Rakkaus on muuttunut sanahelinäksi

Anonyymi

Lopunajan tunnusmerkit itserakkaus kukoistaa, mutta Jeesuksen esittämän toisen käskyn, tehdä toisille siten kuin haluaisi itselleen tehtävän, on häviämässä olemattomiin uskontoon katsomatta.

Rakkaudettomuus vallitsee kaikkialla.

10

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä..

      Sairaitten ihmisten, joilla on vaikeuksia selviytyä perusasioista kuten ruoanlaitosta, pukeutumisesta ja pesuista, pihamaat ja sisätilat käydään erilaisin paimennuskäynnein syynäämässä, ja vihjaillaan epäsiisteydestä.

      Sormellaankaan eivät liikauta ahdistetun taakkaa. Eivät auta paikkojen siistimisessä, mutta niistä vaivautuvat nälvimään: "Sinun pitäis siistiä nuo ja nuo.."

      • Anonyymi

        Joo, olen kuullut ja kuvasit osuvasti lahkomaailmaa, ikävä kyllä.

        Meillä taas on, sanoisin kristillinen ilmapiiri, autellaan, ilmaistaan myötätuntoa, rakkautta.
        Uskonto ei näissä napurin auttamisissa tule puheeksikaan, eikä voi päätellä kuin että lahkolaisia ei täällä asu .


      • Anonyymi

        Minulle nälvittiin vastaavassa tilanteessa, että miten minä voin julistaa paratiisista, kun oma koti ja puutarha kaipaa sitä ihmisen kättä.
        Ei mitään apua edes vaikeiden leikkausten jälkeen. Oli kiire juoruta niistä selän takana. Kun kerran sain apua, niin se oli kuin vanginvartijan kanssa kulkemista.
        Raskaan vaunun sain työntää murtuneella kädelläni itse.
        Vanginvartija ei siihen koskenut, vaan lähti juoruamaan minusta toisen todistajan kanssa, jonka näki kaupassa. Yhdessä tuhistiin ja mulkoiltiin pahana.
        Jos se rakkaus on tällaista rauhaisissa olosuhteissa, niin mitä se tulisi olemaan vainojen ja vaikeuksien aikana? Mutta se apu tulee aina muualta...


      • Anonyymi

        Minulle nälvittiin vastaavassa tilanteessa, että miten minä voin julistaa paratiisista, kun oma koti ja puutarha kaipaa sitä ihmisen kättä.
        Ei mitään apua edes vaikeiden leikkausten jälkeen. Oli kiire juoruta niistä selän takana. Kun kerran sain apua, niin se oli kuin vanginvartijan kanssa kulkemista.
        Raskaan vaunun sain työntää murtuneella kädelläni itse.
        Vanginvartija ei siihen koskenut, vaan lähti juoruamaan minusta toisen todistajan kanssa, jonka näki kaupassa. Yhdessä tuhistiin ja mulkoiltiin pahana.
        Jos se rakkaus on tällaista rauhaisissa olosuhteissa, niin mitä se tulisi olemaan vainojen ja vaikeuksien aikana? Mutta se apu tulee aina muualta...


      • Anonyymi

        Minulle nälvittiin vastaavassa tilanteessa, että miten minä voin julistaa paratiisista, kun oma koti ja puutarha kaipaa sitä ihmisen kättä.
        Ei mitään apua edes vaikeiden leikkausten jälkeen. Oli kiire juoruta niistä selän takana. Kun kerran sain apua, niin se oli kuin vanginvartijan kanssa kulkemista.
        Raskaan vaunun sain työntää murtuneella kädelläni itse.
        Vanginvartija ei siihen koskenut, vaan lähti juoruamaan minusta toisen todistajan kanssa, jonka näki kaupassa. Yhdessä tuhistiin ja mulkoiltiin pahana.
        Jos se rakkaus on tällaista rauhaisissa olosuhteissa, niin mitä se tulisi olemaan vainojen ja vaikeuksien aikana? Mutta se apu tulee aina muualta...


      • Anonyymi

        Minulle nälvittiin vastaavassa tilanteessa, että miten minä voin julistaa paratiisista, kun oma koti ja puutarha kaipaa sitä ihmisen kättä.
        Ei mitään apua edes vaikeiden leikkausten jälkeen. Oli kiire juoruta niistä selän takana. Kun kerran sain apua, niin se oli kuin vanginvartijan kanssa kulkemista.
        Raskaan vaunun sain työntää murtuneella kädelläni itse.
        Vanginvartija ei siihen koskenut, vaan lähti juoruamaan minusta toisen todistajan kanssa, jonka näki kaupassa. Yhdessä tuhistiin ja mulkoiltiin pahana.
        Jos se rakkaus on tällaista rauhaisissa olosuhteissa, niin mitä se tulisi olemaan vainojen ja vaikeuksien aikana? Mutta se apu tulee aina muualta...


    • Anonyymi

      Rakasta Jumalaasi yli kaiken ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.
      Jehovan todistajat ei tee tästä kolmesta mitään.

      • Anonyymi

        Ei sitä voi yleistää.

        Jos 1/3 ei kykene osoittamaan agape rakkautta, mutta 2/3 sen sijaan sitä osoittaa, ei siitä voi yleistää että ei kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä voi yleistää.

        Jos 1/3 ei kykene osoittamaan agape rakkautta, mutta 2/3 sen sijaan sitä osoittaa, ei siitä voi yleistää että ei kukaan.

        No , pitää uskoa johdatukseen , - Suomen eka kultakentän löytäjä , oliko se nyt -Brörklund , Lähti kännipäissään kullanetsintä porukan mukaan , ja Pohjoisen joen rantaa kulkiessaan otti hörpyn putelistaan ;
        sammui sinne joen partaalle , ja näki unta jossa joku Mus... höö eiku -Saamelaiseukko potki häntä ja komensi "; ..heti pois minun kultani päältä , ..." kun B , heräsi niin penkoi allaan olevaa hiekkaa , ja löysi kultaa ,
        meni sitten , takaisin , keräsi porukan , ja Kun lähtivät valtaukselle , huuhtomaan kultaa ,tekivät Kultavaltauksen ,
        Niin vene kaatui ja 6 miestä hukkui , B, itse selvisi rannalle , -
        Seuraavana keväänä B, meni taas , ja niinkuin laulussa sanotaan , ; . vuolemaan kultaa puuveitsellä ," , niin kuoli viinaan joen partaalle ,
        ...Mitä tästä opimme , - harwa sitä saa noin hyviä johdatuksia , - olis ensin pitänyt koota kultarahat pois , ja perustaa vaikka Uskonto , ja vasta sitten antanut Haitarin soida ,


    • Minäkin harrastan itsekakkausta. Luulen että kaikki sitä mielellään harrastavat, koska itsepidättely olisi jopa vaarallista. Bonuksena tuossa itsekakkaus-puuhassa pääsee säännönmuksisesti peräilmaa, joten ei kaikki terveellinen ja elimistölle hyvä ole ikävää tai tylsää.
      Sillä jo mooses totesi Epytgissä vaaraolle pyrmiitin varjossa Nili-joen rantalepikossa: " Anna tulla vaan, se on päivän paras hetki. Se suurenmoinen suhnuhuipennus."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      861
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe