Lerppa, huhu kiertää

Anonyymi

Oot kuulema kihloissa HondaKurkon veljen kaa. Pitäänks toi kutinsa? Sillä eijoo veljee. Mut sulla on edes kädet terveet ja pilleripäissäsi mielikuvituskin laukkaa.
Ilmeisestikin oot jotemkin kytkeytyny hoitokotisi lääkerinkiin, kussa sopivilla kehontoiminnoilla henkilökunnan kaa saa tuplaransuunin pääppörohtoi?

HondaKurko kai kuoli, joten voimia omaisille.

Jakiksen hoitolan henkilökunta

5

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielestäni HondaKurko ansaitsisi valtiolliset hautajaiset mikäli aika on jättänyt.

      Mikäli huhut on totta niin R.I.P. ja sitä rataa.

    • Anonyymi

      Paskat HondaKurko ole kuollut. Olen tällä hetkellä ANAn (Japani, All Nippon Airlines) liisattuna Jumbon B-747-600 kipparina, tukikohta Tokiossa.
      Ensi kesäksi taas Suomeen, Larussa kesää perheen ja mopon kanssa, kateelliset puristelevat muniansa jossain naistenvessassa.

      SA ja Alfa baanalle.

      Terveisin HondaKurko Naritasta.

      • BIG in Japan :-)


      • Anonyymi
        Jutustelija1 kirjoitti:

        BIG in Japan :-)

        Jutustelija, täällä on ihan hyvä olla. Työsuhdevuokratalo lähellä Naritan kenttää, auto, parkkipaikka ( se tärkein täällä ), kotipalvelu ja puutarhanhoito pelaa.
        Palkka on hyvä, parempi kuin eurooppalaisilla jumbon kippareilla, lentotunteja (aikaeroineen) tulee paljon, ANA lentää ympäri maailmaa. Näin ollen en kaipaa EFHK:n lennonjohtoa tai kirppuisia tanskalaisia charter-lentoyhtiöitä. Ikävä on perhettä, mutta he lentävät tänne aina silloin tällöin, firman lipuilla (ESSA) Arlandasta.

        Kesällä Laruun, SA framille ja Alfa peliin. Kaikki ovat ylläpitolaturin naruissa, joten napin painallus riittänee toukokuussa.

        Hyviä ajokilometrejä Jutustelijalle. Joko se Lerppa on vastaohjannut itsensä Karjalan mäntyyn?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jutustelija, täällä on ihan hyvä olla. Työsuhdevuokratalo lähellä Naritan kenttää, auto, parkkipaikka ( se tärkein täällä ), kotipalvelu ja puutarhanhoito pelaa.
        Palkka on hyvä, parempi kuin eurooppalaisilla jumbon kippareilla, lentotunteja (aikaeroineen) tulee paljon, ANA lentää ympäri maailmaa. Näin ollen en kaipaa EFHK:n lennonjohtoa tai kirppuisia tanskalaisia charter-lentoyhtiöitä. Ikävä on perhettä, mutta he lentävät tänne aina silloin tällöin, firman lipuilla (ESSA) Arlandasta.

        Kesällä Laruun, SA framille ja Alfa peliin. Kaikki ovat ylläpitolaturin naruissa, joten napin painallus riittänee toukokuussa.

        Hyviä ajokilometrejä Jutustelijalle. Joko se Lerppa on vastaohjannut itsensä Karjalan mäntyyn?

        No hyvä että olet viihtynyt, sehän se on tärkeintä.

        Suomessa on nyt niin lämmin talvi että muutkin kilokyykyttävät jo tammikuussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe