Rakkaus on muuttunut sanahelinäksi

Anonyymi

Lopunajan tunnusmerkit itserakkaus kukoistaa, mutta Jeesuksen esittämän toisen käskyn, tehdä toisille siten kuin haluaisi itselleen tehtävän, on häviämässä olemattomiin uskontoon katsomatta.

Rakkaudettomuus vallitsee kaikkialla.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä..

Sairaitten ihmisten, joilla on vaikeuksia selviytyä perusasioista kuten ruoanlaitosta, pukeutumisesta ja pesuista, pihamaat ja sisätilat käydään erilaisin paimennuskäynnein syynäämässä, ja vihjaillaan epäsiisteydestä.

Sormellaankaan eivät liikauta ahdistetun taakkaa. Eivät auta paikkojen siistimisessä, mutta niistä vaivautuvat nälvimään: "Sinun pitäis siistiä nuo ja nuo.."

• Anonyymi

Joo, olen kuullut ja kuvasit osuvasti lahkomaailmaa, ikävä kyllä.

Meillä taas on, sanoisin kristillinen ilmapiiri, autellaan, ilmaistaan myötätuntoa, rakkautta.
        Uskonto ei näissä napurin auttamisissa tule puheeksikaan, eikä voi päätellä kuin että lahkolaisia ei täällä asu .

• Anonyymi

Minulle nälvittiin vastaavassa tilanteessa, että miten minä voin julistaa paratiisista, kun oma koti ja puutarha kaipaa sitä ihmisen kättä.
        Ei mitään apua edes vaikeiden leikkausten jälkeen. Oli kiire juoruta niistä selän takana. Kun kerran sain apua, niin se oli kuin vanginvartijan kanssa kulkemista.
        Raskaan vaunun sain työntää murtuneella kädelläni itse.
        Vanginvartija ei siihen koskenut, vaan lähti juoruamaan minusta toisen todistajan kanssa, jonka näki kaupassa. Yhdessä tuhistiin ja mulkoiltiin pahana.
        Jos se rakkaus on tällaista rauhaisissa olosuhteissa, niin mitä se tulisi olemaan vainojen ja vaikeuksien aikana? Mutta se apu tulee aina muualta...

• Anonyymi

Minulle nälvittiin vastaavassa tilanteessa, että miten minä voin julistaa paratiisista, kun oma koti ja puutarha kaipaa sitä ihmisen kättä.
        Ei mitään apua edes vaikeiden leikkausten jälkeen. Oli kiire juoruta niistä selän takana. Kun kerran sain apua, niin se oli kuin vanginvartijan kanssa kulkemista.
        Vanginvartija ei siihen koskenut, vaan lähti juoruamaan minusta toisen todistajan kanssa, jonka näki kaupassa. Yhdessä tuhistiin ja mulkoiltiin pahana.
        Jos se rakkaus on tällaista rauhaisissa olosuhteissa, niin mitä se tulisi olemaan vainojen ja vaikeuksien aikana? Mutta se apu tulee aina muualta...

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Rakasta Jumalaasi yli kaiken ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.
      Jehovan todistajat ei tee tästä kolmesta mitään.

• Anonyymi

Ei sitä voi yleistää.

Jos 1/3 ei kykene osoittamaan agape rakkautta, mutta 2/3 sen sijaan sitä osoittaa, ei siitä voi yleistää että ei kukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä voi yleistää.

Jos 1/3 ei kykene osoittamaan agape rakkautta, mutta 2/3 sen sijaan sitä osoittaa, ei siitä voi yleistää että ei kukaan.

No , pitää uskoa johdatukseen , - Suomen eka kultakentän löytäjä , oliko se nyt -Brörklund , Lähti kännipäissään kullanetsintä porukan mukaan , ja Pohjoisen joen rantaa kulkiessaan otti hörpyn putelistaan ;
        sammui sinne joen partaalle , ja näki unta jossa joku Mus... höö eiku -Saamelaiseukko potki häntä ja komensi "; ..heti pois minun kultani päältä , ..." kun B , heräsi niin penkoi allaan olevaa hiekkaa , ja löysi kultaa ,
        meni sitten , takaisin , keräsi porukan , ja Kun lähtivät valtaukselle , huuhtomaan kultaa ,tekivät Kultavaltauksen ,
        Niin vene kaatui ja 6 miestä hukkui , B, itse selvisi rannalle , -
        Seuraavana keväänä B, meni taas , ja niinkuin laulussa sanotaan , ; . vuolemaan kultaa puuveitsellä ," , niin kuoli viinaan joen partaalle ,
        ...Mitä tästä opimme , - harwa sitä saa noin hyviä johdatuksia , - olis ensin pitänyt koota kultarahat pois , ja perustaa vaikka Uskonto , ja vasta sitten antanut Haitarin soida ,

• Minäkin harrastan itsekakkausta. Luulen että kaikki sitä mielellään harrastavat, koska itsepidättely olisi jopa vaarallista. Bonuksena tuossa itsekakkaus-puuhassa pääsee säännönmuksisesti peräilmaa, joten ei kaikki terveellinen ja elimistölle hyvä ole ikävää tai tylsää.
      Sillä jo mooses totesi Epytgissä vaaraolle pyrmiitin varjossa Nili-joen rantalepikossa: " Anna tulla vaan, se on päivän paras hetki. Se suurenmoinen suhnuhuipennus."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4326
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2479
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      25
      1230
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1187
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      107
      892
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      885
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      820
    Aihe