Nigel Farage lähetti Twitterin esimerkin EU:n virkamiesten typeryydestä. Huippusaavutuksena typeryydestä hän otti esille Olli Rehnin puheen.
Nigel Farage: "Olli Rehn pitänyt EU:n historian typerimmän puheen"
18
198
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö tämä Nigel ole Putinin miehiä?
Olli Rhen ylivertainen tuohon tyyppiin verrattuna.- Anonyymi
No niin, paatunut KepuKonna heräsi.
Ei ole, nyt olet sekaisin.... se teidän Esko Aho on niitä Putinin miehiä.
Es-ko A-ho ..... ymmärrätkö sinä, muistatko sinä? - Anonyymi
Farage on pelosta elävä ja sitä lietsova typerys. Brittien persuja.
- Anonyymi
Nigel Farage on taas esimerkki Putinin rahoittamasta typeryksestä, jota iso osa kouluttamattomasta brittiroskaväestä äänestää.
- Anonyymi
Luulisi että Katainen olisi pystynyt vielä parempaan
- Anonyymi
Hiki-Jygän hikoilua ei pysty edes eläin ylittämään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiki-Jygän hikoilua ei pysty edes eläin ylittämään
Arhinmäki hikoili ja raivosi juuri eduskunnassa pitämässään puheessa vielä enemmän. Syitä en ala arvailemaan.
- Anonyymi
Sosialidemokraatit eivät hikoile edes eduskunnassa, saatikka muussa työnteossa.
Miksi hikoilla, kun voi elää sosiaalisilla tulonsiirroilla. Sari Essayah puhui jälleen hyvin.
- Anonyymi
Hahhahahahah. Aloittaja ei voi olla väärässä!
- Anonyymi
Siinä farage osui nappiin, Olli on Mikkelin ja Itä-Suomen pölhöin poliittinen broileri joka luulee olevansa pankkimies, no ei ole, eikä tule koskaan IMF:n johtajaa
- Anonyymi
Vaikka Rehn olisi laho kakkosnelonen, on hän fiksumpi tapaus kuin tuo brittiputinisti,
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka Rehn olisi laho kakkosnelonen, on hän fiksumpi tapaus kuin tuo brittiputinisti,
Rehn on ääliö. Sen huomaa siitä, että puhuessaan sulkee silmiään pitkäksi aikaa ja maistelee paskanjauhantaansa.
- Anonyymi
Rehn edustaa pahuutta ja tyhmyyttä.
- Anonyymi
Rehn vaati anteeksipyyntöä Soinilta, kun tämä oli nimittänyt Rehniä "Brysselin Bobrikoviksi"
- Ei tipu eikä lirise, tokaisi Timo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehn vaati anteeksipyyntöä Soinilta, kun tämä oli nimittänyt Rehniä "Brysselin Bobrikoviksi"
- Ei tipu eikä lirise, tokaisi Timo.Ohos. Joko Soinin rehabilitointi Suomi24-öyhöpiireissä alkaa?
- Anonyymi
Mikä ihme siinä on, että aivan väkisin pitäisi tupata joku savolaisukko joko Liikanenkin tai Rehni korkeisiin EUn pankkivirkoihin. onhan muitakin heimoja mutta savolaiset on niin ... no joo.
- Anonyymi
Kuinka siittä typerästä puheesta on edes saanut selvää ,jos englanniksi veti, puhuu nimittäin vuosia ulkomailla oleilleeksi käsittämätömän huonoa enkkua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071047
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482