerrotaisi kenellekään. lopetimme ja siivosimme ullakon. oli tarkoitus lähteä, mutta mummo pyysi meidät makkariinsa ja siellä hän odotti meitä alasti. ensin epäröimme, mutta mummo käski riisua housut ja sitten hän alkoi imeä minua. seuraavaksi oli kaverini vuoro ja minä pääsin painamaan takaa. vaihtelimme kaverin kanssa paikkoja kunne smolemmat tulimme ja sitten nuolimme mummon loppuun ja lähdimme kotiin. itse sain panna mummoa viellä pari kertaa sinä kesänä.

    • Anonyymi

      Missä viiraa?

      • Anonyymi

        Tuohan taitaa olla pikkupoiken päiväuni 🤣


    • Anonyymi

      Ai kun löytyisi sellainen hieman alistava 55 daami joka tekisi tälläisesta 40 vuotiaasta miehestä lelunsa , mitäs tuhmaa keksisit ?

    • Anonyymi

      Mihkäs kaikki seksinnälkäiset mummot on täältä hävinneet? Juhlin ensi viikonloppuna synttäreitäni Tampereella ja olis kiva saada pieni synttärilahja joltain seksikkäältä mummolta seksin muodossa. Oon ihan hynnäköinen sekä hyvin varusteltu nuori mies ja mulla olis paljon annettavaa mummoille. ;) Ikää sais mummolla olla vähintään 53-vuotta. Ilmoitelkaa jos on kiinnostusta niin voin myöhemmin laittaa tähän yhteystietoja.

      • Anonyymi

        Joo, mummoja minäkin olen tänne kaivannut, mutta taaitaa nuo kikki täällä kirjoitelleet "mummot" olla jotain pervoja äijiä.....


      • Anonyymi

        Joo, mummoja minäkin olen tänne kaivannut, mutta taaitaa nuo kikki täällä kirjoitelleet "mummot" olla jotain pervoja äijiä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mummoja minäkin olen tänne kaivannut, mutta taaitaa nuo kikki täällä kirjoitelleet "mummot" olla jotain pervoja äijiä.....

        Joo sitä mäkin epäilen että täällä enimmäkseen jotkut pervot äijät esiintyy kiimaisina mummoina ja samaan aikaa vetävät käteen ja nauravat partoihinsa kun jollekkin menee täydestä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kyllä panisin mut seinäjoen seudul aika hiljasta n40v m

    • Anonyymi

      Kyllä himottaisi pitempi seksisuhde mummon kanssa, mielellään kullia palvovan ja sen imemisestä nauttivan. Löytyisikös kullinpalvojaa pääkaupunkiseudulta?

    • Kuulostaa ihanalta

    • Anonyymi

      Mummoseksi on parasta. Mistä löytyis halukas vanhempi nainen oon 38v

    • Anonyymi

      Vanhemmissa naisissa on parasta se että ovat paljon seksikkäämpiä kuin nuoret naiset ja voi ihan huoletta naida ilman kumia ja laskea koko satsin sisään. Vielä kun vaan löytäis himokkaan "puuman" jostain sopivan välimatkan päästä.

      T: Mies31v

    • Kyllä mummoseksi on ihanaa:-D Ei tarvi kuin nauttia ja mahtavan hellää mut himokasta kun pääsee eteenpäin:-P

    • Rakastella kypsän halukkaan 60 naisen kanssa olisi kuin taivas maan päällä:-*

    • Anonyymi

      kukaan ei tykkää savottamiesten "palleista"

    • Anonyymi

      Onko mummoilla ikärajaa?
      Olen 52, mutta paljon nuoremman näköinen.
      Pitääkö siis olla "mummomainen"?

      • Juuri parhaassa iässä nauttia💋


      • Anonyymi

        52v olisi oikein sopiva minulle😊
        Missäpäin asustelet?


      • "Onko mummoilla ikärajaa?
        Olen 52, mutta paljon nuoremman näköinen.
        Pitääkö siis olla "mummomainen"?"

        Mistä päin oot? Mä oon Tampereella.

        T: Paksukaluinen ja komea 31 vuotias mies


      • Anonyymi

        Täydellinen ;)

        Hki


    • Anonyymi

      Mummot on kiihottavia, paljon kiihottavampia kuin nuoret naiset ei siitä pääse yli eikä ympäri. Harmi kun on vaikea löytää halukasta mummoa.

      T: Hyvin varuteltu kolmekymppinen mies

    • Anonyymi

      Löytyykö pohjois-suomesta mummoja?

    • Anonyymi

      Olen 48v. 22/5 kokoisella varustettu mies. Käyn viikottain 75v. mummon luona. On hyvin tulinen ja mitä upein rakastaja XXL-kokoa ja tissit F-kupeilla. Pidämme molemmat suuseksistä. Nuolen ja suutelen hänen pilluaan. Ajamme myös toisiltamme karvat alapäästä. Viettelee minut usein sexi-asuillaan. Rehellisesti sanottuna seksimme on mitä ihaninta. Aika paljon myös rakastamme toisiamme.

    • Anonyymi

      Olisiko halukasta 16vuotiaalle teinille jotain 60v mummoa?

    • Anonyymi

      Löytyykö täältä mummoja jota voisi naida terveisin 16v

    • Anonyymi

      Olen 24v. mies ja kokenut seksiä vanhemman tai oikeastaan kypsän naisen kanssa. 40-60v. naiset ovat petoja sängyssä, ja erikoisesti kun saavat nuoren miehen kyrpää. Minunkin melassa kokoa 20/5cm Olen myös tosi karvainen joten naiset ihailevat minua ihan hulluna kiimasta.

    • Anonyymi

      Mitä teen kun naapurin hyvännäköinen mummo sanoo minua ihanaksi ja komeaksi? Haluisko se jotain? Hänellä on tosi isot rinnat ja haluaisin kyllä vähä maistella?

      • Anonyymi

        Mua kehu samassa kerrostalossa asuva 54-vuotias naapurin rouva komeaksi ja sanoi että lähtis mun kanssa treffeille jos sillä ei olisi jotain ihme ikärajaa että ei tapaile kuulemma itseään yli 5 vuotta nuorempia miehiä. No kannattais tapailla, eipä tiedä mitä menettää kun asettaa tuollaisia järjettömiä ikä rajoja.

        Kerran tuon jälkeen kun oli kehunut mua kysyin häntä viinille mun luo. No eipä lähtenyt, sanoi ettei juo viiniä. Taisi olla vain tekosyy kieltäytyä kohteliaasti kun olisin voinut tietysti myös vaikka kahvit tai teet tarjota. Samassa kerrostalossa 2 yksin asuvaa ihmistä niin miksipä ei voisi nauttia toisistaan, ei kaiken aina niin vakavaa tarvitse olla tai keneltä se muka olis pois? Onkohan meillä kenties sama naapuri? On meinaan aika harvinaista että Suomessa kerrostalonaapurit ylipäätään juttelee keskenään.

        Mies31


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua kehu samassa kerrostalossa asuva 54-vuotias naapurin rouva komeaksi ja sanoi että lähtis mun kanssa treffeille jos sillä ei olisi jotain ihme ikärajaa että ei tapaile kuulemma itseään yli 5 vuotta nuorempia miehiä. No kannattais tapailla, eipä tiedä mitä menettää kun asettaa tuollaisia järjettömiä ikä rajoja.

        Kerran tuon jälkeen kun oli kehunut mua kysyin häntä viinille mun luo. No eipä lähtenyt, sanoi ettei juo viiniä. Taisi olla vain tekosyy kieltäytyä kohteliaasti kun olisin voinut tietysti myös vaikka kahvit tai teet tarjota. Samassa kerrostalossa 2 yksin asuvaa ihmistä niin miksipä ei voisi nauttia toisistaan, ei kaiken aina niin vakavaa tarvitse olla tai keneltä se muka olis pois? Onkohan meillä kenties sama naapuri? On meinaan aika harvinaista että Suomessa kerrostalonaapurit ylipäätään juttelee keskenään.

        Mies31

        Tai sitten olis ehkä halunnut jotain mun kanssa mutta ei kehtaa alkaa tapailla samassa kerrostalossa asuvaa nuorempaa miestä kun pelkää paljastuvansa.

        Mies31


    • Anonyymi

      Mistäpä löytäisin sexyn mummon? Sellaisen, joka tykkäis antaa vieraillekkin.
      T. 56v mies Vantaalta.....

    • Anonyymi

      Harmi ettei näin oulunseudulla ole tullut vastaa vanhempia jotka etsisi nuorempia.

    • Anonyymi

      Löytyiskö täältä Pirkanmaan alueelta 50-luvulla syntynyttä seksikästä ja halukasta mummoa komealle ja paksukaluiselle kolmekymppiselle miehelle? Olen hyväkroppainen ja jaksava petipuuhissa.

    • Anonyymi

      Kuinkahan kauan tässä vielä oikein joutuu odottamaan että tilanne normalisoituu ja pääsee treffailemaan vielä viriilejä mummoja? :(

      T: Kiimainen, sporttinen mies 32 vuotta pirkanmaalta

    • Anonyymi

      En ole enkä suostu vielä olemaan mummo, mulla on vielä alaikäinen lapsikin. Mutta ihana lukea näitä ja huomata ettei peli ole menetetty vaikka vuosia kertyy.
      N52

      • Ei ole menetetty. Seksikkyys on luonteenpiirre, ja se sinulta totisesti löytyy.


      • Anonyymi

        Olen rakastellut monen mummon kanssa, ja se on ollut upeeta, paljon parempaa kuin nuorten kanssa ;))


    • Anonyymi

      Hmmm... Kyllä meitä mummoja löytyy useitakin joille maistuu nuoremman viriilin miehen käsittely. Tapasin käydä usein ruotsin laivoilla ja hyvin harvoin jouduin palaamaan kotiin ilman, että olisin saanut miestä. Viimeisen kerran kun olin 72 vuotias, sain pitää hytissäni alle kolmekymppistä miestä, jolla ilmeisesti oli jonkun tasoinen äiti-kompleksi, kun kutsui inua äidikseen, tai sitten vaan fetissi. Sanoi ettei ole koskaan ollut sängyssä äitinsä kanssa, mutta asia kiehtoi häntä niin kovasta. No minä sain niiden kahden vuorokauden aikana leikkiä roolipeliä miehen kanssa, joka oli todella tyytyväinen niihin hetkiime laivassa, kuten minäkin. Siis halukkaita on molemmin puolin, se o on varmaa.

      • Anonyymi

        Vielä kun teihin nuorista pitäviin 70 naisiin törmäisi jossain, pitää kokeilla laivoja kunhan tästä koronasta selvitään mutta olisihan se mukava sitäkin ennen päästä kokeilemaan. Ikää minulla on tosin 23v, mikä on monille liian nuori, harmi kyllä.


    • Anonyymi

      Harmittaa tää korona homma toden teolla eikä kohta tiedä enää itsekkään mihin uskoa mut tuntuu että sekin rajoittaa mummojen deittailu mahdollisuudet minimiin. Käytännössä muutenkin tuntuu olevan todella vaikeaa löytää mistään sopivan etäisyyden päästä aikuista naista joka olisi oikeasti kiinnostanut seksileikeistä nuoren viriilin miehen kanssa.

      Mulle kävis hyvin 60-75 vuotias nuorekas nainen, ei tarvi olla edes 50-vuotias eikä tuon ikäisiä edes kehtaa vielä mummoiksi kutsua, en tiedä kehtaako minkään ikäisistä naisista tuota nimitystä välttämättä käyttää vaikka isoäitejä olisivatkin ja tuo termi olisi näin ollen totta.

      T: mies 32-vuotta

      • Anonyymi

        "Käytännössä muutenkin tuntuu olevan todella vaikeaa löytää mistään sopivan etäisyyden päästä aikuista naista joka olisi oikeasti kiinnostanut seksileikeistä nuoren viriilin miehen kanssa. "

        Tällaisen aikuisen naisen kun vielä löytäis jonka kanssa seksihalut kohtais ja hommat natsais muutenkin niin olisin seitsemännessä taivaassa.

        T: Mies 32v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Käytännössä muutenkin tuntuu olevan todella vaikeaa löytää mistään sopivan etäisyyden päästä aikuista naista joka olisi oikeasti kiinnostanut seksileikeistä nuoren viriilin miehen kanssa. "

        Tällaisen aikuisen naisen kun vielä löytäis jonka kanssa seksihalut kohtais ja hommat natsais muutenkin niin olisin seitsemännessä taivaassa.

        T: Mies 32v

        Niin ja parasta tuossa olis se kun sais touhuta seksijuttuja ilman mitään ehkäisyä ja täysin estottomasti.

        T: Mies32v


    • Anonyymi

      Mistäs löytyy pohjoisen Keski-Suomen mummot? Viriili 37 -vuotias kaveri hakee 60-75 mummusta vakituisempaa seuraa.

    • Löytyykö Varsinais-Suomesta innokkaalle ja suht kokeneelle 23-vuotiaalle 55 seuraa?

    • Anonyymi

      Mihkäs kaikki seksinnälkäiset isoäidit on kadonneet vai pelätäänkö tässä vielä koronaa? Täällä olis viriili, hyväkroppainen, ihan ok varusteltu ja osaava 32-vuotias nuori mies valmiina kaikkeen kivaan noin 55-75-vuotiaan aikuisen naisen kanssa. Alueena mieluiten Pohjois-Pirkanmaa ettei välimatkaa ole turhan paljon. Olis myös hyvä jos sulla on paikka minne voisin tulla kylään ja olla vaikka yötäkin.

    • Moikka , 08 koillispuoli oliskohan täällä halukkaita mummoja ja ei nyt ihan mummoja mut varttuneempia kiimaisia naisimmeisiä . paikkakin olis sopiva tähän tarkoitukseen rauhallinen mokki järven rannalla..
      . T erkki

    • Anonyymi

      Viriiliä ja halukasta 53-75-vuotiasta naista mielellään Pirkanmaan pohjoispuolelta hyväkroppaiselle, kestävälle, hyvin varustellulle vähän yli kolmekymppiselle miehelle.

    • Anonyymi

      Minun yläkerran mummo n.75v istui kylässä ja otettiin aberitiiviä, alkoi mummo olla vauhdissa naureskeli leviästi. Meidän koira pyöri ympärillä, mitä se tuo koira hästää, kerroin että haistaa kiiman Martta nauroi sitä ei ole ollut kymmeneen vuoteen. Varmaan haistaa ota housut niin katsotaan Martta nauroi humalassa ja otti mummo pöksyt pois, no mitä sitten. Martta on laiha ja vähän kuivahtanut vein Martan sohvalle istuin viereen levitä jalkoja kun koira alkoi nuolla Martan ilme muuttui levitti lisää ja silmät alkoi mennä kiinni kuiski ihanaa luuluin että en enää koskaa tunne tätä pyörittelin nännejä sormilla Martta välillä puristi minua koira vaan nuoli kuiskin antasitko sen naida antasitko Martta melkein huusi antaisin. Martta kääntyi kontalleen pystykorva hyppäsi selkään ohjasin kalun pilluun Martta huusi ei koskaaan ja antoi naida, puristi jalasta Esa Esa se paisuu annanko annanko, anna paisua Martta kertoi se on tosi iso, liikkuu hiljaa nyt nyt se ruiskii en kestä ja alkoi tärisemään tärisi pitkään. Sitten Martta levähti vieressä, Esa entiedä miksi tein mutta en kadu, hieroi hiljaa kalua laskeutui ja imi sitä, kuiskas olenko nyt huora kun kahta, olet ja hyvä huora oletkin. Martta nousi ylös istui kalua sisään kertoi että polte alkoi pillussa pieni Martta nai kauniisti näykin tyhjiä tissejä nännit oli vielä tosi herkät Martta nai rajusti kun imin nännejä kerroin Martalle nyt tulee vedin lanteista laukesin Martta huus tulee ja tärisi makasi pitkään kalu sisällä. Martta kertoi ei ole nainut varmaan kuuteen vuoteen, halasin Marttaa tulethan vastakin Martta rutisti tulen kun soitat haluan pukeutua huoraksi, nuorena katsoin niitä ja kiima valui heti. Kerran on miehen tutut naineet koko yön kun mies sammui silloin olin huora luoja kun annoin pillua kaikille monesti.
      Soitin Martalle kuukausi edellisestä tule, kuulin ihanaa tulen. Martta tuli sisään laitoin tumman naamarin ja ohjasin Martan olo huoneeseen siellä oli ei Martalle tuttuja Martta kätteli kaikki kuiskasi mitä tämä, kuiskasin olet huora meille ja annoin muutaman lasillisen kun ensimmäinen 60 kymppisistä hyväili Martaa alkoi rulianssi Martta imi kahta kerralla yksi nai edestä. Kyllä Martta tykkäsi näin kuinka lantio nousi kun halusi lisää pyyhkeellä välillä pyyhittiin, kun Martta oli sylissä kasvokkain kuiski et arvaa minulla on sama kiima kuin nuorena ihanaa ja rutisti ja me naitiin porukalla monesti. Suihkun jälkeen sanoin Martalle jää yöksi ennen nukkumista Martta rutisti monesti. Aamulla heräsin Martta imi sievästi nousi päälle kuiskasi pitäähän yöstä maksaa ja nai sievästi lauettinn sievästi. Sanoin Martalle tämä oli vasta yhdestä tunnista, senkin hullu mutta ok nyt tiedän saan monesti ihanaa. Kun Martta läksi suukotin sillä olivedet silmissä eihän tämä ollut viimmeinen kerta puraisin korvasta ei varmaan kuulin käytävältä iloista naurua.

    • Anonyymi

      Tutustuin 17 vuoden iässä itseäni viisi vuotta vanhempaan naiseen, joka opetti nuorta miestä seksin saloihin. Maailma meidät sitten vieroitti ja elimme omilla tahoillamme ja omien kuppaniemme kanssa. Pari vuotta sitten törmäsimme yllättäen isoissa juhlissa yhteisten tuttavien kesähuvilalla.

      Nuoruuden ihastukseni oli ehtinyt seitsemänkympin ikään, jäänyt joku vuosi sitten leskeksi ja säilynyt lämpimän viehättävänä. Otimme lasilliset kuohuvaa eikä mennyt kauan, kun vanha suola alkoi janottaa molempia niin paljon, että piti livistää yhdessä saunakamariin, laittaa ovi lukkoon ja päästää himot valloilleen.

      Kypsän naisen kanssa lempiminen oli pienen alkuhakemisen, hyväilyjen ja suudelmien jälkeen niin taivaallista, että ikä oli todellakin vain numero. Eikä tarvinnut ujostella, kun yhteistä historiaakin oli takana.

      Olen siis itsekin jo seniori-iässä, mutta uskallan suositella paljon nuoremmillekin ennakkoluulotonta suhtautumista seksiin varttuneempien kumppaneiden kanssa.

    • Anonyymi

      Voi ku kiva ku taas hauskuutitte minua.
      Hyvää loppusyksyä: Kutsuni

    • Anonyymi

      Minulla on ihana granny (72 v) kotonani. Naimme edelleen muutaman kerran viikossa. Liukastetta toki tarvitaan, vaikka alkukosteutta löytyy edelleen. Liukaste estää kuitenkin turhat nirhaumat. On mahtavaa voidella granny karvaista vittua valkoisella liukuvoiteella, joka muistuttaa spermanoroa. Aivan kuin liukkaille pääsisi! Naidessa liukkaria valuu ihanasti pyllyreiälle. Ihan niin kuin sielläkin olisi joku juuri käynyt. Haluaisitko mällätä grannyni vittukuvalle?

    • Anonyymi

      Grannyä joka haluaisi saada kunnolla paksua nuorta munaa ja kaikki spermat sisäänsä?

      T: Mies Pirkanmaa

    • Anonyymi

      Löytyykö nyt nopeasti korkkarimummo joka kaipailis seivästystä.....HKI keskusta
      Nim:. Iso Kalle

    • Anonyymi

      Löytyykö pohjois suomen alueelta kypsää naista kaiken kivan merkeissä kyselee 45v. täyspäinen komeaksikin kehuttu mies.

    • Anonyymi

      !! HUOMIO!!! Nyt joku kiva mummo keskustan alueelta, tulen nuolemaan sut sillätavalla että varpaat lopettaa kipristelyn vasta puulaatikossa.

    • Anonyymi

      Löytyisikö Oulun alueelta mummoa, joka haluaisi tutustua ja nautiskella nuoren kollin kanssa

    • Anonyymi

      Mummot on ihania <3

    • Anonyymi

      Pirkanmaalta 60-70-vuotiasta grannyä jota kiinnostais tyydyttävä seksi kolmekymppisen komean ja hyvin varustellun miehen kanssa?

    • Anonyymi

      Kuopiosta jos näin itsenäisyyspäivän juhliin löytys mummo kaveriksi.

      • Anonyymi

        Mummot ovat ihania, ja osaavat nauttia elämästä vielä.
        Itsellä kokemusta oikeasta mummosta, jolla tosiaan lapsenlapsiakin ehtinyt kertyä. Keskellä yötäkin herättiin ja nautittiin toisistamme.

        Miten oisko Kalajokilaakson seudulta tai miksei vaikka etäämpääkin jokseenkin 60v mummoa/naista, joka uskaltaisi ottaa 45v:lta mieheltä huomiota ja jotain muuta vastaan? Mies ei savuttele, eikä alkon kanssa läträä, eikä pure vaikka maisteleekin mielellään. Omaa ruskeat silmät ja hiukset, sekä on pituudeltaan tavalliset 174cm pitkä ja m/l kokoa. Niin, ja osaa pittää suunsa kiinni eikä huutele pitkin kyliä asioista.

        Kyselyjä ja vastauksia odotellaan osotteessa; [email protected] ,,,,


    • Anonyymi

      60-75-vuotiasta grannyä sopivan välimatkan päästä joka haluaisi rietastella kunnolla 30 nuoren halukkaan ja jaksavan miehen kanssa? Voitais tehdä se vaikka useamman kerran vuorokaudessa ja antaa myös suuseksiä puolin ja toisin. Alueena Pirkanmaa.

    • Anonyymi

      Voihan hittolainen.... olisipa muuten mahtavaa päästä hellimään ihanaa mummoikäistä 😊
      Mutta ei taida Porvoonseudulta löytyä...?

    • Anonyymi

      Löytyisikö Pirkanmaalta 60-75-vuotiasta grannyä joka tykkää pukeutua korkosaappaisiin ja lyhyisiin mekkoihin, haluaisin olla seksiorjasi.

      Mies33v

    • Anonyymi

      Hei olen 62 virilli mies etsin estonta naista 60.75v

    • Anonyymi

      Minä olen kokenut ihania hetkiä vanhempien naisten kanssa koska he haluavat nauttia estottomasti kaikenlaisesta seksissä.

    • Anonyymi

      Hei olen 62 terve mies olisiko estotonta mummo 65v80 hyvään sexiin o17 alue

    • Oisko Lahesta tai läheltä 65 mummoa 50 kollille...

    • Anonyymi

      Pirkanmaalta tuhmaa 55-75-vuotiasta vanhempaa naista tuhmalle 33-vuotiaalle nuorelle miehelle. Voitais ensin viestitellä rauhassa ja tutustua. Olisin halukas kokeilemaan kaikenlaista tuhmaa seksin saralla.

      [email protected]

    • Sinä lahden ihana mummo. Eilen citymarketin leipä osastolla. Katseemme kohtasi aika kiihkeästi. Jos satut olemaan täällä nii laita vain viestiä niin viedään loppuun ;)

    Ketjusta on poistettu 411 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe