Hybridi on ainoa järkevä..polttoainekulut ihan minit

Anonyymi

Yllätyin kun vaihdoin ladattavaan hybridiin kuinka paljon siinä säästääkään. Sähköllä mennään iso osa lähimatkoista ja sitten senkin jälkeen taloudellista kyytiä 6-7 litran kulutuksella isolla autolla. Keskikulutus kaikissa ajoissa sen 3-4 litraa satasella. Käytännössä polttoainekulut puolittui kuukausittain. Ei enää ole paluuta normaaliin autoon. Lisäksi mahtava suorituskyky. Sähkökoneen tuoma vääntö on niin välitöntä ettei tarvitse kierrättää vaan se teho tulee sieltä samantien. Siinä on skooda itäautoilijat ihmeissään kun johtotähti lähtee.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täysin vanhentunutta tekniikkaa ja kalliita kilometrejä. Neljä litraa bensaa maksaa yli kuusi euroa.
      Kaasuautolla 100 km maksaa 3-4 euroa ja sähköllä 2-3 euroa.

      • Anonyymi

        Suorituskyky vaatimaton meluisia ja polttoainekulut ei korvaa kovempaa hintaa...


      • Anonyymi

        Koskee toyotan hybridejä....korjaus.


      • Anonyymi

        Kaasuauto🤣🤣🤣ja niitä voi tankata missä?🤣🤣🤣anna mun kaikki kestää. Läheppä lappiin semmosella. Mä lataan omaa ilmasiks firman pihassa ja kotona enkä maksa latauksista mitään itse. Oma yritys ja mersun hybridi pihassa.


    • Anonyymi

      Toyotan ”hybridiä” ei kannata laskea hybridiksi josta mitään säästöä olisi. Eihän sillä voi ajella ilmasiksi kuten nykyaikaisilla ladattavilla. Toyotaa en laskisi muutenkaan autoksi. Mutta tosiasia on se että kerran kun pääsee ladattavan hybridin makuun niin ei kiinosta enää bensalaskuja maksella. Sillä rahalla voi tehdä kaikkea muuta mukavaa sitten. Itsellä säästyy muutama satanen joka kuussa ajellessa mersun hybridillä. Vaihdan autoa sitten taas seuraavaan hybridiin kun nämä kehittyy ja nämä vanhat mallit jätetään niille jotka siirtyvät vanhanaikaisista ei ladattavista latausmaailmaan.

    • Anonyymi

      MERSU ON PASKA....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4217
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3662
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2319
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2275
    Aihe