UUSI MUMMOSEKSI

Anonyymi

Vanha mummoseksi-ketju oli loistava. Se on rullaillut jo melkein kahdeksan vuotta.
Tämä voi olla uhkarohkea yritys ja ei ota tulta, kun Butler ei ole hoitamassa, mutta yritetään
Mummokanta on kasvanut ja virkistynyt, voi tästä seurata ihania juttuja monelle!
Menoks vaan me mummot!:)

254 kommenttia

Vastaukset

• Rakastan mummoja:) kiihottavia

• Kiinnostaa kuulla lisää mummojen mieltymyksistä, laittakaapa viestiä

• Yhdyn tähän...kiihottaa jo pelkkä ajatus... ;)

• Se ihanne olis hienovarainen lämmittely, hiljaa silitellen ja hyvänä pitäen. Sitten hissukseen näpräämään sisätiloihin , jos ei siinä ole kosteus ilmestynyt, pitäis takataskusta ilmestyä pikkuputkilo. Sitä vois myös mummo käyttää herrahenkilön harrastusvälineen kunnostukseen.
    Ja sit naimaan, kukin tyylillään. Ja kestollaan. Rauhallinen, kehuva pikkuhöpinä on paikallaan.

Jälkihoito on myös tärkeää, se silittely ja kehuminen. Vaikka kaikki ei ois ihan totta, se tekee ihmiselle niin hyvää:)
    Näillä pääsee meidän mummojen kans pitkälle:) t. alkumummo

ps. Joillakin se himokas äkkilähestyminen on ihan hyvä, mutta paikat on usein vähän kuulaat, se ei tekee araksi.

• Kuulostaa ihanalta

• Kaupan ruokahyllyllä ohimennessä tapahtuva hipaisu, ruuhkabussissa huomaamaton reiden sipaisu, merkitsevä hymy ohikävellessä

• Vuorikangasclothing kirjoitti:

Kaupan ruokahyllyllä ohimennessä tapahtuva hipaisu, ruuhkabussissa huomaamaton reiden sipaisu, merkitsevä hymy ohikävellessä

Hipaisin juuri eilen kassajonossa ns "vahingossa", erittäin kaunista (mielestäni) noin 65-70 vuotiasta rouvaa. Hymyilin kauniisti kun rouva kääntyi ja sanoin voi suokaa anteeksi kömpelyyteni.
      Rouva/neiti veti naaman norsunveelle ja tokaisi kipakasti suht voimakkaalla äänellä, painu hintti helvettiin siitä kopeloimasta!
      Tälläinen vastakaiku hienovaraiselle yritykselle sai minut tolaltaan ja pysymään irti mummojen hiplaamisesta/hipaisuista.
      T: Arto50

• Anonyymi kirjoitti:

Hipaisin juuri eilen kassajonossa ns "vahingossa", erittäin kaunista (mielestäni) noin 65-70 vuotiasta rouvaa. Hymyilin kauniisti kun rouva kääntyi ja sanoin voi suokaa anteeksi kömpelyyteni.
      Rouva/neiti veti naaman norsunveelle ja tokaisi kipakasti suht voimakkaalla äänellä, painu hintti helvettiin siitä kopeloimasta!
      Tälläinen vastakaiku hienovaraiselle yritykselle sai minut tolaltaan ja pysymään irti mummojen hiplaamisesta/hipaisuista.
      T: Arto50

Anteeksi hänen puolestaan Arto.
      Onhan meissä myös katkeria, kitkeriä, töykeitä, monisairaita ja hyvin köyhiä joiden elämässä ei ilo paljon pirahtele. Kauppakohtaamisesi oli ilmeisesti kuitenkin "hyvin ylläpidetty" itsensä tai papan puolelta. Kaikille ei vaan maistu. Eikä tarvitsekkaan!

Mutta asenteella, ilolla ja halulla pääsee pitkälle ja voi nauttia monista asioista vanhempanakin ja varsinkin silloin nauttia ihanasti. Varsinkin seksistä.
      t. alkumummo

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi hänen puolestaan Arto.
      Onhan meissä myös katkeria, kitkeriä, töykeitä, monisairaita ja hyvin köyhiä joiden elämässä ei ilo paljon pirahtele. Kauppakohtaamisesi oli ilmeisesti kuitenkin "hyvin ylläpidetty" itsensä tai papan puolelta. Kaikille ei vaan maistu. Eikä tarvitsekkaan!

Mutta asenteella, ilolla ja halulla pääsee pitkälle ja voi nauttia monista asioista vanhempanakin ja varsinkin silloin nauttia ihanasti. Varsinkin seksistä.
      t. alkumummo

Haluaisin opetella miellyttämään vanhempaa naista tai ihan vain kahvilla juttelemaan asioista. Miten tulisi toimia

• Mummolle seksiorjaksi Gunther Pirkanmaalta 046 560 0655

• Ainakin hauskaa ja humoristinen aloitus :)

• Mulle korkkarimummo!

• Tänne myös !

• Korkkarit ja hame, saman tien kovana

• Täällä yks tuollainen turuust ois saatavilla:)

• Lauantaina olen Turussa... ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä yks tuollainen turuust ois saatavilla:)

Voitais tavata!!

• Anonyymi kirjoitti:

Voitais tavata!

• Anonyymi kirjoitti:

Sanohan turkulainen, hame ja korkkari mummo koska voitais tavata

• Anonyymi kirjoitti:

Sanohan turkulainen, hame ja korkkari mummo koska voitais tavata

Lauantaihin osuu lapsenlapsen valmistujaisjuhlat:(

• Anonyymi kirjoitti:

Lauantaihin osuu lapsenlapsen valmistujaisjuhlat:(

Mulle käy kyllä ensviikollakin

• Anonyymi kirjoitti:

Miten sut saa kiinni? ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Miten sut saa kiinni? ;)

Pitkä köysi tai käsiraudat...

• Anonyymi kirjoitti:

Miten sut saa kiinni? ;)

Tänä-lauantaina taas Turussa. Illalla ei tekemistä?

• Olis kyllä ihana saada kokeilla yli 60 vuotiasta. Itse varattu niin täytyisi olla vaan pikku tapaamisia silloin tällöin. Kovaksi tulee kun jo ajattelee asiaa. M34

• Voi hyvänen aika sun kanssas, kyllä sitä pitää ihan kunnolla hoitaa, eikä vaan kokasta!

• Saat kyllä kunnon hoitoa,ei mitään koklailuu....

• Täällä 40v mies ja nuorempana mulla oli suuri kunnia saada muutaman kerran vanhempaa rehevää Naista ja ne oli ikimuistoisia ja himokkaita hetkiä. Jos täältä Kuopion seudulta löytyis vanhempaa Naista niin mielelläni olisin halukas tutustumaan.

Nimim. Kohtelias mies Kuopiosta.

• Kerrompa teille...
    Olin silloin nelikymmpinen mies kun minulle eräs vuosia untemani noin 60-65 vuotias nainen esitti seksiä minulle. Ensinnäkin en mitenkään olis osannut arvata että hänellä hyrrää hormoonit. Olemus ei ollut sellainen. Ei siitä sen jälkeen puhuttu mitään eikä johtanut myöhemminkään mihinkään läheiempään. Nyt kun on kulunut liki parikymmentä vuotta niin nyt suostuisin. Silloin en osannut suhtautua asiaan oikein.
    Hänen ulkomuodossa ei mitään vikaa, päinvastoin oli kaunis nainen.

• Kerrompa teille...
    Olin silloin nelikymmpinen mies kun minulle eräs vuosia untemani noin 60-65 vuotias nainen esitti seksiä minulle. Ensinnäkin en mitenkään olis osannut arvata että hänellä hyrrää hormoonit. Olemus ei ollut sellainen. Ei siitä sen jälkeen puhuttu mitään eikä johtanut myöhemminkään mihinkään läheiempään. Nyt kun on kulunut liki parikymmentä vuotta niin nyt suostuisin. Silloin en osannut suhtautua asiaan oikein.

• Kerrompa teille...

• Kerrompa teille...

• kerrotko vielä kerran..

• Nyt tais eksyä höperö pappa näihin porukoihin:) Älä kerro enää.

• Entä, Pappaseksi. Itse olen jo 65vuotias, mutta niinvain 19vuotiasta nain. Aika mukava tilanne, tyttö varmasti halusi kokea jotakin uutta ja "kiellettyä"?
    Ensialkuun oli hieman jännitystä, mutta saatuaan hyvää kielileikkiä ensin pimpsaansa, alkoi meno maittaa.
    Koska aikaisemmin en ole näin nuorta nuollut, uutta oppii vanhakin. Nuori pillu on aivan erimakuinen kuin esim viisikymppisen.

• Hieno homma teille! Luulen vaan, että tuota pappa- seksiä on ollut juuri tuossa ikäasetelmassa kautta aikojen.
      Mutta suurten ikäluokkien mummot ovat nyt ehkä innokkaampie kuin entiset mummot . Elämä on ollut hieman helpompaa ja työt jaettu ehkä vähän tasaisemmin. Vielä virtaa riittää nautintoonkiin!:)

• Mä kyllä auttelisin mummoa niin pedissä kuin kotitöissä. Vanhemmat Naiset on todella haluttavia.

• Onko ihania mummoja linjoilla :) ?

• O-oon:) Huhuu!

• Mistäpäin olet?

• Etelä-Suomen mummoja:)

• Espoo / Vantaa?

• Melkein oikein:) Minulla on kyllä mummonkuljetusvälinekin käytössä!

• Anonyymi kirjoitti:

Melkein oikein:) Minulla on kyllä mummonkuljetusvälinekin käytössä!

Pistä viestiä..kik. ukm70

• Anonyymi kirjoitti:

Melkein oikein:) Minulla on kyllä mummonkuljetusvälinekin käytössä!

Mummonkuljetusvälineessä olisi hyvä helliä sääriä ja sivellä alusvaatteita

• Hah- haa....ei mummo enää ihan noihin juttuihin tyydy, kun hommiin halutaan:) Mutta tietysti ekaks ja sit vähän sieltä stay-upin yläpuolelta....

• Stay-upit saavat kyllä farkut pullottamaan

• Täällä Tapiolassa törmättiin erään mummon kanssa, istui viereen, kun katsoin pitkään. Sitten jo hieroikin kalua shortsien lahkeista

• Aikamoinen, tykkäsitkö?

• Tykkäsin tietenkin, itse hyväilin hameen alta sukkahousujen verhoamaa pillua.

• Oioi, mihinkähänpäin voisi shortsin lahkeen viereen parkkeerata? Nyt ei tarvitse sukkahousuja kai ?

• Sukkahousut ovat plussaa;)
      Jumbossa tulee pyörittyä

• Korkokengät ja mekon alta näkyvät stringit

• Olisiko ketään mummoa Kauniaisten läheltä?
      Täällä olisi urheileva kaveri hierottavaa vailla

• Piankos sitä siellä piipahtaa hierottavana:)

• Anonyymi kirjoitti:

Piankos sitä siellä piipahtaa hierottavana:)

Kuulostaa hyvältä, täällä jo alkaa paikat jäykistyä;)

• Anonyymi kirjoitti:

Korkokengät ja mekon alta näkyvät stringit

Mummoil mitää stringei ole...

• Mummo seksi parasta,olin 35v kun 68v mummu iski mut ja siitä lähti mahtava seksi oli ihanan tiukka että välillä vertakin valui. Nyt olen 55v ja menossa käymään mukavan 72v mummun luona,harmi kun ei suostu suuseksiin siis imemään kullia mutta pimpsaa saa nuolla. Olisikohan lapissa esim sodankylä-ivalo yhtään mummua joka haluaisi nähdä sillointällöin?

• 55-80v Mummua .Löytyiskö lapista.

• Tampereella myös mummojen ystävä 50v mies. Myös parille apuriksi.
    046-560 0655/Gunther

• Sattuuko olemaan pohjois suomesta mummoja linjoilla? Ois kiva tutustua -29v herrasmies

• Yksi parhaita seksikokemuksia on ollut yhden vanhemman rouvan autossa suorittama runkkaus ja laukeaminen tissien väliin....huh huh

• Jos joku mummo haluaa jutella tuhmia niin here I am ….

• moiks ;) oon hki ja 30v nuorimies ;) t: pete

• Mummon kädet jäykän kalun ympärillä, runkkaamassa määrätietoisesti. Housuissa kiristää jo pelkkä ajatus....

• Ensin mummotkin haluaa hieman esileikkiä, hieman halauksia, suukkoja etsetera sitten on sinun nautintojen vuoro, saat kyllä runkkauksen ja kun seisoo mummo ottaa sen suukkiin imuun olisin valmis ja halukas.

• Anonyymi kirjoitti:

Ensin mummotkin haluaa hieman esileikkiä, hieman halauksia, suukkoja etsetera sitten on sinun nautintojen vuoro, saat kyllä runkkauksen ja kun seisoo mummo ottaa sen suukkiin imuun olisin valmis ja halukas.

Kuulostaa ihanalta. Olisi ihana kuulla lisää

• Mä kyllä otan ensin mielelläni pitkän nuolennan. Olen öljynnyt ja hoitanut pimpsaani huolellisesti vuosikaudet. Se on pysynyt ihanana.
      Sitten otan sen herran pötkylän käsittelyyn. Herra kyllä voihkii ja soi!

• Mä mielelläni nuolisin pitkään pimppiä, se on niin ihanaa antaa nautintoa. Sitten vasta muuta kivaa

M40vKuopio

• Anonyymi kirjoitti:

Mä kyllä otan ensin mielelläni pitkän nuolennan. Olen öljynnyt ja hoitanut pimpsaani huolellisesti vuosikaudet. Se on pysynyt ihanana.
      Sitten otan sen herran pötkylän käsittelyyn. Herra kyllä voihkii ja soi!

Minä olen todella innokas nuolemaan oikein pitkään ja hitaasti kielellä kiusoitellen... Jos haluat kokea oikein kunnollisen ja tyydyttävän nuolennan, niin laita viestiä osoitteeseen Tulen_Luoksesi(at)suomi24.fi

• Mummot on yleensä määrätietoisia, himokkaita toimijoita. Asiat pitää tehdä kunnolla!:)

• Kunnon runkkaus....uuuh
      Kohta joutuu menemään työpaikan vessaan hoitamaan lypsyt itse

• Hyvänen aika!
    Tässähän oikein liikuttuu. En ollut unohtanut tätä ketjua, mutta luulin sen hiipuneen. En ole tällä rintamalla vieraillut aikoihin, mutta nyt ilokseni huomaan, että aihe herättää yhä kiinnostusta. Ja miksi ei herättäisi- olenhan itsekin aiheen tiimoilta aktiivinen edelleen. Ikää on tietysti tullut ja maailmakin vähän muuttunut, mutta mielenkiinto varttuneempaan naisväestöön tuntuu säilyvän.
    Tuo ammoinen kirjoitukseni kahdeksan vuotta sitten kumpusi aidosta riemusta siitä, että olin saavuttavinani silloin ymmärryksen aiheesta. Ja näin tietysti olikin silloin, mutta täytyy sanoa, että tuolloinen ymmärrys oli vasta alkusysäys uskomattoman hienolle matkalle. Nyt tiedän monta fantastista tarinaa lisää. Ja tiedän olevani todella onnekas. Ja tiedän myös, että matkani varrella olen tavannut onnekkaita, onnellisia ja hienoja ihmisiä. Mutta matkani jatkuu. Kuin myös noiden tapaamieni ihmisten matka. Joillekin toimin mentorina. Joillekin tukena. Joillekin ystävänä. Ja joidenkin kanssa yksinkertaisesti vain nautin. Ketään en ole koskaan tietoisesti loukannut, ja aina on ystävinä erottu. Kohteliaisuus kun ei maksa mitään.
    Tiedän myös, että täällä pitäisi olla hissukseen: "Kel onni on- se onnen kätkeköön" ja "Hiljaisissa vesissä ne suuret kalat kutee". Enkä sitä kiistäkään, kun kyse on yksittäisistä ihmisistä ja heidän suhteistaan, mutta koska olen ominut eräänlaisen auktoriteetin tämän aiheen sivistyneeseen ruotimiseen, katsoin aloittajan (siis alkuperäinen MUMMOSEKSI-ketju) oikeudekseni hieman boostata tätä spin-off-ketjua.
    Eli rohkaista veljiä jatkamaan tutkimusmatkojaan ja varsinkin rohkaista teitä maailmaa nähneet siskot ottamaan mahdollisuuksien rajoissa vastaan se huomio, jonka me asiaan kiihkeästi suhtautuvat veljet haluamme pyyteettä teille osoittaa.
    Enkä tähänkään pysty muuta lopetusta tekemään kuin jo aikoinaan: Toivottavasti saan tavata teitä arvon varttuneemmat ladyt edelleen.
    Sen verran vielä, että nyt ehkä nimeäisin ketjun hieman toisin. Jos kohta tuossa mummoseksi-sanassa onkin jotain kuvaavaa ja ihanan syntistä.

Butler
    (sivuston nykymeiningin mukaisesti persoonattomasti "anonyymin" alla)

• Hyvää Butler, huomioin kyllä ansiokkaan työsi alkuketjun alkuunpanijana aloituksessani. Ja kun sinua ei ollut aikoihin näkynyt, uskalsin aloittaa uuden.
      Se alkoi olla niin toivottoman/toivollisen pitkä kelattava:)
      Mukavaa kesää sinulle!
      t. Alkumummo

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää Butler, huomioin kyllä ansiokkaan työsi alkuketjun alkuunpanijana aloituksessani. Ja kun sinua ei ollut aikoihin näkynyt, uskalsin aloittaa uuden.
      Se alkoi olla niin toivottoman/toivollisen pitkä kelattava:)
      Mukavaa kesää sinulle!
      t. Alkumummo

Kiitos kiitos Alkumummo.
      Ketju todellakin oli kasvanut pitkäksi. Sisällöstä en osaa sanoa, mutta näyttää siltä, että niin siellä vanhassa ketjussa, kuin täällä uudessakin, osa kommentoijista on hyvin lyhytsanaista tai tietyllä tapaa värittynyttä tai sitten vaan jotenkin katupoikamaista. No, antaa kaikkien kukkien kukkia. Suurin osa varmaan mukana ihan vilpittömin mielin.
      Ja kesähän on varmasti mukavaa aikaa. Pieni hiki iholla saa mielikuvituksen siirtymään jännittävämpiin hetkiin.

Butler

• Kauneimpia näkyjä on rehevä mummo ratsastamassa kivikovalla kalulla.Samalla voi antaa vauhtia puristamalla lujaa muhkeasta perseestä

• Jos Kuopiosta löytyis halukasta mummoa kokeilemaan nuorempaa miestä, niin täällä olis halukas 40v mies.

• Laittakaa mummot viestiä;) Espoon miehelle
    Nimimerkki at suomi24.fi

• Haluaisko joku vanhempi lady lähteä tänään päiväkahvittelemaan Jumboon?

T:Ukm78

• Torstai vois olla toivoa täynnä:)

• Anonyymi kirjoitti:

Torstai vois olla toivoa täynnä:)

:). Nam

Ukm78

• Anonyymi kirjoitti:

Torstai vois olla toivoa täynnä:)

Viestiä?

vuorikangasclothing1 at suomi24.fi

• Anonyymi kirjoitti:

:). Nam

Ukm78

Torstaina siis ?

• Anonyymi kirjoitti:

Torstaina siis ?

Torstai ei käykään:(
      Voitaisiin viestitellä?
      vuorikangasclothing1 at gmail.com

• Tänään en pääse päiväkahveille, mutta iltapäiväkahveille kyllä.
      Terv. Mummo korkkareiden sijasta lenkkarit🙄😔

• Anonyymi kirjoitti:

Tänään en pääse päiväkahveille, mutta iltapäiväkahveille kyllä.

Laita mailia ;) niin jutellaan

Vuorikangas

• vuorikangasclothing1 kirjoitti:

Viestiä?

vuorikangasclothing1 at suomi24.fi

Vuorikangas, viesti tuli takaisin!
      t. Lenkkarimummo:)

• Anonyymi kirjoitti:

Se ei taida toimia...

Vuorikangasclothing1 at gmail.com toimii

• Olisi ihanaa, jos joku vanhempi lady katselisi, kun masturboin ja sen jälkeen voisin tehdä hyvää hänelle...

Vuorikangas

• Anonyymi kirjoitti:

Viestiä odotellen:)

Vuorikangas

• Anonyymi kirjoitti:

Tänään en pääse päiväkahveille, mutta iltapäiväkahveille kyllä.

Minne katosit Lenkkarimummo?

Vuorikangas

• Olen itse 40 v. ukkomies, mutta olen aina haaveillut vanhemman naisen määrätietoisesta kosketuksesta. Naisesta, joka himoitsisi minua ja kohtelisi vähän kuin leikkikalua. Omassa parisuhteessa seksiä ei juuri ole ja oma itsetunto sen takia aivan pohjalla. Monesti fantasioinkin vanhemmista naisista kimpussani.

• Onko täällä enää mummoja :) ?

• On, on liki seitsenkymppinen mummeli kukkahameessaan, korkkiksia en enään pysty käyttämään mutta sukat ja liivit kuin ennen vanhaan.
      Haluaisin nauttia miehestä halujeni mukaan jos vaan tykästyt minuun niin saisimme vielä ihanat hetket?

• Anonyymi kirjoitti:

On, on liki seitsenkymppinen mummeli kukkahameessaan, korkkiksia en enään pysty käyttämään mutta sukat ja liivit kuin ennen vanhaan.
      Haluaisin nauttia miehestä halujeni mukaan jos vaan tykästyt minuun niin saisimme vielä ihanat hetket?

Minulle kelpaa kyllä ;) t 32v mies

• Anonyymi kirjoitti:

On, on liki seitsenkymppinen mummeli kukkahameessaan, korkkiksia en enään pysty käyttämään mutta sukat ja liivit kuin ennen vanhaan.

Kylläpä mielenkiintoisen:ja ihanan esittelyn itsestäsi laitoit :).
      Ja täällä pian viisikymppinen hymyileväinen mies viestiäsi odottelee :)

• Anonyymi kirjoitti:

Hei sukkanauha-mummo, kertoisitko mistä nättejä liivejä ja sukkanauhoja saa? Netistä varmaan sais, mutta en uskalla tilata, koot niin erilaisia. Helsingistä jostain ??

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa ihanalta. Avaisin hitaasti mekkosi ja hyväilisin rintoja ensin käsilläni ja sitten suullani

Vuorikangas

• Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin kuulla lisää...
      Miten voisin...

Vuorikangas

• Anonyymi kirjoitti:

Hei sukkanauha-mummo, kertoisitko mistä nättejä liivejä ja sukkanauhoja saa? Netistä varmaan sais, mutta en uskalla tilata, koot niin erilaisia. Helsingistä jostain ??

Useimmista liivikaupoista, ja tietysti seksikaupoista netin lisäksi. Jos et uskalla yksin niin voisin lähteä ostoksille kanssasi, saisimme oikein sovitettua niitä sinulle joten olisi parempi ostos lisäksi saisimme nuo muutkin ihanat alusvaatteet sinulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Pistäpä ihanuus viestiä, 40 v mies käytössänne coraxo( ät) luukku.com

• Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin kuulla lisää...
      Miten voisin...

Vuorikangas

Meidän pitäisi siirtyä yksityisviesteihin jooko?

• Laitapa viestiä vuorikangasclothing1@gmail.com

• Käyn välillä hieromassa 79 Vee villiä hoikkaa mummoa,kyllä tykkää kun nilkoista pohkeisiin ja reisistä vakoon kevyesti hieroo,maltti on valttia.

• Voiko mummojen pillua nuolla vai onko se nuoremmille tarkoitettua hupia. Onko jotain erityistä otettava huomioon.

• Kyllä voi nuolla jos mummo on vähän pitänyt huolta pillustaan. Ja moni on.
    On se niin ihanaa.

• Miten siitä huolta pidetään, eikö pesu ja ympäristön siistiminen riitä? Mulkkuani en huolla sen kummemmin kuin pesemällä aamuin illoin ja karvoitusta tasoittamalla. Tietysti pesaisen myös yhdynnän jälkeen.

• Yleensä naisihmisen intiimiosat on hieman vaurioherkemmät kuin miehen. Sitä kautta oon tehty uusia ihmisiä ja nautittu! Mummoiässä saatamme olla hieman hauraampia . Itse gynekologin oppien mukaan öljyän ulkoiset osat ja käytän paikallista estrogeenivslmistetta. Ja nauttia saa kuulema hautaan saakka,:) Ei tee pahaa vaan hyvää! Hyvä hygienia on a ja o,mutta liika puunaaminen on pahasta siis naisella.

• Anonyymi kirjoitti:

Yleensä naisihmisen intiimiosat on hieman vaurioherkemmät kuin miehen. Sitä kautta oon tehty uusia ihmisiä ja nautittu! Mummoiässä saatamme olla hieman hauraampia . Itse gynekologin oppien mukaan öljyän ulkoiset osat ja käytän paikallista estrogeenivslmistetta. Ja nauttia saa kuulema hautaan saakka,:) Ei tee pahaa vaan hyvää! Hyvä hygienia on a ja o,mutta liika puunaaminen on pahasta siis naisella.

Juuri tuota "paikkojen" kestämistä ajattelin. Ollessani vielä parisuhteessa entisen ystävättäreni kanssa, huomauttelua tuli juuri tuosta elimestäni, joka huolimattomasti käytettynä aiheutti kipua naisen alapäähän. Toisinsanoen, voiko mummon viedä yhdyntään asti reilusti keskimääräistä suuremmalla peniksellä. Itse olen myös oppinut siihen, että seksuaalisen täyttymyksen voi saavuttaa ilman varsinaista yhdyntää, esim suulla ja sormilla.

• Kyllä voi. Yksilöllistä toki. Jos suuri penis on nuorempana ollut hankala, on se sitä melko varmasti vanhemmitenkin.
      Minä taas esim. kohtasin vasta kuuskymppisenä mahtavan peniksen. Valitettavasti peniksen kantaja oli vaan käymässä täällä.
      Mutta varmasti täyttymyksen saa myös sormilla ja suulla.

• Työelämässä pesin kymmeniä ikäihmisten alapäitä leikkausta varten. Eikä yhtään rumaa jäänyt mieleen.

Aivan erityisesti muistan yhden, joka oli kauniin lohenpunainen!!!

• Kauniisti sanottu ja ilmeisen arvokkaasti kohdeltu ihmistä arassa hetkessä 😔

• Onko täällä ketään, jolla olisi myös paikka lemmenhetkelle mummon kanssa? Kun usein halukkaalla mummolla on siinä vierellä pappa, vaikka ei enää niin toimelias.

• Hello:)

Tässäpä aina naista arvostava ja kunnioittava herrasmies, 100 % täysipäinen. Paikka tapaamiselle tarvittaessa löytyy eli kaikki mummot jotka haluavat viestitellä tai tavata niin laittakaapa viestiä tulemaan:)

kari.mantyrinne (at) suomi24.fi

• Mummo vähän tarkistaa:) Missäpäin "Kari" asustelet ja minkä ikäinen olet?
      Haluttaa kyllä....viestitelläkin.

• Olen 24v ja pääsin nauttimaan ihanasta päälle 60v mummosta vuosi sitten. Oli kyllä parasta seksiä ikinä.

• Mummoja on kiva nuolla.

• Oulun mummelit! Laittakaa yhteystietoja jos haluatte ammattitaitoista hierojaa käymään :) jumpperiboy@gmail.com

• Täälläkin yks 43 v mies kaipailis seksikästä mummoo seuraksi....

• Missähänpäin 43:n kaipailee. Tässä ois yks..kai seksikäskin.

• Espoossa

• Forssan seudulla olen tällä hetkellä. Toi edellinen vastaaja on feikki.

• Voi ei, ei kuulu mummojen maailmaan tuollaiset feikki- jutut! Miten joku viittii kusettaa tuollai toisen nimissä. Onko puute niin kova?

• Olisi hauska vaihtaa tuhmia ajatuksia vanhemman leidin kanssa. Minä 40 v., ok-näköinen ja fiksu kaveri. Varustus kunnossa myös.
    Laittakaa viestiä vuorikangasclothing1@gmail.com

• Minullekin lemmentuokio hoikan, luotettavan ja naurintoa kaipaavan ikääntyneemmän naisen kanssa maistuisi.
    Olen viisikymppinen, ystävällinen, hoikahko helsinkiläismies.
    Jos rohkenet, laitapa viestiä osoitteeseen tapsa.kallio ja sitten se tämän sivuston loppuosa.

• Mä etsin yli 65v Naista tapaamisiin, ketä saisin koskettaa ja nuolla. Itse 40v huomioon ottava herrasmies, josko löytyis mummoja täältä kenen hameen alle sais kokeilla!!

• Mulle vanhemmat Naiset saa laittaa meiliä kalunkova@netti.fi

• Mä toivoisin sellaisen fiksun ( ei pelkästään omasta mielestään) ,rauhallisen viiskytviis-kuuskytviis miehen silloin tällöin. Syksyllä palaan kaupunkiin ja tylsä syksy tiedossa. En siis kokonaan omaksi, vaan molemminpuoliseksi piristykseksi. Ja olen mummo:) pks

• Syksyn sähköistäjäksi ilmoittautuu ikähaarukan alarajaa hätyyttelevä kandidaatti. Tsekataan ovatko toiveet yhtenevät.
      Osoite on tämän palveluntarjoajan. Ja eteen rojones

Kunnioittaen,
      Butler

• Kiitos paljon. Palaan asiaan mielelläni.
      Hieman tuo alarajan alitus askarruttaa.
      Katsotaan selviämmekö siitä:)

• Edelleen valmiina arvioitavaksi. Ja niin. Pitäisihän sekin tarkistaa, että sinun osaltasi asettamani ikähaarukka ei alitu.

Edelleen Sinun,
      Butler

• Niinpä:) Enpä usko että alitan. Olisi kuitenkin mielenkiintoista tietää mikä se olisi.

Ehkä sinulle
      Syksyn mummo

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä:) Enpä usko että alitan. Olisi kuitenkin mielenkiintoista tietää mikä se olisi.

Ehkä sinulle
      Syksyn mummo

Aivan varmasti olisi. Ja siinähän se jännitys juuri piileekin. Mutta eiköhän ne rajat ja muutkin jutut ala selvitä, kun syksy saa.

Terv. Butler

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä:) Enpä usko että alitan. Olisi kuitenkin mielenkiintoista tietää mikä se olisi.

Ehkä sinulle
      Syksyn mummo

No niin arvon ystävä. Kesä alkaa olla lopuillaan ja on aika suunnata katseet syksyn synkkyyden nujertamiseen.
      Kun palailet kaupunkiin, niin Butler siellä jo odottelee.
      Ja tavoittuu rojones at suomi24 fi
      Välimerkit paikalleen ja aivoriihi käyntiin. Ja voidaan sitä käynnistää muutakin.
      Sinun,
      Butler

• Kiitos! Onpa ollut kiva syksyntuloa odotella ...
      Herkut on tallella ja vielä viikko, sitten palataan:)

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos! Onpa ollut kiva syksyntuloa odotella ...
      Herkut on tallella ja vielä viikko, sitten palataan:)

Olisikohan aika tarkastella mitä hyvää niistä herkuista saisi aikaan?
      Lupaan kaivella parhaat reseptini käytettäväksi.

Terv. Butler

• Kirjoitin sinulle Butler❤️
      Terv. Syksyn mummo, nyt sen täydessä merkityksessä.

• Kiinnostaisiko länsi-uusimaalainen 60v. herrasmies? Laitan yhteyttä jos??

• Antaisiko joku mummo hyväillä rintojaan ja laittaa kaluni niiden väliin? Olisi ihanaa

• Olisiko kenelläkään ladylla kiinnostusta viestittelyyn esim. Skypellä? Katsotaan minkälaisia fantasioita keksittäisiin?

• Skype on vähän epäedullinen mummolle, vaikka ei ihan ruttukasa oiskaan, on skypessä vaikee olla hehkee.
    Mummot kyllä osaa, niinkuin minäkin. Lapsenlasten kans jutellaan.

• Voihan sitä alkuun vaikka tekstitellä:)

• Minkähän ikäinen nuoriherra on? Mä voin hieman tuota edellisen mummon ikärajaa laskea, mutta en viiskymppistä alemmaks. Muuten menee noloks.
      Ai niin ja missäpäin oot?

• Anonyymi kirjoitti:

Minkähän ikäinen nuoriherra on? Mä voin hieman tuota edellisen mummon ikärajaa laskea, mutta en viiskymppistä alemmaks. Muuten menee noloks.
      Ai niin ja missäpäin oot?

41 olen, mutta erittäin asiallinen kaveri:) ja mitä noloa muka olisi?
      Pääkaupunkiseudulta olen

• Ok, mutta selvä alitus. Jatketaan matkaa:)

• Voihan harmi:( en ajatellut olevani alaikäinen. Eikö ketään kiinnostaisi vaihdella ajatuksia. Tai kahvitella Turussa viikonloppuna (olen vierailulla)

• Hei 23 v mies oulusta etsiskelee kans "mummo" itselleen oon tosi positiivinen ja rempseä nuorimies tykkään paljon läheisyydestä ja mikäli paikkaa kolottaa ni laita ihmeessä viestiä ni ajelen kylään. Minunkiluona voi toki tulla käymään. Voin antaa sähköpostitse kuvia itestäni ja numeron antaa jos haluat jutella puhelimessa ensin. Hyvin huoltapitävä oon omasta kehostani ja muutenki terve ja asiallinen mies olen. Laitaha viestiä tulemaan sähköpostiin niin jutellaan lisää. Eikänyt niinkää mummo tarvi olla mutta vanhemmat naiset sytyttää aina. Sähköposti on oulumies96@gmail.com

• Olen lauantaina Turussa eikä mitään tekemistä...tarjoaisiko joku vanhempi neito kahvit...
    T. UKM40v

• kollit antakaa meidän homehua rauhasa. eme halua kuivin sopukoihimme mitään lientä menkää nuorempia naisia.

• Höpöpöpö, pysy vaa "rauhasa" pömpelisäs.

• Tehnyt kanssa jo pidemmän aikaa mieli päästä nautiskelemaan kunnolla noin 55-65-vuotiaan, hieman rehevämmän puoleisen mummon kanssa. Pelkkä ajatuskin siitä että itseä reilu 30-vuotta vanhempi nainen runkkaa määrätietoisesti mun nuorta kalua tai ottaa suihin ennenkuin alan naimaan mummoa saa housun lahkeen pullottamaan.

T: 30-vuotias hyvin varusteltu nuori mies Tampereelta

• Kuulostaisi hyvältä! Valitettavasti oon Jyväskylän mummoja. Semmosta on pitänyt kysyä teiltä nuorehkot miehet, että mitä te ajattelette kun sen partnerin kasvot eivät ole enää hehkeimmässä kuosissa? Eiks ne himot karise sen siliän tien?
      Vastatkaa asiallisesti, olen oikeesti utelias.
      Eihän voi olla niin, että noin moni nuorehko mies jää ilman panoseuraa ja mummo on ainoa vaihtoehto. En ole itse kovin ryppyinen, mutta tietenkin kasvoista näkee, että kuuskymppiä on ohitettu. Kysyn ihan sitä aktitilannetta, silmät kiinni, vai??

• Esimerkiksi tuollainen yli kuuskymppinen isotissinen rehevä mummo kiihottaa niin paljon että laukean kohta housuihini. Aah kun tuollainen mummo imis kunnolla mun kalua niin että tärisisin kiimasta ja saisin naida paljaalla monessa eri asennossa kestävällä nuorella kalullani ja lopuksi laueta sisään kiimasta täristen. Olis ihan parasta kun sais kalunsa tuon dildon tilalle. Niin rietas ajatus että kolmekymppinen nuorukainen nai kunnolla yli 60-vuotiasta mummoa että mikään ei kiihota enempää. ;)

https://xhamster.com/videos/sexy-granny-cam-11298807#mlrelated

https://stripchat.com/vabank/profile#gallery

T: Se hyväkroppainen ja paksun kalun omaava nuori mies Tampereelta

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaisi hyvältä! Valitettavasti oon Jyväskylän mummoja. Semmosta on pitänyt kysyä teiltä nuorehkot miehet, että mitä te ajattelette kun sen partnerin kasvot eivät ole enää hehkeimmässä kuosissa? Eiks ne himot karise sen siliän tien?
      Eihän voi olla niin, että noin moni nuorehko mies jää ilman panoseuraa ja mummo on ainoa vaihtoehto. En ole itse kovin ryppyinen, mutta tietenkin kasvoista näkee, että kuuskymppiä on ohitettu. Kysyn ihan sitä aktitilannetta, silmät kiinni, vai??

Mitä pervompi fantasia ja isompi ikä ero niin kiihotun vielä enemmän. Eikä itseä ainakaan haittaa yhtään vaikka kasvoista näkeekin että on jo vuosia reilu 60, päinvastoin. ;) Toivottavasti vielä löytäis kuuskymppisen mummon jolla olis samat intressit. ;)

T: mies30 Tre

• Tuun käymään, sitten kun ratikka valmistuu. Pitää semmoinen elämässään nähdä! Ajellaan sit kaikilla kyydeillä:)

• Anonyymi kirjoitti:

Tuun käymään, sitten kun ratikka valmistuu. Pitää semmoinen elämässään nähdä! Ajellaan sit kaikilla kyydeillä:)

Voin luvata että saat kunnon kyydit muullakin kuin ratikalla. :)

• No nyt on mitä odottaa!! Isoja juttuja😁

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaisi hyvältä! Valitettavasti oon Jyväskylän mummoja. Semmosta on pitänyt kysyä teiltä nuorehkot miehet, että mitä te ajattelette kun sen partnerin kasvot eivät ole enää hehkeimmässä kuosissa? Eiks ne himot karise sen siliän tien?

Kasvot vain osa .. myös se vaikuttaa mitä löytyy vaatteiden alta ;)

• Itse jo -59 mutta on sanottava että ihana vaikkapa sopusuhtainen 65-80 olisi todella hauska tavata ja tutkailla miten kemiat ja halut alkaisivat hioutua nja sopia yhteen.
    Vantaalta olen ja sopusuhtainen yksineläjä..

• pks-ja turunsudultaa mummoa

• Kuka vanhempi Nainen etsii 40v Miestä, täällä olisi sinulle...

• Mistäpäin sinä olet?

• Anonyymi kirjoitti:

Mistäpäin sinä olet?

Pks. Sinä?

• Mä olen Kuopiosta! Joku näköjän vastasi mun puolesta.. Terv. Alkuperäinen kyselijä Mies 40v

• Mulle kans Tampereelta jotakin toimintaa.

• Mummoa himottaa! Pks 64v

• Jos mummoakin himottaisi, niin olisiko sinulla majaa himojen toteuttamiselle?

• Kumma ettei Tampereelta oikein tunnu löytyvän halukasta mummoa halukkaalle nuorukaiselle.

• Mummo, jolla on tekarit, jotka voi otta pois kun mummo imee, on paras mummo!

• Oulussa olis fiksu nuorimies jonka unelmana olis päästä nauttimaan vanhemman naisen seurasta :) rohkeasti yhteyttä ja jutellaan lisää :)

• Mulla ois tää pers- ihailu. Mummo jolla olis muhkea perse sais hyvää kyytiä pks.
    38m.

• Sama. ;)

T: Mies 30v

• Mummua turusta 26v miehelle? :) oon mukava nuorimies, jota kiinnostaa vanhempi leidi!

• Mä olen seitsemänkymppinen, nuorekas mummo. Vanhemmille miehille (yli 60) olen liian vanha.
    Nuorille (alle30) just sopiva. hahhaaa.
    Ja 35-55 uraohjuksia en jaksa. Heillä sielun puutteen korvaa vauhti.
    Ai, että ikäkö vain numeroita.
    Aikamoista tsekkailua tämä mummon elämä.
    t.70 ja ihana

• Kuulostaa hyvältä, sun kanssa olis varmasti mukava tehdä kaikkea kivaa. ;) Kyllä ikä on vain numero.

T: m30v

• Satutko olemaan turusta? 26v mies

• Pks on asuinseutuni. Kyllä Turustakin mummoja löytyy ja heillä varmasti myös tarpeita:) Jatka etsintöjä.

• Anonyymi kirjoitti:

Pks on asuinseutuni. Kyllä Turustakin mummoja löytyy ja heillä varmasti myös tarpeita:) Jatka etsintöjä.

Jos kiinnostaa, voisin piipahtaa myös pkseudulla! Töiden puolesta siellä muutaman kerran viikosss :) 26vmies

• Olen 50-vuotias, nuorekas ja hoikahko täysipäinen herrasmies. En ole uraohjus, vaikka toimistotyössä käynkin. Pistä viestiä Tapsa.kallio ät suomi24.fi, niin ehkäpä saataisiin meille molemmille nautinnollinen hetki aikaiseksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Pks on asuinseutuni. Kyllä Turustakin mummoja löytyy ja heillä varmasti myös tarpeita:) Jatka etsintöjä.

Jos kiinnostaa 27v nuori herrasmies Helsingistä, niin ota yhteyttä juritus@luukku.com
      Olen naisen huomioiva, hauska ja iloinen perus jamppa. Mun kanssa on helppo tulla juttuun ja multa löytyy paikka;)

• Kyllä muuten, mutta kun pappa ei tykkää katella, kun hänellä ei enää oikein pelitä. Eikä sitä paikkaa ilakoida sit oikein ole.

• Kun hampaaton mummo imuttaa niin siitä on oksat pois!

• Ei lainkaan, oksahan on suussa:):):)

• Ei tunnu löytyvän Tampereelta 50-70-vuotiasta mummoa komealle, fiksulle ja hyvin varustellulle nuorelle miehelle.

T: m30

• Kuule, kunhan se ratikka tulee, niin tää mummokin tulee:)

• Anonyymi kirjoitti:

Kuule, kunhan se ratikka tulee, niin tää mummokin tulee:)

Tekisi ainakin mieli puhua tuhmia ja vaihdella yksityisesti tuhmia kuvia. Siihen ratikan valmistumiseen nyt kuitenkin menee vielä aikaa.

T: m30

• Aletaan kirjotushommiin sit, ratikkaa odotellessa!

• Anonyymi kirjoitti:

Aletaan kirjotushommiin sit, ratikkaa odotellessa!

Ootko siis se Jyväskylän mummo?

T: m30v tre

• No oon:)

• Anonyymi kirjoitti:

This message has been removed by admin.

Jyväskylän mummolle että kyllähän sieltä Jyväskylästä junalla pääsee vajaassa parissa tunnissa Tampereelle että voitais sopia treffit mun luo jo vaikka heti ensi viikonloppuna. Se ratikkahan on valmis vasta 2 vuoden kuluttua. Tuossa yläpuolella on osoite mihin voit kirjoitella jos haluat. ;)

• Mites sun kävi? Saitko? Mä sain.
      Terveisiä vaan Jyväskylästä:)

• Anonyymi kirjoitti:

Mites sun kävi? Saitko? Mä sain.
      Terveisiä vaan Jyväskylästä:)

No en tietystikkään saanut, mähän olen mies. Oliko tuo kommentti tarkoitettu vittuiluksi vai ihan kysymykseksi? No ensinnäkään en usko että edes olet se alkuperäinen Jyväskylän mummo vaan joku trolli siellä taas pilailee mun kustannuksellani.

• Anonyymi kirjoitti:

No en tietystikkään saanut, mähän olen mies. Oliko tuo kommentti tarkoitettu vittuiluksi vai ihan kysymykseksi? No ensinnäkään en usko että edes olet se alkuperäinen Jyväskylän mummo vaan joku trolli siellä taas pilailee mun kustannuksellani.

Se myös puoltaa trollia että vastaus tuli noin pian.

• Vaikka nuo julkaisuajat menee noin, en mielestäni nähnyt sun junaehdotusta.
      Saatan kirjpittaakin..
      Mä sain sentakia, että mulla on pappa. Hän ei kyllä toimi, kuin omaks ilokseen ja sekin on aika.pieni se ilo.
      Sinäkin tietysti toimit omaks iloksesi, mutta jos puheesi pitävät paikkansa, se on iso ilo.

• Savon alueella helliä ja himokkaita mummuja? :-)
    M24

• Täällä Helsingissä minulla olis hellänä-pitopaikka mukavalle " mummolle". Voitas touhuta ihan neljän seinän sisällä jos olet varattu. Jos vapaa, keksitään kaikkea kivaa muutakin. 63M

• Voitas treffata. Keitätkö kahvit sp osoitteella?

• Mitenkähän tämä on tehty....ihan teknisesti kiinnostaa. Sen vanhan mummoseksiketjun perään on nostettu tästä ketjusta repliikkejä ....ne eivät kuitenkaan ole tästä ketjusta poistuneet, vaan menneen sotkuun niiden vanhojen kanssa. Osaisko joku valaista??
    Kyllä mummotkin kiinnostaa. Sain jo yhdeltä mummolta vastauksen:D

• Täällä olisi 48v mies.... remonttityötaitoinen tarjolla vanhemmille naisille..... voisin remonttia tehdä vaikka ilman housuja ;) ota yhteyttä jos iski

• Oulusta mummoja joita kiinnostaa nuori ja jaksava herrasmies? ;) laita viestiä! Löytty suomi24 sähköposti samalka käyttäjällä

• Harmi kun ei löydy Tampereelta mitään. Yksi mummo siinä jotain mulle kirjoitti mut liian pitkä välimatka ja sekin kirjoittelu tyssäsi samantien, feikki taisi olla.

T: Nuorimies30v tre

• Tässä 50v nainen , työ kuvioissa välillä tampereella hotellissa . Olisi kiva saada seuraa yksinäiseen iltaan 😊

• Oletko lähitulevaisuudessa tulossa Tampereelle hotelliin työn puolesta?

m30v

• Keskiviikkona ajelen Kuopioon...lähtisikö kukaan ihana lady kahville

• Löytyykö täältä vanhempaa naista 28 vuotiaalle käytöstavat omaavalle nuorelle miehelle seksiseuraksi? 😍

• Rakastan vanhempia naisia. Tälläkin hetkellä töissä ja kalu pullottaa lahkeessa. Pakko hieroa vähän pöydän alla

• Olisipa mukava kaupparatsun käydä mummon kanssa kahvilla

• Mummoja Matkuksessa nyt?

• Pesin mummoni pillun suihkussa aikoinaan. Sit mummu meni sohvalle ja levitti pillunsa. Mulla oli kumihanskat ja minun piti jotain vaginasalvaa hieroa mummun pillun huulille. Vagina oli iso ja siellä oli valkovuotoa. Mummu alkoi huohottamaan ja pyysi laittamaan sitä persereiälle myös. Siihen en suostunut. Jälkeen päin on harmittanut että olisi pitänyt nussia sitä. Kertoi että siinä sohvalla oli imurikauppias nussinut sitä ja mulkku oli paksu.

• Hmm....yäk sun kanssas. t. Mummo

• Mummo kärsi mt ongelmista, skitsofreniaa.

• Kukahan vanhempi Nainen haluaisi istahtaa 40v miehen viereen ja housujen päältä kokeilla kovenevaa kalua? Samalla saisin hyväillä hameen alta...

• Mistä Turusta M33 voisi löytää kivan mummon? 🤔

• Haluaisiko joku mummo alkuun fantasioida viestitellen ja katsottaisiin mihin johtaa? Olen terve, täysipäinen 40 v. mies.
    Ja ennen kuin se yksi hullu ehtii, niin en viitsi tunkea löylykauhaa perseeseen:D

• Koska aloitetaan:)?
      t. mummo

• Anonyymi kirjoitti:

This message has been removed by admin.

Kyllä täältä munaa saa missä vaan.

T. Vuorikangas

• Ei kyllä pidä paikkaansa. Jos haluaa terveen ,kykenevän, luotettavan ja suhtkoht tervejärkisen yli viiskymppisen kamun, niin kyllä saa veivata monta yritystä ja monta postia ja sittenkin on epävarmaa tuleeko siitä koskaan mitään.
      t. Yritetty on

• Täällä 22v kestävä kundi vailla pervoa mummoa :)

• Täällä turkulaista mummua jota kiinnostaisi vaikka chattailla näin aluksi?

• Ei niitä mummoja oikein tahdo löytyä Tampereelta. Olis seksikäs ja sopivan rehevä mummo hakusessa, muodokkaan iso takapuoli on plussaa. Ikää sais olla noin 53-65-vuotta ja avoin toteuttamaan monenlaisia fantasioita ihan hyvännäköisen, kohtalaisen hyvin varustellun ja kestävän 30-vuotiaan nuoren miehen kanssa.

NuoriMies30vTre

• Kuopion seutuvilta vanhempaa neitoa terveelle ja täysipäiselle 36v kaverille =)? Reippaasti vain kättä ilmaan arvon neidot. Katsotaan mitä kaikkea kivaa keksimmekään =)!

• Yksi fantasia on istua kahvilassa vanhemman rouvan vieressä. Pöydän alla voisi kädet eksyä haarojen väliin samalla kun lady sivelisi lahkeessa pullottavaa kivikovaa kalua. Huh, kun ajatuskin saa kovaksi.

• Mä istuisin mielelläni vietelläsi. Missäpäin tämä kahvila voisi sijaita?
    Terv. Vanhempi nainen

• Itsellä on tämä ihan sama, ja kerran se on toteunutkin, oli bokserit aivan märät hiplailun jälkeen, parasta. Tapahtui keski-suomessa jyväskylän lähellä.

• Missä sinä? ;)

• Mikeyhki kirjoitti:

Missä sinä? ;)

Pks.

• Anonyymi kirjoitti:

Pks.

Minäkin. Mikä kahvila?

• Anonyymi kirjoitti:

Pks.

Mun kaa kahvila kampelaan

• Anonyymi kirjoitti:

Mun kaa kahvila kampelaan

Milloin mennään:)

• Anonyymi kirjoitti:

Milloin mennään:)

Keskiviikkona klo 16.00 25.9

• Anonyymi kirjoitti:

Keskiviikkona klo 16.00 25.9

Pääsen eräästä harrastuksesta vasta klo 16.
      Jos olis kahvila jossain lähempänä niin 16.30-1700 ehtisin?
      Kampela on myös sisareni ja hänen miehensä " kantapaikka":) Lienee jo vähän viileetäkin siellä rannassa?

• Anonyymi kirjoitti:

Pääsen eräästä harrastuksesta vasta klo 16.
      Jos olis kahvila jossain lähempänä niin 16.30-1700 ehtisin?
      Kampela on myös sisareni ja hänen miehensä " kantapaikka":) Lienee jo vähän viileetäkin siellä rannassa?

Mulle sopii kyllä nuo ajat.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulle sopii kyllä nuo ajat.

Nyt tässä kyllä herää kysymys ,että olet
      ilmeisesti ihan " tuntematon" anonyymi, etkä Mikeyhki🤣.....höynäytät täysillä, sekä luetun ymmärtäminenkim hieman takkuaa:)

• Mikeyhki kirjoitti:

Minäkin. Mikä kahvila?

Hei Mikey, oletko sä jatkanut tätä keskusteluamme anonyyminä?

• Anonyymi kirjoitti:

ilmeisesti ihan " tuntematon" anonyymi, etkä Mikeyhki🤣.....höynäytät täysillä, sekä luetun ymmärtäminenkim hieman takkuaa:)

En ole Mikeyhki.Kahville kyllä olen pyytämässä luin huonosti ton viestisi.Onhan siellä sisä-tila.Käviskö Fregatti paremmin tohon aikaan,

• Anonyymi kirjoitti:

En ole Mikeyhki.Kahville kyllä olen pyytämässä luin huonosti ton viestisi.Onhan siellä sisä-tila.Käviskö Fregatti paremmin tohon aikaan,

Kiitos ja anteeksi!
      Olishan se kiva " sokkokahvit" vetäistä.
      En halua olla nirppanokka, mutta olisin lähdössä Munkkivuoresta ja Vuosaareen ruuhka-aikana on hieman haastava reissu.
      Minkä ikäinen sä olet?

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ja anteeksi!
      Olishan se kiva " sokkokahvit" vetäistä.
      En halua olla nirppanokka, mutta olisin lähdössä Munkkivuoresta ja Vuosaareen ruuhka-aikana on hieman haastava reissu.
      Minkä ikäinen sä olet?

63v

• Anonyymi kirjoitti:

Fazer, Munkkivuori, keskiviikko klo 17 ;)

• Anonyymi kirjoitti:

63v

Hieno ikä sinulla. Olen pahoillani tästä
      tahattomasta sähläyksestä:)

• Anonyymi kirjoitti:

Hieno ikä sinulla. Olen pahoillani tästä
      tahattomasta sähläyksestä:)

No ei se mitään ei olis pitänyt sekaantua koko juttuun,Kiinnostuin sen verran oli pakko kuullostella.

• Anonyymi kirjoitti:

No ei se mitään ei olis pitänyt sekaantua koko juttuun,Kiinnostuin sen verran oli pakko kuullostella.

Hei 63:) Nyt aletaan oikeasti kuulostelee, edellisellä herralla niin kiirettä !!!

• Anonyymi kirjoitti:

Hei 63:) Nyt aletaan oikeasti kuulostelee, edellisellä herralla niin kiirettä !!!

Moikka! Mites sille noin kiire tuli tuntui niin innokkaalta.Voitais jatkaa jutustelua sopii mulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Moikka! Mites sille noin kiire tuli tuntui niin innokkaalta.Voitais jatkaa jutustelua sopii mulle.

:) :) :) Se on joskus semmosta tämän elämän kanssa! Mihin mä sulle kirjoitan?

• Anonyymi kirjoitti:

silvisdotarikaiatgmail.c….

• Anonyymi kirjoitti:

Olen laitellut sähköposti osoitteita ylläpito vissiin poistaa,

• Anonyymi kirjoitti:

Olen laitellut sähköposti osoitteita ylläpito vissiin poistaa,

???

• Haluaisikohan mummot striptease-miestä tahtipuikkoa heiluttamaan?

• Nyt tekee taas tosi paljon mieli touhuta halukkaan, muodokkaan/rehevän mummon kanssa. Ikää sais olla vähintään yli 50-vuotta ja ehkä korkeintaan 65, joissain tapauksissa vanhempikin käy.

• Lähtisikö joku mummo Jumboon kahville ja katsomaan mitä pöydän alla voisi käsillä tehdä?

T: Mies78

• Löytyykö mummoa joka antaisi piiskaa kurittomille?

• Runkkailen päivät pitkät katsellen mummopornoa. En keksi mitään yhtä kiihottavaa. Ihanaa kun oikein vanhat mummot irstailee.

Mvm -76

• Joo. Sama. Tykkään runkkailla ja katsoa mummo pornoa.
      Olisko täällä joku mummo halukas katsomaan kun runkkaan ja voisi samalla itse hieman alkaa hyväilee.?
      Olen Vantaalta, mies ja 37 vuotta.

• Mummo pornon katselu kuuluu minunkin harrastuksiini mutta olisi kiva vihdoin ja viimein päästä ihan oikeasti toteuttamaan halujaan kiimaisen mummon kanssa.

Mies 30 Tampere

• Kiinnostaisiko mummoa vähän alle 18v pojan iso muna?

Ketjusta on poistettu 113 sääntöjenvastaista viestiä.