Nigel Farage: "Olli Rehn pitänyt EU:n historian typerimmän puheen"

Anonyymi

Nigel Farage lähetti Twitterin esimerkin EU:n virkamiesten typeryydestä. Huippusaavutuksena typeryydestä hän otti esille Olli Rehnin puheen.

18

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö tämä Nigel ole Putinin miehiä?

      Olli Rhen ylivertainen tuohon tyyppiin verrattuna.

      • Anonyymi

        No niin, paatunut KepuKonna heräsi.
        Ei ole, nyt olet sekaisin.... se teidän Esko Aho on niitä Putinin miehiä.
        Es-ko A-ho ..... ymmärrätkö sinä, muistatko sinä?


      • Anonyymi

        Farage on pelosta elävä ja sitä lietsova typerys. Brittien persuja.


    • Anonyymi

      Nigel Farage on taas esimerkki Putinin rahoittamasta typeryksestä, jota iso osa kouluttamattomasta brittiroskaväestä äänestää.

    • Anonyymi

      Luulisi että Katainen olisi pystynyt vielä parempaan

      • Anonyymi

        Hiki-Jygän hikoilua ei pysty edes eläin ylittämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiki-Jygän hikoilua ei pysty edes eläin ylittämään

        Arhinmäki hikoili ja raivosi juuri eduskunnassa pitämässään puheessa vielä enemmän. Syitä en ala arvailemaan.


    • Anonyymi

      Sosialidemokraatit eivät hikoile edes eduskunnassa, saatikka muussa työnteossa.
      Miksi hikoilla, kun voi elää sosiaalisilla tulonsiirroilla.

    • Sari Essayah puhui jälleen hyvin.

    • Anonyymi

      Hahhahahahah. Aloittaja ei voi olla väärässä!

    • Anonyymi

      Siinä farage osui nappiin, Olli on Mikkelin ja Itä-Suomen pölhöin poliittinen broileri joka luulee olevansa pankkimies, no ei ole, eikä tule koskaan IMF:n johtajaa

      • Anonyymi

        Vaikka Rehn olisi laho kakkosnelonen, on hän fiksumpi tapaus kuin tuo brittiputinisti,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka Rehn olisi laho kakkosnelonen, on hän fiksumpi tapaus kuin tuo brittiputinisti,

        Rehn on ääliö. Sen huomaa siitä, että puhuessaan sulkee silmiään pitkäksi aikaa ja maistelee paskanjauhantaansa.


    • Anonyymi

      Rehn edustaa pahuutta ja tyhmyyttä.

      • Anonyymi

        Rehn vaati anteeksipyyntöä Soinilta, kun tämä oli nimittänyt Rehniä "Brysselin Bobrikoviksi"
        - Ei tipu eikä lirise, tokaisi Timo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehn vaati anteeksipyyntöä Soinilta, kun tämä oli nimittänyt Rehniä "Brysselin Bobrikoviksi"
        - Ei tipu eikä lirise, tokaisi Timo.

        Ohos. Joko Soinin rehabilitointi Suomi24-öyhöpiireissä alkaa?


    • Anonyymi

      Mikä ihme siinä on, että aivan väkisin pitäisi tupata joku savolaisukko joko Liikanenkin tai Rehni korkeisiin EUn pankkivirkoihin. onhan muitakin heimoja mutta savolaiset on niin ... no joo.

    • Anonyymi

      Kuinka siittä typerästä puheesta on edes saanut selvää ,jos englanniksi veti, puhuu nimittäin vuosia ulkomailla oleilleeksi käsittämätömän huonoa enkkua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      107
      1047
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      482
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    Aihe