Koira kadoksissa!!!

Anonyymi

Etsin mustavalkoista 10kk ikäistä narttupentua nimeltä iita!
Luovutin hänet la 8.6 pricilla ja Dimitri ärlingille sopimuksella, että häntä pääsen katsomaa ja varmistamaan, että kaikki on niinkuin minulle luvattiin ja koiralla hyvät oltavat maalla!
Nyt kuitenki olen saanut heidän kanssaan tapella kun haluavatkin koirasta luopua(soittivat 10.6 klo 22 aikaan, että oli kuulemma allergia lapsella ja mitä tehdää) sovittiin, että haen hänet takaisin, jos en saa varmaa tietoa minne koira olisi menossa!
Nyt sain tietää, että koirasta on ollut jo 10.6 ilmoitus torissa kuva kerrostalosta ja hinta kolminkertainen!
Minulle valehdeltiin siis aivan kaikesta ja nyt en tiedä missä ja kenellä koira on!!
Huoli on kova! Jos tiedät jotain asiasta niin laitathan minulle sahköpostia välittömästi!
Myö neuvoja otetaan ja kokemuksia vastaan!
S-posti [email protected]!!

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä ole ainakaan täällä Porissa koiraasi näkynyt.

      • Anonyymi

        Itse asun Porissa ja täällä luovutus tapahtui. Vastapuoli sanoi asuvansa Loimaalla alastarossa ja miehellä joku autohuoltoliike vissiin kellosepänkadulla.
        Tällä hetkellä en tiedä onko mikään heidän sanansa ollut totta!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Etsi kaverin nimellä netistä uutisia ainakin minä löysin tietoa kaverista


    • Anonyymi

      Onko koirassa enemmän valkoista kuin mustaa?Onko se melko isokokoinen? Kaksi naista talutti isohkoa, valkovoittoista koiraa Loimaalla Hulmin alueella to iltana.

    • Anonyymi

      eiks kannattas vaan matkustaa paikan päälle, kyl alastarolla kaikki toisens tuntee ja tietää

    • Anonyymi

      Kyseinen ihminen ilmoittaa netissä kadonneesta koirastaan 15.12.2018 joten ei kai ole allerginen

    • Anonyymi

      Tekevät tota koirakauppaa koko ajan, eikä todellakaan ole missään rehellisissä hommissa, vai vielä yrittäjä. 😂

      • Anonyymi

        Facebookissa aloittaja sanoi, että autoalan yritys kyseessä. luulen että noilla Dimitreillä jne lähin autoon liittyvä termi on "luvaton käyttöönotto".


    • Anonyymi

      Etkö aikuinen ihminen vielä ole oppinut, että on porukka, jonka kanssa ei kannata olla tekemisissä, vielä vähemmän kaupoissa.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe