Jumalauta joulukuussa ostettiin Ok-talo

Anonyymi

Kylällä itikka kuuluu vinkuvan ilmoitustaululla kaupungin kusetuksesta. On todettava että keskustelun aloittaja voisi olla reilu ja kertoa totuuden! Ilmoitustaulua mielenkiinnosta luettuani :) tuli kommenteissa esille hyviä toteamuksia mihin keskustelun aloittaja mielestäni nikotteli jo aika vahvasti.

Jäi mietityttämään? Miksi keskustelun aloittaja välittömästi jätti kommentoimatta kun ilmoitustaululla tiedusteltiin kauppakirjaa tai myyjän osuutta kyseisen kohteen tekemättä jättämiseen. Vai olisiko kirjattu ns. yhdessä jotta kohde päätyi nykyiseen ja itse aiheutettuun pattitilanteeseen?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varkaudessa ok talo vain 13.000.
      Kaksioita saa kymppitonnistalähtien.
      Alas on menny hinnat.
      Joissakin on remonttia, yleensä ei tarvii tehä.
      Eioo hinnoilla pilatut,eikä tarvii itkee.

    • Anonyymi

      Varkaudessa on vaan juonittelua ja kyllä hirveän ahdistavia ja rasittavia ihmisiä. Niin olen itsekin muuttamassa pois tai ainakin vähän syrjempään tästä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Itse ole ottanut kylmästi starategian että enm seurustele enään valittajien kanssa !

        Ennen oli paljonkin tekemistä - mutta kun on omatkin murheet - niin ei sitä jaksa kuunnella toisten - itse aiheutettuja ongelmia !


    • Savolaesta lupsakkuutta Varkaavvessa. Oekkee hersyy lupsakkuus lups lups lups.

    • Anonyymi

      Varkautelaisissa ei ole mitään vikaa - kun tietää että keihin pitää pitää

      himan välimatkaa !

      Naapurin kanssa kyllä vaihdellaan lähes kaikki lehdet ja ristikot - mutta
      en pidä siitä kun hän on koettanut täyttää ne jo ennen minua !

      Olen ajatellut ottaa asian puheeksi - mutta kunhan opin tuntemaan paremmin
      niin sitten kerron hänelle !

      • Anonyymi

        :) :)


    • Anonyymi

      Varkaus oli ihan hyvä paikka vielä 80-luvulla niinkuin moni muukin pikkukaupunki.
      Nyttemmin tuntuun että kaikki menee ihan persiilleen joka paikassa.

      • Anonyymi

        Se on totta!
        Vaan olisiko tuo jatkuva valittamisen vimma osa syynä? Ei sillä eikö valittaa pidäkin, mikäli oikeaa kohdetta kritisoi. Mutta tuo valittaminen on melko usein joko aloittajaan suunnattua tai sitten sotketaan aivan toisen sopan ainekset siihen kuulumattomaan soppaan!


    • Anonyymi

      Miksi tämä varkauden tekninen puoli sotkee asioita jatkuvasti. Tekninen johtaja ja kaavottaja ovat tasoa "jäppilän kylä". Miksi halutaan hieno navitaksen alue sotkea jollakin "uimahalli" navettarakennuksella. Kyseiset ammattilaiset ovat myös laittaneet koko "vetovoimakeskus" kauppakeskus hankkeen täysin sekaisin. Nyt on jo monia miljoonia mennyt, muutta isoin paukku on tulossa Woikoskesta. Olisiko halvin ratkaisu viheltää peli poikki ja laittaa kyseiset virkamiehet todellakin sinne Jäppilään töihin.

      T.velluvaatii

    • Anonyymi

      Varkaudessa mynnissä todella halpa ok-talo johon lattian alle valui 3vrk vettä.
      Ikkunat sisältä huurussa ja hivenen hajua.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe